Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soneran viihdepaketti - kokemuksia?

Vierailija
10.08.2013 |

Kannattaako sellaiseen sitoutua vai ei?

Kommentit (59)

1/59 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:48"]

On kokemusta ja heti kun pakollinen kaksi vuotta tulee täyteen, niin luovun ihan jokaisesta soneran paska palvelusta, enkä koskaan ikinä enää ota mitään soneraan liittyvää!!!

 

ps. isälläni on myös soneraviihde eikä malta odottaa että pääsee eroon siitä.

[/quote]

 

Morjesta,

 

Millaisia probleemia sinulla on niiden kanssa, auttaisin mielelläni jos vain pystyisin :)

Tero@SoneraPartio

www.sonera.fi/sonerapartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Vierailija
2/59 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tykänny, hienoa kun saa netistä tallenksia päälle jos haluaa yms.

 

On kyllä sekoillu kevään aikana jonkin verran, välillä tallennukset ei onnistu ja kertaalleen poistetut tallennukset ilmestyy valkkoon takaisin yms.

 

Ainoa asia mikä vituttaa on se että palvelua ottaessa sai pari tyhjänpäiväistä kanavapakettia, joita en edes katsonut, mutta näköjään unohdin iritisanoa ne ja nyt kun huomasin ne laskussa, niin ovat pyörineet katsottavissa kaksi kuukautta ja joudun maksamaan niistä (=tyhjästä) 70€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesi kakkoselle, eli paskaa on. Ota Elisa. Mulla oli se monta vuotta ennen Soneraa ja nyt vaihdan takas.

Vierailija
4/59 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 16:38"]

Peesi kakkoselle, eli paskaa on. Ota Elisa. Mulla oli se monta vuotta ennen Soneraa ja nyt vaihdan takas.

[/quote]Mitä eroa on Soneran ja Elisan palveluissa?

Vierailija
5/59 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli taas yllättäen uusi modeemi. Niitä tuntuu tippuvan yllättäen ja pyytämättä joka vuosi. Mukana ei ollut mitään saatekirjettä.

No, tässä sitä vaihdellaan, mutta nyt tv-kanavat pätkivät uudella boxilla, päivä tässä mennyt resetoidessa ja säätäessä... Ei hajuakaan miksi se nyt pitää vaihtaa kun entinen toimii.

Viimeksi myös modeemi piti vaihtaa kahteen kertaan, kun ensiksi tullut hajosi kahdessa päivässä.

Kiva sellaisille ihmisille jotka eivät itse osaa määrittää langatonta verkkoaan kuntoon.

Vierailija
6/59 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Sonera viihde Espoossa. HDSL-yhteyden luvattu nopeus 100M, mutta mitattu 20M. Nettiyhteys pätkii harva se päivä, ja kun soitat vikapalveluun siellä vastaa automaatti. Automaatti haluaa sitten ensin puoli tuntia varmistella, että onhan sinulla varmasti kotona sähköt päällä, ja vasta tämän jälkeen pääset jonottamaan asiakasneuvojalle. Minäkin aion irtisanoa paketin samana päivänä kun määräaikaisuus päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa toimii muuten paitsi digiboksi on kelvoton paska eikä vauhti ole lähellekkään sitä mistä maksan.

Vierailija
8/59 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 2 vuoden sopimukset ovat perseestä! Tulen välttämään Soneran pitkiä

sopimuksia vastaisuudessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonera viihde on toiminut meillä vaihtelevasti. Sisältöön ja kanaviin ollaan oltu tyytyväisiä. Boxin kanssa oli käynnistysongelmia mutta korjaantuivat laitteen resetoinnin jälkeen.

Kirjasto-palvelu on hyvä vaikkakin ohjelmat (varsinkin jääkiekko-/jalkapallo-ottelut) voisivat olla paremmin merkattuja. Suurin ongelma on kuitenki tallentavan boxin heikkous. Onnetonta ettei nauhoittamisen aikana pysty katsomaan toista kanavaa eikä nauhoitettavaa ohjelmaa pysty katsomaan alusta samaan aikaan nauhoituksen kanssa.

Vierailija
10/59 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankaan palveluntarjoajan ko. palvelu ei tuo oikeasti mitään lisäarvoa. Kaikki niiden palvelut ovat saatavilla ilmaiseksi/halvalla muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonera Viihteessä on ollut kauan paljon ongelmia tallennuksissa ja tallennusten katselussa. Aika yleisiä ongelmia tuntuu olevan että on "yhteysvirhe", jolloin tallennuksia ei pysty katsomaan. Kaiken huipuksi tämä sattumalta tapahtuu usein illalla klo 21, jolloin ehkä aika moni niitä nauhotuksia katsoisi. Lisäksi nyt on ollut ihan pirusti ongelmaa sen kanssa, että ohjelmoidut nauhoitukset mystisesti "häviää" (monelta monelta käyttäjältä, soneran oman käyttäjäfoorumin perusteella). Se ottaa nyt toden teolla kypärään, että laitetut tallennukset ei sitten oikeasti tallennukaan. En voi nyt suositella kenellekään Sonera Viihdettä näiden em. ongelmien takia!!!

Vierailija
12/59 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tallennukset tökkii aina, viimeksi tänä aamuna. "Yhteysvirhe" on tullut tutuksi kun istahtaa katsomaan kkin oli huonoavereiden kanssa leffaa. Asiakaspalvelu on vitsi, niillä riittää aikaa myydä paketteja, mutta ei riitä aikaa reklamoijille. Sonera viihdepaketteja ei siis kannata missään nimessä ottaa. On meillä viaplay ollut myös. Sekin oli huono, mutta sinne sentään meni reklamaatiot perille ja sai hyvityksiä. Sonera myös kusettaa laskuissa. Sitä rupean seuraavaksi selvittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei voi kyllä Soneraa suositella. Elisalla voi laittaa koko sarjan kerralla nauhoitukseen, Soneralle asiaa on ehdotettu jo kaksi vuotta sitten, eivätkä vieläkään ole päättäneet voisiko kyseinen ominaisuus (joka helpottaa niin paljon) tulla heillekin käyttöön. Netti on hidas, ohjelmakirjasto sekaisin. Tallennuksia ei voi katsoa muualta kuin tv:stä, ne säilyvätkin vain kolme kuukautta ennen kuin poistuvat itsestään. Netissä laitettavat nauhoitukset eivät välttämättä pidä paikkaansa ja huomaatkin tallenteella olevan ihan jotain muuta kuin mitä halusit. Aivan susi "palvelu". Vaihdan kyllä Elisaan heti kun pääsen eroon tästä!

Vierailija
14/59 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Sonerasta, mutta Elisan kanssa ollut ongelmia jo puoli vuotta. Boksi on vaihdettu, kaukosäädin on vaihdettu. Pätkii ja kuva väpättää. Puhelinlaskut nousseet hurjasti, kun vähän väliä pitää soittaa asiakaspalveluun. Ennen oli Lumo ja se toimi hyvin. En tiedä, miksei sitä enää saa Pohjois-Suomeen:( Tallensi automaattisesti kaikki ohjelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha, kallis ja suppea. Miksi tuhlaatte rahojanne noihin viihdepaketteihin? HBO, Viasat ja Netflix paljon edullisempia ja parempia.

Vierailija
16/59 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevä, ja nyt onnistuu ohjelmien katsominen suoraan puhelimella/tabletilla tai tietokoneellakin ilman lisämaksua! Tätä uudistusta onkin odotettu :)

Vierailija
17/59 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa/Saunalahti ja Sonera on paskaa omien kokemuksien perusteella, aina vaan tökkii nettiyhteys ja varsinkin Soneran asiakaspalvelu on perseestä. Tällä hetkellä vissiin Elisan 3gay yhteys ja pelkkää vitutusta alusta asti kun ei meinaa päästä nettiin. Modeemit ja digiboksit ei toiminu ikinä kunnolla.

Vierailija
18/59 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Elisa toimi todella huonosti, mutta taas Sonera ok. Ei täydellisesti, mutta melkein

Vierailija
19/59 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="sonerapartio" time="12.08.2013 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:48"]

On kokemusta ja heti kun pakollinen kaksi vuotta tulee täyteen, niin luovun ihan jokaisesta soneran paska palvelusta, enkä koskaan ikinä enää ota mitään soneraan liittyvää!!!

 

ps. isälläni on myös soneraviihde eikä malta odottaa että pääsee eroon siitä.

[/quote]

 

Morjesta,

 

Millaisia probleemia sinulla on niiden kanssa, auttaisin mielelläni jos vain pystyisin :)

Tero@SoneraPartio

www.sonera.fi/sonerapartio

[/quote]

Vau! Sonera panostaa tosissaan asiakaspalveluun:) Yläpeukku!

20/59 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:30"]

[quote author="sonerapartio" time="12.08.2013 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:48"]

 

On kokemusta ja heti kun pakollinen kaksi vuotta tulee täyteen, niin luovun ihan jokaisesta soneran paska palvelusta, enkä koskaan ikinä enää ota mitään soneraan liittyvää!!!

 

 

 

ps. isälläni on myös soneraviihde eikä malta odottaa että pääsee eroon siitä.

 

[/quote]

 

 

 

Morjesta,

 

 

 

Millaisia probleemia sinulla on niiden kanssa, auttaisin mielelläni jos vain pystyisin :)

Tero@SoneraPartio

 

www.sonera.fi/sonerapartio

[/quote]

Vau! Sonera panostaa tosissaan asiakaspalveluun:) Yläpeukku!

[/quote]

Toivottavasti tuo oli sarkasmia. TV meni taas katki klo 21 lauantai-iltana kuten heillä tuntuvat muidenkin huomioiden mukaan omat säätöajankohtansa usein olevan. 

Arvostaisin paljon enemmän

1) osaavaa teknistä henkilökuntaa ja teknologiaa ettei tarvitsisi kaivaa asiakaspalvelua käsiinsä

2) asiakaspalvelua joka olisi paikalla silloin kun sitä tarvitsee, seuraavan kerran vetelykset ovat töissä maanantai-aamuna

Se että joku partio reagoi some-osumiin tekopirteydellä päivien viipeellä, on yhtä tyhjän kanssa.

Maksan itse kaikista paketeista 80e/kk luokkaa, ja ongelmat ovat jatkuvasti toistuvia. Silloin kun jonkun saa puhelimella kiinni, palvelu on älyllisesti vajaamittaista ("olethan uudelleenkäynnistänyt " jne jne). Saa aina takoa asetukset turhan takia takaisin tehdasasetuksiin palauttamisen jälkeen, kun vika kuitenkin aina on korjaantunut äkisti ilman mitään toimenpidettä omalta puolelta. Netti toimii aina samanaikaisesti myös täydellisesti. 

Joko asiakaspalvelijat valehtelevat tai eivät tiedä häiriöistä mutta alan olla todella kyllästynyt siihen että jankutetaan samoja satuja siitä että asiakkaan laitteistossa on vikaa kun jossain matkalla pissii. Sitä paitsi asiakas itse maksaa ko. laitteistosta jonka joutuu heiltä hankkimaan. En ymmärrä miksi se on heidän mielestään siis niin huonolaatuista.

Summa summarum, paskimpia firmoja joita on kohdalle osunut sekä osaamisen että asenteen puolesta.