Täysin Kypsä Soneran Asiakas
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 21:30"]
[quote author="sonerapartio" time="12.08.2013 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 08:48"]
On kokemusta ja heti kun pakollinen kaksi vuotta tulee täyteen, niin luovun ihan jokaisesta soneran paska palvelusta, enkä koskaan ikinä enää ota mitään soneraan liittyvää!!!
ps. isälläni on myös soneraviihde eikä malta odottaa että pääsee eroon siitä.
[/quote]
Morjesta,
Millaisia probleemia sinulla on niiden kanssa, auttaisin mielelläni jos vain pystyisin :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
[/quote]
Vau! Sonera panostaa tosissaan asiakaspalveluun:) Yläpeukku!
[/quote]
Toivottavasti tuo oli sarkasmia. TV meni taas katki klo 21 lauantai-iltana kuten heillä tuntuvat muidenkin huomioiden mukaan omat säätöajankohtansa usein olevan.
Arvostaisin paljon enemmän
1) osaavaa teknistä henkilökuntaa ja teknologiaa ettei tarvitsisi kaivaa asiakaspalvelua käsiinsä
2) asiakaspalvelua joka olisi paikalla silloin kun sitä tarvitsee, seuraavan kerran vetelykset ovat töissä maanantai-aamuna
Se että joku partio reagoi some-osumiin tekopirteydellä päivien viipeellä, on yhtä tyhjän kanssa.
Maksan itse kaikista paketeista 80e/kk luokkaa, ja ongelmat ovat jatkuvasti toistuvia. Silloin kun jonkun saa puhelimella kiinni, palvelu on älyllisesti vajaamittaista ("olethan uudelleenkäynnistänyt " jne jne). Saa aina takoa asetukset turhan takia takaisin tehdasasetuksiin palauttamisen jälkeen, kun vika kuitenkin aina on korjaantunut äkisti ilman mitään toimenpidettä omalta puolelta. Netti toimii aina samanaikaisesti myös täydellisesti.
Joko asiakaspalvelijat valehtelevat tai eivät tiedä häiriöistä mutta alan olla todella kyllästynyt siihen että jankutetaan samoja satuja siitä että asiakkaan laitteistossa on vikaa kun jossain matkalla pissii. Sitä paitsi asiakas itse maksaa ko. laitteistosta jonka joutuu heiltä hankkimaan. En ymmärrä miksi se on heidän mielestään siis niin huonolaatuista.
Summa summarum, paskimpia firmoja joita on kohdalle osunut sekä osaamisen että asenteen puolesta.