Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko se tässä? Miten tästä eteenpäin? Asia liittyy työn hakemiseen.

Vierailija
12.08.2020 |

Olen 29v/N. Olen aina ollut töissä. Nyt kun viimeinen määräaikainen vuosi sitten loppui en ole enää koskaan onnistunut saamaan töitä.

Päivät ovat niin tyhjiä ja masentavia, haluaisin vain töihin ja niitä myös haen. Mulla elämä vain pysähtyi. Nyt alkaa jo olemaan niin vetämätön, surullinen, masentunut ja laiska olo. Ei jaksa enää elää. Tää kotona oleminen on tuhoamassa minua lopullisesti.

Onko minulla enää toivoa työllistyä?? Eihän elämä voi tähän loppua eihän?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet vielä niin nuori, että varmasti löydät vielä töitä. Työttömyysaikana voisit opiskella jotain työllistymistäsi tukevaa alaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No CVni on iso sillisalaatti olen aina mennyt sinne mistä töitä on saatu. Minulla on työkokemusta 3 eri alalta. Tämä varmaan karkoittaa työnantajat todella tehokkaasti. En ole ura ihminen.

Vierailija
4/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista liikunta ja tietojen päivittäminen.

Vierailija
5/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaikka siivoojan sijaisuuksia. Heitä tarvitaan aina. Sijaisuuksiin ei tarvita tutkintoa.

Vierailija
6/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama mutta nautin rennosta vapaa-ajasta, haluan töihin mutta aika menee näinkin. Nyt kudon villasukkaa. Konmaritin koko huushollin. Aloitin lenkkeilemään. Toki välillä ahdistaa kauheasti että löytääkö mitään enää.

Vierailija
7/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä siihen lopu, köyhyys vain alkaa. Ensimmäinen vuosi on vaikein, mutta siitä se pikkuhiljaa alkaa lutviutua. Muista liikunta. Sekään ei tosin ole ilmaista, mutta suht halpaa kuitenkin.

Terveisin: 90-luvun lama

Vierailija
8/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on hyvin päivitetty kaikki tiedot, asunto on siisti. En ymmärrä miten joku kykenee näistä tyhjistä ja työttömistä päivistä nauttia. Minä sekoan! Työ tuo rytmiä ja tekemistä elämään, kiva saada palkkaa eikä ajatella jokaikistä senttiä.

Olen niin kiukkunen tästä tilanteesta! Ei mun ikäisen kuuluis olla kotona!!!

Vierailija
9/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on hyvin päivitetty kaikki tiedot, asunto on siisti. En ymmärrä miten joku kykenee näistä tyhjistä ja työttömistä päivistä nauttia. Minä sekoan! Työ tuo rytmiä ja tekemistä elämään, kiva saada palkkaa eikä ajatella jokaikistä senttiä.

Ne ovat vain vieroitusoireita, kestävät aikansa, kunnes omaksut uuden identiteetin.

Sinun täytyy rakentaa itsesi ja arvosi nyt uudelleen.

Vierailija
10/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa olla koko päivä tekemättä mitään!! Tää olo on niin tuskainen ja järkyttävää. Minulla on nuorena ihmisenä niin paljon annettavaa.

Vierailija
11/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde ulos ja etsi lähin ulkokuntosali. Liiku itsesi hikeen.

Varaa aika työkkäristä. Suunnittele uusi ura.

Vierailija
12/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin yritän täällä, eli suunnitella uutta uraa. Minulle kerrottiin että alan jo olemaan liian vanha siihen. Et kukaan ei enää mua palkkaa 40 vuotiaana.

Sitä paitsi miten työnantajat suhtautuvat siihen että CVen tulee vuosien tauko työelämästä? Eli jos tää aika menee opiskeluun.

Vierailija
13/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään auta kuinka te-toimisto jarruttaa kokoajan kaikki suunnitelmat, heidän mielestä ihmisen pitäisi vain makaa kotona tekemättä mitään. Sieltä en ole nuorena ihmisenä saanut mitään tukea.

No ei ole mun ongelma että halutaan elättää ihmisiä jotka haluaisivat elättää itsensä.

Vierailija
14/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No CVni on iso sillisalaatti olen aina mennyt sinne mistä töitä on saatu. Minulla on työkokemusta 3 eri alalta. Tämä varmaan karkoittaa työnantajat todella tehokkaasti. En ole ura ihminen.

Meillä oli kaverin kanssa tästä työnantajien suhtautumisesta juuri puhetta. Että monen alan työkokemus on työnantajille monesti peikko, kun ajattelevat että tuo se sitten suhailee päämäärättömästi sinne sun tänne, näinköhän viihtyisi meilläkään kauaa vai lähteekö taas kokeilemaan uutta. Mutta miksi se pitää ajatella noin negatiivisesti? Miksi ei voi ajatella, että no siinäpä on työnhaluinen ihminen kun menee niihin töihin mitä saa, ja onpahan muuten vielä sopeutuvainenkin kun ei ole joutunut sopeutumaan vain uuteen työpaikkaan, vaan jopa uuteen alaan?

Vierailija
15/15 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat eivät ymmärrä sitä että elämiseen tarvitaan katto pään päälle ja ruoka, silloin otetaan kaikkea mitä tulee vastaan!!