Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin surullinen. Aikuisenakin on pieni tyttö,

Vierailija
09.08.2013 |

kun joutuu pettymään vanhempiinsa. Kävin huvilalla hakemassa sinne jättämiäni tavaroita. Laiturissa oli tuttu vene. Luulin tapaavani siellä vanhempani. Olihan siellä faija mutta se muija ei ollut mun äitini. Ehkä kolmevitonen, nelikymppinen silikoniämmä. Me käännyttiin samantien takaisin. Huomenna pitäisi mennä vanhemmille syömään. Miten mä pystyn katsomaan isää silmiin? 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17! Jos on itse pettänyt eikä pääse eroon katumuksesta ja huonosta omastatunnosta, niin se estää tekemästä samaa uudelleen. Kerran pettäjä ei välttämättä ole aina pettäjä. 

Vierailija
2/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up eli joko on vierailu ohitse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 17:48"]

Up eli joko on vierailu ohitse?

[/quote]

Ohi on ja aika hämmentynyt tunnelma, pettynyt ja ärtynyt. Sanoin terassilla faijalle, että pitäisi mut erossa sikailuistaan. Hän oli kuulemma muistanut, että mä menen sinne viikonloppuna enkä loppuviikosta. Juttu jäi kesken, kun muut tulivat ulos. Paska fiilis joka tapauksessa. Miksi sen piti olla minä, joka senkin taas koki?

ap

Vierailija
4/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin huono päivä tuon lisäksi. Yksi parhaista ystävistäni kertoi, et haluaa mun tapaavan jonkun naisen, jonka kanssa hän toivoo kehittyvän jotain. Näillä sanoilla. En mä halua, että hän alkaa seurustella, koska sitten meille ei jää tarpeeksi yhteistä kaveriaikaa, enkä mä voi soittaa ja jutella asioita, jos siellä on joku nainen vieressä. No, ehkä se suhde päättyy pian, kuten aikaisemmatkin. 

ap

Vierailija
5/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:21"]

Muutenkin huono päivä tuon lisäksi. Yksi parhaista ystävistäni kertoi, et haluaa mun tapaavan jonkun naisen, jonka kanssa hän toivoo kehittyvän jotain. Näillä sanoilla. En mä halua, että hän alkaa seurustella, koska sitten meille ei jää tarpeeksi yhteistä kaveriaikaa, enkä mä voi soittaa ja jutella asioita, jos siellä on joku nainen vieressä. No, ehkä se suhde päättyy pian, kuten aikaisemmatkin. 

ap

[/quote]

Kun ei kukaan enää jaksanut kommentoida tähän isätarinaan, niin pitää ottaa astetta kovemmat keinot kehiin.

Vierailija
6/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:25"]

ap

[/quote]

Kun ei kukaan enää jaksanut kommentoida tähän isätarinaan, niin pitää ottaa astetta kovemmat keinot kehiin.

[/quote]

Kovemmat? No, olipas kova juttu. Ihan hirveän dramaattinen. 

ap

Vierailija
7/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:27"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Älä viitsi esittää yksinkertaista. Mankuminen parasta ystävää mahdollisesti kohdanneesta todella hyvästä asiasta on millä tahansa mittarilla mautonta, vaikka se esitettäisiinkin fiktion kautta.

Vierailija
8/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:31"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Älä viitsi esittää yksinkertaista. Mankuminen parasta ystävää mahdollisesti kohdanneesta todella hyvästä asiasta on millä tahansa mittarilla mautonta, vaikka se esitettäisiinkin fiktion kautta.

[/quote]

Millä tahansa mittarilla sinä olet hieman outo. Ei ole mautonta kertoa tunteistaan vaikka ne lapsenomaisia olisivatkin. 

ap

Vierailija
9/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 19:31"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Millä tahansa mittarilla sinä olet hieman outo. Ei ole mautonta kertoa tunteistaan vaikka ne lapsenomaisia olisivatkin. 

ap

[/quote]

Millä tahansa mittarilla sä et tiedä musta yhtään mitään (esim. sitä, olenko mahdollisesti outo), koska en ole kertonut sinulle itsestäni mitään.

Vierailija
10/53 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko täällä?

Vierailija
11/53 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 00:38"]

Ootko täällä?

[/quote]

Nyt olen, kun en saa unta. Mies nukkuu vieressä niin kuin pieni porsas:)

ap

Vierailija
12/53 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö semmoinen lehti kun Regina ilmestyy? Tämä ap voisi kirjoitella siihen novelleja - mielestäni.

Vierailija
13/53 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iskälle ja silikonipimulle kuuluu nyt?

Vierailija
14/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi panee kovaa...

Vierailija
15/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:19"]

Isäsi panee kovaa...

[/quote]

Hyi sinua!!

Vierailija
16/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pysty? Mä ainakin tuijottaisin suoraan simmiin.

Voimia

Vierailija
17/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla puuttumatta vanhempiesi avioliittoon. Parisuhteensa on heidän keskeinen asia. Jos pistät lusikan siihen soppaan, voi käydä niin että vanhempasi (tai jompi kumpi) alkaa syyttää sinua jos tästä tapauksesta esim. seuraa ero tmv.

Huomenna kysyisin sinuna kahden kesken isältäsi, että kuka se nainen oli ja mitä se teki huvilallanne...? Ja kysyisin, tietääkö äitisi tästä käynnistä/tuttavuudesta. Eli hiostaisin isää vähän tästä asiasta.

Tsemppiä! Sinun pitää vain miettiä asiaa siltä kannalta, että nyt aikuisena elät omaa elämääsi, ja vanhempasi omaa. Et kuitenkaan voi vaikuttaa aikuisten ihmisten ratkaisuihin, jos he ovat päättäneet tehdä ratkaisunsa mukaan.

Vierailija
18/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlää. Mä niin toivoin, että tää huomiotrolli olisi pitänyt taannoisen lupauksensa etsiä muuta sisältöä elämäänsä ja jättää nää tarinatuokiot taakseen. Ikioman ketjunkin sille tapojensa mukaan perusti.

Vierailija
19/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:24"]

Yritä olla puuttumatta vanhempiesi avioliittoon. Parisuhteensa on heidän keskeinen asia. Jos pistät lusikan siihen soppaan, voi käydä niin että vanhempasi (tai jompi kumpi) alkaa syyttää sinua jos tästä tapauksesta esim. seuraa ero tmv.

Huomenna kysyisin sinuna kahden kesken isältäsi, että kuka se nainen oli ja mitä se teki huvilallanne...? Ja kysyisin, tietääkö äitisi tästä käynnistä/tuttavuudesta. Eli hiostaisin isää vähän tästä asiasta.

Tsemppiä! Sinun pitää vain miettiä asiaa siltä kannalta, että nyt aikuisena elät omaa elämääsi, ja vanhempasi omaa. Et kuitenkaan voi vaikuttaa aikuisten ihmisten ratkaisuihin, jos he ovat päättäneet tehdä ratkaisunsa mukaan.

[/quote]

Kävi kyllä hyvin selväksi, mitä se nainen siellä teki. Olen varma, että äitini ei tiedä mitään. Jos oikein muistan, isän piti olla vielä tänään ihan muualla. Ja tuosta lusikan soppaan laittamisesta; tämä ei ole ensimmäinen kerta. Mutta tämä oli niin härskiä, koska isä tiesi, että mä käyn loppuviikosta siellä. 

ap

Vierailija
20/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 21:24"]

Lässynlää. Mä niin toivoin, että tää huomiotrolli olisi pitänyt taannoisen lupauksensa etsiä muuta sisältöä elämäänsä ja jättää nää tarinatuokiot taakseen. Ikioman ketjunkin sille tapojensa mukaan perusti.

[/quote]

Nythän näitä on tullut aika taajaan tahtiin viime aikoina.