Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin surullinen. Aikuisenakin on pieni tyttö,

Vierailija
09.08.2013 |

kun joutuu pettymään vanhempiinsa. Kävin huvilalla hakemassa sinne jättämiäni tavaroita. Laiturissa oli tuttu vene. Luulin tapaavani siellä vanhempani. Olihan siellä faija mutta se muija ei ollut mun äitini. Ehkä kolmevitonen, nelikymppinen silikoniämmä. Me käännyttiin samantien takaisin. Huomenna pitäisi mennä vanhemmille syömään. Miten mä pystyn katsomaan isää silmiin? 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahtaa isäsi haluta viestiä sulle, kun läväyttää seksielämänsä sun naamalle? Tosin taisithan säkin niin tehdä. Nyt teillä on oma salaliitto.

Vierailija
22/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatkohan uuden Italian-matkan?

Tai vuodeksi luottokortin ja laskut menee isälles?

Eiku nää oli jo nahoja...

Jos iskäs ostais teille uuden kämpän?

Löytyikö jo uus koti vai onko miehes alistunut asumaan kämpässä jossa olet paneskellut ties kuinka monien kanssa?

Ja etköhän sinä nyt ymmärrä ihan hyvin että joskus tekee vaan mieli tehdä, eikä ajatella, fiilisten mukana mennään, kuin lapsi joka elää hetkessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ku mä olin teini, sain tietää että toinen vanhempani pettää toista. Tiedä häntä, jos toinenkin myös pettää. Oon pitäny asian omana tietonani, ees pientäkään sivuhuomautusta en ole suustani päästänyt missään tilanteessa. Ihmeellistä multa, koska yleensä oon aina ihmisiä piikittelemessä tyyliin että "oot säkin paras puhumaan, itekinhän kaahailit sillon viime vkoloppuna sataaviittäkymppiä 80 alueella"  jne...

Asia ei häiritse mua melkein ollenkaan, joskus sitä hätkähtää pariks sekunniks miettimään mutt ei enempää. Oon facebookista kerran selaillu sen pettäjäkumppanin sivuja (en oo koskaa sitä nähnyt livenä), joskus miettiny ett koittasin aiheuttaa sille jotain hallaa, mutta luultavasti se sitt sitä kautta tulis mun vanhempien tietoon..

Mutta en kyllä tekis yhtään mitään sinuna, tai en nyt tiedä millanen elämäntilanne teillä on meneillään. Mua kyllä harmittaa vähän että sain tietää tosta pettämisestä, koska huomaan itestäni nykyään että en edes pidä pettämistä pahana asiana, oon näköään sen ainakin sitten perinyt :( 

Vierailija
24/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko Muru?

Vierailija
25/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäsi on kyllä aika outo, ei ole ihme jos sullakin on vähän elämän realiteetit kateissa. Kaiken voi perua, jos ei muuten niin rahalla.

Vierailija
26/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:24"]

Ap, oletko Muru?

[/quote]

Huvila ja vene ja viittaus edellisiin pettämiseen...

taattua murua.

Vierailija
27/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:46"]

isäsi on kyllä aika outo, ei ole ihme jos sullakin on vähän elämän realiteetit kateissa. Kaiken voi perua, jos ei muuten niin rahalla.

[/quote]

Mulle isä on aina ollut hyvä ja omistautuva, mutta tekisin itse vanhempana jotain toisella tavalla. Yritän ajatella, että tällä tavalla olen saanut itse enemmän, kun vain olen välittämättä ikävistä asioista. Kun unohtaa murheet, jäljelle jää valtavasti kaikkea ihanaa. En tiedä muunlaisesta perhe-elämästä. Tekevätjän kaikki virheitä. 

ap

Vierailija
28/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:19"]

Mitä mahtaa isäsi haluta viestiä sulle, kun läväyttää seksielämänsä sun naamalle? Tosin taisithan säkin niin tehdä. Nyt teillä on oma salaliitto.

[/quote]

En tiedä. Ehkä se ei välitä minusta :( En ole kertonut itse mitään, vaan faija teki itse päätelmänsä ja osui valitettavasti oikeaan. En tosiaankaan haluaisi tietää yhtään  mitään sellaisia vanhempieni asioita. Tuskin kukaan haluaisi. 

ap

Vierailija
29/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:22"]

Löytyikö jo uus koti vai onko miehes alistunut asumaan kämpässä jossa olet paneskellut ties kuinka monien kanssa?

Ja etköhän sinä nyt ymmärrä ihan hyvin että joskus tekee vaan mieli tehdä, eikä ajatella, fiilisten mukana mennään, kuin lapsi joka elää hetkessä...

[/quote]

Pilkkaahan tämä oli, mutta sisälsi totuuden siemenen. Kummasti faijan mielestä mulla puuttuu juuri nyt mukavuuksia elämästä. Se ei taida muistaa, että mä en ole enää teinityttö. 

ap

[/quote]

Ehkä tuo sopii sulle, että suljet vain silmäsi tietyiltä asioilta. Sehän mahdollistaa myös parisuhteessa paljonkin kaikenlaista. Mutta kyllä minusta on hieman kieroutunutta, jos löydät faijasi hoitonsa kanssa ja sitten oottekin jo iloisilla perhepäivällisillä hymistelemässä ja isäsi tarjoaa sulle mukavuuksia että ikävät asiat unohtuisivat liukkammin.

Vierailija
30/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:22"]

[/quote]

Pilkkaahan tämä oli, mutta sisälsi totuuden siemenen. Kummasti faijan mielestä mulla puuttuu juuri nyt mukavuuksia elämästä. Se ei taida muistaa, että mä en ole enää teinityttö. 

ap

[/quote]

Ehkä tuo sopii sulle, että suljet vain silmäsi tietyiltä asioilta. Sehän mahdollistaa myös parisuhteessa paljonkin kaikenlaista. Mutta kyllä minusta on hieman kieroutunutta, jos löydät faijasi hoitonsa kanssa ja sitten oottekin jo iloisilla perhepäivällisillä hymistelemässä ja isäsi tarjoaa sulle mukavuuksia että ikävät asiat unohtuisivat liukkammin.

[/quote]

Enpä sanoisi, että hymistelemässä. Tunnelma oli aika tiukka, mutta äitini mieltä en halua pahoittaa. Enhän tiedä, mitä siitä seuraisi. Mä olen yläasteikäisenä saanut ensimmäisen kerran tietää niistä touhuista ja aukonut päätäni myöhemmin sille naiselle julkisessa tilanteessa. Tämä oli siis eri nainen, on kai aina ollut. En tiedä, montako niitä on, enkä halua tietää. Kyse on vahvan, hallitsevan ihmisen heikkoudesta. 

ap

Vierailija
31/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muru palasit palstalle suoltamaan näitä rasittavia "mä sitä mä tätä mun mun mun MINÄÄÄÄ" -fantasioita, joita ei tyhminkään av-mamma todeksi usko eikä sitä ainoa telenovelan ystävääkään enää näy kiinnostavan kommentointi? Porukka alkaa kyllästyä tähän spämmiin!

Vierailija
32/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:27"]

Miksi muru palasit palstalle suoltamaan näitä rasittavia "mä sitä mä tätä mun mun mun MINÄÄÄÄ" -fantasioita, joita ei tyhminkään av-mamma todeksi usko eikä sitä ainoa telenovelan ystävääkään enää näy kiinnostavan kommentointi? Porukka alkaa kyllästyä tähän spämmiin!

[/quote]

Onko teillä siellä joku porukka? Älä rasita itseäsi suotta. Ohita vain. Niin kauan, kun joku on tuota mieltä, mä olen ns. turvassa ja voin vastailla viesteihin. Sun ei kuitenkaan tarvitse. Näytät tosin haluavan osallistua. 

ap

Vierailija
33/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:31"]

[/quote]

Onko teillä siellä joku porukka? Älä rasita itseäsi suotta. Ohita vain. Niin kauan, kun joku on tuota mieltä, mä olen ns. turvassa ja voin vastailla viesteihin. Sun ei kuitenkaan tarvitse. Näytät tosin haluavan osallistua. 

ap

[/quote]Anteeksi nyt vaan, mutta oletko (tai siis onko palsta-alter egosi) jotenkin kehitysvammainen/henkisesti jälkeenjäänyt? Jos ei, niin miksi ehdoin tahdoin pyrit sellaista kuvaa välittämään? Uskon kyllä, että olet ihan aidosti tyhmä, mutta ei sitäkään tartte noin pahasti liioitella.

Niin ja miksi palasit huomiohuoraamaan?

Vierailija
34/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana muru... <3 <3 <3 <3 Jatka kirjoittelua, olet ihana!!!! Pus!

Vierailija
35/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan seksikästä, kun kolmikymppisenä esiintyvä nainen kirjoittelee näitä pikkutyttömäisiä ihana isi-tarinoita. Nam...

Vierailija
36/53 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:23"]

Joo, ku mä olin teini, sain tietää että toinen vanhempani pettää toista. Tiedä häntä, jos toinenkin myös pettää. Oon pitäny asian omana tietonani, ees pientäkään sivuhuomautusta en ole suustani päästänyt missään tilanteessa. Ihmeellistä multa, koska yleensä oon aina ihmisiä piikittelemessä tyyliin että "oot säkin paras puhumaan, itekinhän kaahailit sillon viime vkoloppuna sataaviittäkymppiä 80 alueella"  jne...

Asia ei häiritse mua melkein ollenkaan, joskus sitä hätkähtää pariks sekunniks miettimään mutt ei enempää. Oon facebookista kerran selaillu sen pettäjäkumppanin sivuja (en oo koskaa sitä nähnyt livenä), joskus miettiny ett koittasin aiheuttaa sille jotain hallaa, mutta luultavasti se sitt sitä kautta tulis mun vanhempien tietoon..

Mutta en kyllä tekis yhtään mitään sinuna, tai en nyt tiedä millanen elämäntilanne teillä on meneillään. Mua kyllä harmittaa vähän että sain tietää tosta pettämisestä, koska huomaan itestäni nykyään että en edes pidä pettämistä pahana asiana, oon näköään sen ainakin sitten perinyt :( 

[/quote]

No, mä pidän kyllä pettämistä edelleen pahana asiana, enkä ymmärrä, miten joku voi tehdä sen uudestaan ja uudestaan, taas uuden ihmisen kanssa. Vai lakkaako se jossain vaiheessa tuntumasta pahalta? Omatunto ei enää jaksa kolkutella? 

ap

Vierailija
37/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:33"]

[/quote]

ap

[/quote]Anteeksi nyt vaan, mutta oletko (tai siis onko palsta-alter egosi) jotenkin kehitysvammainen/henkisesti jälkeenjäänyt? Jos ei, niin miksi ehdoin tahdoin pyrit sellaista kuvaa välittämään? Uskon kyllä, että olet ihan aidosti tyhmä, mutta ei sitäkään tartte noin pahasti liioitella.

[/quote]

Kaikkea tuota juu ollaan, mutta onneksi mulla on hyvät tissit ja treenattu peppu, niin sillä ei ole niin väliä. Kokeilepa sinä käyttää minä-ilmaisua. Yleensä murrosiän jälkeen luovutaan tuosta "porukka kyllästyy", "ketään ei kiinnosta", "niin mut kun kaikki muutkin saa" -ilmaisutavasta ja aletaan olla rohkeasti yksilöitä. 

ap

Vierailija
38/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi ois halunnut, että jäät katselemaan. Syvällä sisimmässäsi, niin olisit varmaan sinäkin :)

Vierailija
39/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:33"]

[/quote]

ap

[/quote]

Kaikkea tuota juu ollaan, mutta onneksi mulla on hyvät tissit ja treenattu peppu, niin sillä ei ole niin väliä. Kokeilepa sinä käyttää minä-ilmaisua. Yleensä murrosiän jälkeen luovutaan tuosta "porukka kyllästyy", "ketään ei kiinnosta", "niin mut kun kaikki muutkin saa" -ilmaisutavasta ja aletaan olla rohkeasti yksilöitä. 

ap

[/quote]Hei tyhmyri, sittenhän se kateellinen oletkin sinä, koska mulla on hyvän kropan ja kauniin naaman lisäksi myös älyä. Tukehdu tiedät-kyllä-mihin :)

Ps. Et muuten vastannut kysymykseen..?

Vierailija
40/53 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko isin meisseli myös esillä? Juhlakunnossa?