Mä olen niin surullinen. Aikuisenakin on pieni tyttö,
kun joutuu pettymään vanhempiinsa. Kävin huvilalla hakemassa sinne jättämiäni tavaroita. Laiturissa oli tuttu vene. Luulin tapaavani siellä vanhempani. Olihan siellä faija mutta se muija ei ollut mun äitini. Ehkä kolmevitonen, nelikymppinen silikoniämmä. Me käännyttiin samantien takaisin. Huomenna pitäisi mennä vanhemmille syömään. Miten mä pystyn katsomaan isää silmiin?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:23"]
Joo, ku mä olin teini, sain tietää että toinen vanhempani pettää toista. Tiedä häntä, jos toinenkin myös pettää. Oon pitäny asian omana tietonani, ees pientäkään sivuhuomautusta en ole suustani päästänyt missään tilanteessa. Ihmeellistä multa, koska yleensä oon aina ihmisiä piikittelemessä tyyliin että "oot säkin paras puhumaan, itekinhän kaahailit sillon viime vkoloppuna sataaviittäkymppiä 80 alueella" jne...
Asia ei häiritse mua melkein ollenkaan, joskus sitä hätkähtää pariks sekunniks miettimään mutt ei enempää. Oon facebookista kerran selaillu sen pettäjäkumppanin sivuja (en oo koskaa sitä nähnyt livenä), joskus miettiny ett koittasin aiheuttaa sille jotain hallaa, mutta luultavasti se sitt sitä kautta tulis mun vanhempien tietoon.. Mutta en kyllä tekis yhtään mitään sinuna, tai en nyt tiedä millanen elämäntilanne teillä on meneillään. Mua kyllä harmittaa vähän että sain tietää tosta pettämisestä, koska huomaan itestäni nykyään että en edes pidä pettämistä pahana asiana, oon näköään sen ainakin sitten perinyt :( [/quote] No, mä pidän kyllä pettämistä edelleen pahana asiana, enkä ymmärrä, miten joku voi tehdä sen uudestaan ja uudestaan, taas uuden ihmisen kanssa. Vai lakkaako se jossain vaiheessa tuntumasta pahalta? Omatunto ei enää jaksa kolkutella? ap [/quote]et ole yhtään parepmi, itsekin olet pettäjä.
Täällähän leimahti! Go Muru Go!
Palatakseni aiheeseen - petturi-isä ja Muru...
Jos olet aukonut teininä päätäsi asiasta isäsi tyttöystävälle, niin olisiko reilua aukoa aikuisena päätä suoraan isälle? Eikö hänkin puuttunut suorasanaisesti omaan pettämiseesi? Olisiko reilua myös valaista äitiäsi... en tiedä. Todennäköisesti hän kyllä tietää ja on aina tiennyt.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 23:38"]
Ap hassu kysymys, mitä miehesi tekee just nyt?
[/quote]
Juuri nyt näyttää punnertavan toisessa huoneessa :)
ap
Miten toi Muru jaksaa??
Mutta ihan hauska näitä on lukea. Aina se jotain uutta keksii.
Voi miksi, oi miksi, miksi juuri Murulle käy näin!?
Voi kamalaa, voi surkeus....
Ja kaiken lisäksi miespuolinen ystävä on löytänyt naisen, joka nyt saa sen huomion joka kuuluisi Murulle" Ei tämä mies ole ikinä mikään tosiystävä ollut, kun ei tajunnut että Muru on se ykkösnainen!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 21:34"]
Ja kaiken lisäksi miespuolinen ystävä on löytänyt naisen, joka nyt saa sen huomion joka kuuluisi Murulle" Ei tämä mies ole ikinä mikään tosiystävä ollut, kun ei tajunnut että Muru on se ykkösnainen!
[/quote]
olikos tää kaveri se joka oli kertonut että muru tulee aina kysymykseen hänen kohdallaan? Ja vei neitsyyden kun muru oli 16? Vai joku toinen?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 21:34"]
[/quote]
olikos tää kaveri se joka oli kertonut että muru tulee aina kysymykseen hänen kohdallaan? Ja vei neitsyyden kun muru oli 16? Vai joku toinen?
[/quote]
Pakkohan sen on olla tämä tapaus.
Olisko seuraava aihe siitä miten muru tajuaa että tämä ystävä onkin se kenen kanssa hänen kuuluisi olla naimisissa, ja että hän on nyt mokannut pahasti....
Eikä muru edes tajua, että samanlainen oman nautinnon ja omien pisteiden tavoittelija se kaverimieskin on ollut, kun on varannut käyttöönsä nätin hyvän perheen tytön heti kun laki on sallinut. Eikös se ollut vanhempi jätkä? Piti saada olla ekana saaliilla. Hyi. Samanlainen kasvoi murustakin. Muka kiltti.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 22:22"]
Saatkohan uuden Italian-matkan?
Tai vuodeksi luottokortin ja laskut menee isälles?
Eiku nää oli jo nahoja...
Jos iskäs ostais teille uuden kämpän?
Löytyikö jo uus koti vai onko miehes alistunut asumaan kämpässä jossa olet paneskellut ties kuinka monien kanssa?
Ja etköhän sinä nyt ymmärrä ihan hyvin että joskus tekee vaan mieli tehdä, eikä ajatella, fiilisten mukana mennään, kuin lapsi joka elää hetkessä...
[/quote]
Pilkkaahan tämä oli, mutta sisälsi totuuden siemenen. Kummasti faijan mielestä mulla puuttuu juuri nyt mukavuuksia elämästä. Se ei taida muistaa, että mä en ole enää teinityttö.
ap
tää koko muru-juttu on jo vähän vanha, huomaatko? Suurin osa täältä on jo kyllästyny huomiohuoraan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 16:45"]
Isi ois halunnut, että jäät katselemaan. Syvällä sisimmässäsi, niin olisit varmaan sinäkin :)
[/quote]
Olet kyllä törkeä.
ap