Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe on pahin

Vierailija
09.08.2013 |

Olen kihloissa ihanan miehen kanssa.  Hänen velipuolensa ja tämän naisystävä ei muuta tee kuin haukkuu minua ja syyttää minua ihan kaikesta.  Mieheni on saanut omat haukut osalleen, mutta vain sen takia, että hän on kanssani.  Viimeisimmät haukkumanimitykset tuli mieheni veljeltä ja hän kutsui minua lehmäksi ja syyttänyt minua mm. mieheni päätöksestä lopettaa harrastus.  Miehelläni on omat syynsä varmasti miksi ei enää harrasta mitä ennen harrasti, mutta minun syytähän sekin on.  Facebook sivuillakin aikoinaan kommentoivat kuviamme mitä kauheimmilla lauseilla, vähätellen meidän suhdetta ja rakkautta toisiimme.  Myös mieheni äiti on ottanut veljen puolen asiassa. En halua enään olla mieheni perheen, etenkin hänen velipuolensa kanssa tekemisissä..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on tosiaankin pahin. En yhtään ihmettele, miksi et halua olla tekemisissä miehesi sukulaisten kanssa. 

Ihmiset ovat siitä kummallisia, että he toisinaan uskovat vain omaa totuuttaan, vaikka asianosaiset (miehesi) kertoisivat ihan toista. Syntipukkikin pitää löytää, jota syyttää (sinä). Törkeintä on julkinen loukkaaminen (Facebook). Ilmoita ylläpitoon loukkaavista kommenteista ennen kuin poistat ne. Kommenttien poistamiseen sinulla on oikeus, mikäli kommentit ovat sinun seinälläsi. 

Entä mitä tekee miehesi, kun hän huomaa, että sinua kohdellaan huonosti? Puolustaako hän vai antaako hän asian olla? Tuntuuko sinusta, että hän jättää sinut pulaan, hänen omien sukulaistensa armoille vai tuntuuko sinusta siltä, että olet turvassa miehesi kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi