Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva paino 178cm pitkälle miehelle?

Vierailija
08.08.2013 |

Tuossapa se kysymys jo tulikin.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

178cm luulee olevansa "pitkä".

Voi eikä :p

Vierailija
22/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

177cm mies täällä. Paino 86kg. Vatsalihakset näkyy ja lihakset erottuu toisistaan. Posket lommolla. Nälkäsen ja äkäsen näkönen. Valmis toimintaa varten. Lets bang!

T: Pikku Buli

177/87 täällä ja olen läski. Sopiva paino olisi 70-75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

177cm mies täällä. Paino 86kg. Vatsalihakset näkyy ja lihakset erottuu toisistaan. Posket lommolla. Nälkäsen ja äkäsen näkönen. Valmis toimintaa varten. Lets bang!

T: Pikku Buli

177/87 täällä ja olen läski. Sopiva paino olisi 70-75

No sun pitää treenata jos haluat näyttää hyvältä tuossa painossa.

Vierailija
24/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkurat kirjoitti:

Itse olen 185cm ja painan 90kg, kolmas bodausvuosi takana, rasvaa sen verran että vatsalihakset piirtyvät heikosti. Haukkareiden päällä suoni olkapäähän asti, eli kestänee kiristää ainakin 5kg pois, sinne 85kg, mutta sen verran maltillisesti, että ehtii saada kilo lihasmassaa samalla. 12 viikkoa.

Mies on ylipainoinen, jos vatsalihakset eivät näy. Rajatilassa itse. ;) 

Vastaus: 70kg jos ei bodaa, vaan on normaalit terveet liikuntatottumukset, 82kg jos bodaa

Tässä rasvattomien poikien testomittauksia. Jokainen on kovassa kunnossa ja vain yhdellä oli testot kovemmat kuin minulla (vanha patu). Miehen kroppa vaatii rasvaa toimiakseen kunnolla. Toki liika rasva on myös sitten pahasta testojen suhteen.

mies52v

Vierailija
25/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179cm ja paino vaihtelee 85-88kg välillä. Ikää 55v, vatsanympärys voisi olla jokusen sentin pienempikin.

Vierailija
26/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhkurat kirjoitti:

Itse olen 185cm ja painan 90kg, kolmas bodausvuosi takana, rasvaa sen verran että vatsalihakset piirtyvät heikosti. Haukkareiden päällä suoni olkapäähän asti, eli kestänee kiristää ainakin 5kg pois, sinne 85kg, mutta sen verran maltillisesti, että ehtii saada kilo lihasmassaa samalla. 12 viikkoa.

Vastaus: 70kg jos ei bodaa, vaan on normaalit terveet liikuntatottumukset, 82kg jos bodaa

Tässä rasvattomien poikien testomittauksia. Jokainen on kovassa kunnossa ja vain yhdellä oli testot kovemmat kuin minulla (vanha patu). Miehen kroppa vaatii rasvaa toimiakseen kunnolla. Toki liika rasva on myös sitten pahasta testojen suhteen.

mies52v

Sinä olet steroidien käyttäjä ja Halmeen Tonyn fani.

Vierailija
27/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhkurat kirjoitti:

mies52v

Tony oli kone. Hormooneja tulee riittävästi omasta kropasta. Sinä oot äitin läskiperse

Mies52v

Vierailija
28/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

73 kiloa.

Vierailija
29/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-80 kg on normaalin rajoissa. Toki lihaksikkuus voi nostaa bmi:n normaalin yläpuolelle olematta silti 'läski'.

Vierailija
30/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-80 kg on normaalin rajoissa. Toki lihaksikkuus voi nostaa bmi:n normaalin yläpuolelle olematta silti 'läski'.

Naisille. Ei miehille.

Vierailija
31/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkurat kirjoitti:

Mulla erottuu yks iso vatsalihas. Mutta oonkin bodannu sitä koko elämäni. Voimaa kuitenkin löytyy. Pituutta on pari metriä ja painoa vähän yli 100 kg, en tiä tarkalleen, oo tullu käytyä neuvolassa hetkeen. Miehellä karkeasti pituus - 100 on ok paino. Eli esim. 185 cm ja 85 kg. Voi olla enemmänkin ainakin jos bodaa koska lihas painaa n. 15-20% enemmän kuin läski. Mitä esim. painoindeksi taas ei ota ollenkaan huomioon.

Ja 1-2 kilon heitot suuntaan tai toiseen voi tulla ja mennä ihan päivissä, ihan nesteen määrästäkin johtuen. Ei kannata tuijotella sitä puntaria liikaa, vaan kuulostella missä kohtaa on omassa kropassa hyvä olla ja pysytellä sitten siinä mediaanipainossa pidemmällä aikavälillä.

Mies on ylipainoinen jos alusta pettää. Se voi olla terveysriski jos tippuu korkealta, omasi sitten lihaksia tai läskiä.

Vierailija
32/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

75-85 kg. Kuitenkin niin, että rasvaprosentti on enintään 15.

Vierailija
33/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 183 cm ja parhaimman näköinen olin, kun painoin 70-72 kg. Nyt paino on valitettavasti kymmenen kiloa korkeammissa lukemissa. Eli sanoisin alle 70 kg. Alarajaa ei oikeastaan olekaan.

M39

Vierailija
34/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisabodaritkaan eivät jaksa pysytellä 4-5% rasvoissa kauaa. Huippu-urheilijat tai kymmenottelijat 7-8%

Hyvät lihasgeenit saanut, huippuunsa treenattu natubodari painaa kisakunnossa suunnilleen 'pituus sentteinä miinus sata'.

Eli jos rasvat 4-5% ja pituutta 178cm, silloin paino kisakunnossa on maksimissaan 78kg ilman kemiallisia apuja. 

Vierailija
35/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70kg plusmiinus 5kg.

Vierailija
36/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhkurat kirjoitti:

mies52v

Tony oli kone. Hormooneja tulee riittävästi omasta kropasta. Sinä oot äitin läskiperse

Mies52v

sinäkö?

Vierailija
37/56 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 183 cm ja parhaimman näköinen olin, kun painoin 70-72 kg. Nyt paino on valitettavasti kymmenen kiloa korkeammissa lukemissa. Eli sanoisin alle 70 kg. Alarajaa ei oikeastaan olekaan.

M39

Kaikki on suhteellista. Olet kyllä ollut oravannahka, tai koskaan treenaamaton kaveri. Tuohon pituuteen suhteutettuna ruoto.

Vierailija
38/56 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhkurat kirjoitti:

mies52v

Mies52v

sinäkö?

Ota sitä lihasta äläkä vikisenä heinä.

Vierailija
39/56 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 - max 80 kg.

Vierailija
40/56 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhkurat kirjoitti:

Mulla erottuu yks iso vatsalihas. Mutta oonkin bodannu sitä koko elämäni. Voimaa kuitenkin löytyy. Pituutta on pari metriä ja painoa vähän yli 100 kg, en tiä tarkalleen, oo tullu käytyä neuvolassa hetkeen. Miehellä karkeasti pituus - 100 on ok paino. Eli esim. 185 cm ja 85 kg. Voi olla enemmänkin ainakin jos bodaa koska lihas painaa n. 15-20% enemmän kuin läski. Mitä esim. painoindeksi taas ei ota ollenkaan huomioon.

Ja 1-2 kilon heitot suuntaan tai toiseen voi tulla ja mennä ihan päivissä, ihan nesteen määrästäkin johtuen. Ei kannata tuijotella sitä puntaria liikaa, vaan kuulostella missä kohtaa on omassa kropassa hyvä olla ja pysytellä sitten siinä mediaanipainossa pidemmällä aikavälillä.

Mies on ylipainoinen jos alusta pettää. Se voi olla terveysriski jos tippuu korkealta, omasi sitten lihaksia tai läskiä.

Erottuuko se yksi vatsalihas sen takia, että vatsan ympärysmitta on 1,5 metriä ja vatsan sisäinen 50 kg rasvamöykky vetää vatsanahan sen verran kireälle, että jotain näkyy yhdessä kohdassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi