Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi annat miehesi pitää sukkia sandaalien kanssa?

Vierailija
08.08.2013 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. :( Olen kyllä koittanut puuttua asiaan rankalla kädellä, mutta jotain se vinkuu itsemääräämisoikeudesta... Tiiä sitte.

Vierailija
2/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla puuttumatta liikaa hänen vaatevalintoihinsa. Puutun vain aivan järkyttävimpiin yhdistelmiin, eivätkä sandaalit+sukat valitettavasti yllä sille tasolle.

Vierailija
4/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miehelle koittanut jo vuosia sanoa, että EI sukkia sandaaleihin.. No, nyt on päästy siihen tilanteeseen, että mikäli ollaan lähössä enempi ihmisten ilmoille (muualle kuin lähikauppaan), niin mies ei laita sukkia sandaaleihinsa. Mutta jos on tarkoitus kävellä yhtään pidempään, tai ollaan vaan kotinurkissa, mies pitää sukkansa. Saa kuulemma hiertymiä jalkoihinsa, jos pitää kenkiä ilman sukkia. Ymmärrän kyllä... ja jos pitää valita "lievä" tyylittömyys tai hiertymät ja rakot jalassa, mäkin valitsen tyylittömyyden.. ellei nyt sitten tosiaan olla jossain juhlissa tms.

Vierailija
5/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän itsekin.

No, miestä ei oikeastaan ole, mutta miten voisin kieltää toiselta noin viattoman asian?

Vierailija
6/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itsekin, tosin vain noissa ns. urheilusandaaleissa.

Vierailija
7/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sukkia nyt ja jatkossakin. Ja sille te ämmät ette mahda hevon paskan vertaa! Sukat sandaaleiden kanssa on muuten aivan mainiot ajojalkineet pitkillä automatkoilla kesähelteillä. Ai niin, ja pidän myös valkoisia tennissukkia tumman puvun  kanssa!

Vierailija
8/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies saa pitää sukkia sandaaleissa. Olen onnistunut myös kitkemään sen pakkomielteen kasvattaa kesäksi viikset. Kiellettyä myös on toppahaalarin pitäminen, ostin sille semmoisen koko toppa-asun missä on siis takki ja housut erikseen. Alussa yritti tammikuussa vielä laittaa sen toppahaalarin, mutta vein sen mökille, vetäkööt sen siellä päälleen ja temmeltäkööt pellolla, kaupunkiasumiseen sellainen vauvahaalari ei kuulu. Vielä on vähän työstettävää nenäkarvojen nyppimisessä, väittää että sattuu mutta perustelen sen sillä, että nypinhän minäkin kulmakarvani ja epiloin sääret, sattuu enemmän. On se nyt ajellut mutta koko ajan pitää huolehtia että se tekee nuo sovitut hommat.

Vierailija
9/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:13"]

Pidän sukkia nyt ja jatkossakin. Ja sille te ämmät ette mahda hevon paskan vertaa! Sukat sandaaleiden kanssa on muuten aivan mainiot ajojalkineet pitkillä automatkoilla kesähelteillä. Ai niin, ja pidän myös valkoisia tennissukkia tumman puvun  kanssa!

[/quote]

Ja työkaverit lähetti terve.

Vierailija
10/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole tapana pitää kenkiä sisällä, ja kyläpaikassa on noloa lätystellä avojaloin.

Vierailija
11/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:58"]

[/quote]

Koska puen lapseni, en miestäni.

Vierailija
12/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIeheni ei käytä sukkia, eikä sandaaleja. :O

Vielä pari vuotta sitten ravintolaan ei päässyt, jos miehillä ei ollut sukkia jalassa. Joten ostin ohikulkijoilta seurueen miehille sukat. Olipa nättiä.

Vierailija
13/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuon on tullut että ei sukkia sandaaleiden kanssa? Ketä sen määrää vai onko vaan joidenkin miellestä ulkonäkö kysymys? Jos ei tykkää jostakin niin ei se tarkoita että kaikkien ei pidä tykätä.

Vierailija
14/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:05"]

Yritän olla puuttumatta liikaa hänen vaatevalintoihinsa. Puutun vain aivan järkyttävimpiin yhdistelmiin, eivätkä sandaalit+sukat valitettavasti yllä sille tasolle.

[/quote]

Ihan läpällä nyt kiinnostaisi tietää, että miten se miehes sitten pukeutuu, jos sandaalit ja sukat on kevyttä kamaa? ;)

Vierailija
15/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites pikkukengät+ verkkarit yhdistelmä.. anyone? Voi kun oiskin sukat ja sandaalit vaan se ongelma. Tosi herttasen näköstä kun miehellä on jotku vitun kasari Valtsun Valinta verkkarit, urheilusukat ja mustat pikkukengät!!! Ja kehtaa sitten vittuilla mulle leggareista että on muka kalsarit. Mistä nää suomalaiset miehet imee ton itsetuntonsa.. :(

Vierailija
16/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt vain on aivan sama onko sillä sukat jalassa vai ei :)

Se ei ole niin justiinsa!

Vierailija
17/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:05"]

[/quote]

Ihan läpällä nyt kiinnostaisi tietää, että miten se miehes sitten pukeutuu, jos sandaalit ja sukat on kevyttä kamaa? ;)

[/quote]

:D Vaikea nyt sanoa aivan tarkkaan, mutta hän valitsee joskus toisiinsa täydellisen yhteensopimattomia vaatteita, sellaisia joissa kuviot, värit tai tyylit riitelevät pahasti.

Jos nyt muistelen, milloin olen pyytänyt häntä menemään uudelleen vaatekaapille ennen uloslähtöä, niin esim. silloin, kun hän oli lähdössä kaupungille kukallisissa bermudasortseissa, mustissa sukissa ja melko teräväkärkisissä, mustissa, yleensä tumman puvun kanssa pidettävissä nahkaisissa nauhakengissä. Tai silloin, kun hän oli lähdössä valkoisessa, ohuessa, ihonmyötäisessä, avarakaula-aukkoisessa Sloggin aluspaidassa ja väitti, ettei kukaan huomaa eroa tavalliseen valkoiseen t-paitaan. Rintakarvat kaula-aukosta rehottaen olisi vaan lähtenyt, mutta pakotin vaihtamaan toisen paidan. Puutun vaatteisiin siis silloin, kun en yksinkertaisesti kehtaa lähteä ulos, ellei mies vaihda vaatteitaan.

Vierailija
18/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni on aikuinen ihminen siinä missä minäkin. Hän voi itse päättää pukeutumisestaan. Toki jos pukeutumisellaan aiheuttaa itselleen terveysriskin tms niin silloin voisin kuvitella puuttuvani siihen, muuten en. En halua myöskään, että hän puuttuisi minun pukeutumiseeni.

Vierailija
19/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pidetä sukkia lukon takana ja mies pukee ihan itse sukat ja kengätkin.

Vierailija
20/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on fiksu eikä ikinä käyttäisi tuollaista yhdistelmää.