Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi annat miehesi pitää sukkia sandaalien kanssa?

Vierailija
08.08.2013 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:37"]

Koska mieheni on aikuinen ihminen siinä missä minäkin. Hän voi itse päättää pukeutumisestaan. Toki jos pukeutumisellaan aiheuttaa itselleen terveysriskin tms niin silloin voisin kuvitella puuttuvani siihen, muuten en. En halua myöskään, että hän puuttuisi minun pukeutumiseeni.

[/quote]

Terveysriskin..? Tarkoitatko että lähtisitte pyöräretkelle eikä miehelläsi olisi kypärää? Vai että lähtee pituushyppykisoihin farmareissa...?

Vierailija
22/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:37"]

Koska mieheni on aikuinen ihminen siinä missä minäkin. Hän voi itse päättää pukeutumisestaan. Toki jos pukeutumisellaan aiheuttaa itselleen terveysriskin tms niin silloin voisin kuvitella puuttuvani siihen, muuten en. En halua myöskään, että hän puuttuisi minun pukeutumiseeni.

[/quote]

Ihanko oikeasti lähtisit pokkana miehen kanssa ulos, vaikka hän olisi pukeutunut ihan täydeksi pelleksi? En usko :)

t. se jonka mies oli lähdössä bermudoissa ja puvun kengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten huomannut sen, että ne naiset ketkä sanoo etteivät puutu miestensä pukeutumiseen on niitä naisia joiden miehet eivät yritäkään ujuttaa sukkia sandaaleihinsa! Hyvä kait se on jeesustella että mieheni on aikuinen ihminen ja pukeutuu itse, jos se saakeli on aikuinen ja älyää olla yhdistelemättä vaatteita jotka näyttävät koomisilta. Mitähän näistä pojista kasvaa joiden vanhemmat antavat niitten vetää päällensä hameen kun on eskarin kevätjuhla, ai että sen pojan tulevan vaimon riemua kun mies tulee ekan kerran hakemaan treffeille kansantanhumekko päällä ja pirtanauha otassa. :D Vapaanpukeutumisen vanhemmat on pahin uhka tuleville sukupolville. :DD

No joojoo kärjistin nyt mutta ajatuksenahan tuo on puistattava.

Vierailija
24/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:40"]

Onneksi mieheni on fiksu eikä ikinä käyttäisi tuollaista yhdistelmää. 

[/quote]

Tarkoittaako "fiksu" tässä kohtaan samaa, kuin älykäs?

En tällaista määritelmää olekaan ennen kuullut.

Vierailija
25/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole puuttunut mieheni vaatetukseen kuin sitä kautta, että kehun häntä, jos hän on pukeutunut todella hyvin tai näyttää hyvältä tietyt vaatteet yllään. en kertaakaan ole kieltänyt häntä pukeutumasta mihinkään tiettyyn vaatekappaleeseen, koska hän ei ole lapseni.

mies pukeutuu hyvin ja valitsee yhä useammin ne vaatteet, joissa häntä on kehuttu.

Vierailija
26/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellisempi kysymys on, miksi naiset ylipäänsä puuttuisivat miestensä pukeutumiseen. Mitä hittoa se heille kuuluu?

Vierailija
27/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 16:10"]

Oleellisempi kysymys on, miksi naiset ylipäänsä puuttuisivat miestensä pukeutumiseen. Mitä hittoa se heille kuuluu?

[/quote]

On minustakin hienoa että mies on opettanut mulle miten tarkastan autosta öljyt...? Tai miten virveliä pidetään kädessä. Tai miten viikata sen paidat oikein. Miksi mä tiuskisin miehelleni että hittoako se sulle kuuluu miten viikkaan minähän tän pyykin pesen? Tottakai mä halua oppia uusia asioita, ja mä en käytä legginsejä koska mieheni mielestä ne on rumat. MIKSI mä pitäisin kiinni legginsien käyttöoikeudesta, kun aivan hyvin voin olla pitämättä niitä? Ei se tarkoita että toista tarvitsee palvoa tai totella, meillä on vaan sellainen suhde että voidaan sanoa toisillemme tollaisia juttuja joita toinen ei tule ajatelleeksi. Surullisempaa on se, että kun miehiltä kysytään niin kaikki sanoo että legginsit on kauheita, ja sitten suurin osa suomalaisista naisista käyttää niitä. :( Sehän tarkoittaa vaan että naiset ei kuuntele miestensä mielipiteitä. Joten jos mä en halua nähdä sukkasandaaleja niin miehelläni on oikeus toivoa etten kulje kalsareissa julkisesti. :) Tai sitten voitas vaan kulkea rumissa vaatteissa jos molemmat oltais sellaisia, mutta meistä on kiva näyttää hyvältä. Mieheni ei oikeasti tiennyt että sandaalit ja sukat ei ole sopiva asu, mutta otti palautteen vastaan mieluusti. Ja luojan kiitos kertoi mulle ettei tykkää leggareista,heitin menemään nekin. :))

Vierailija
28/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mieheni pitää sukkia sandaalien kanssa, koska

a) hän on aikuinen ihminen joka osaa päättää itse vaatetuksestaan.

b) hän sanoo että ilman sukkia kengät hankaavat.

Olemme tosin päässeet sellaiseen kompromissiin että sandaalien kanssa käytetään aina ehjiä ja parillisia sukkia. Onhan siinä toki eroa ovatko sukat siistit ja matalavartiset vai harmaantuneet puolisääreen kiskotut tennissukat joista toisessa on kaksi mustaa raitaa ja toisessa musta ja punainen.

Vierailija
29/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni on aikuinen ja pukeutuu juuri niinkuin haluaa.

Vierailija
30/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandaalit hiertää ja niinpä meistä käyttää molemmat sukkia sandaaleissa.

Ei nyt tokikaan ihan millaisissa tahansa =D

Ja sukat on niitä lyhytvartisia ja kenkien värimaailmaan sopivat (yleensä mustat, ohuet). Tämäkin siis molemmilla.

Vierailija
31/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 15:40"]

Onneksi mieheni on fiksu eikä ikinä käyttäisi tuollaista yhdistelmää. 

[/quote]

Tarkoittaako "fiksu" tässä kohtaan samaa, kuin älykäs?

En tällaista määritelmää olekaan ennen kuullut.

[/quote]

Ymmärtää olla käyttämättä tuollaista junttiyhdistelmää. Siis fiksu. 

Vierailija
32/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 16:33"]

Ja sukat on niitä lyhytvartisia ja kenkien värimaailmaan sopivat (yleensä mustat, ohuet). Tämäkin siis molemmilla.

[/quote]

Juuri näin! Jos on pakko laittaa sukat sandaaleihin, valitkaa sandaalien väriset, varrettomat sukat. Etenkin jos kyseessä on urheilusandaalit, väitän, ettei moni ohikulkija edes tajua, että on sukat jalassa vaan ajattelee kenkien olevan umpinaisemmat kuin ne oikeasti ovat.

Olisi myös suotavaa huolehtia jaloista jos sandaaleita käyttää ilman sukkia. Välillä näkee niin kamalan näköisiä jalkoja (sekä miehillä että naisilla), että melkein toivoisi niitä sukkia jalkaan.

Vierailija
33/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sukattomat huomanneet, että ne sandaalit alkaa haista äkkiä aika kamalalle hielle? Sukat kun vaihtaa joka pv ne pitää isoimmat hajut loitolla, mutta kun ei ole sukkia, sandaalit käryää kuin kissan raato, vaikka jalat onkin pesty.

Mun miehen sukkahiki on aika voimakas ja sitten ne sandaalit... OMG!

Vierailija
34/34 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauramme aina yhdessä mieheni kanssa näille "sukat sandaaleissa" miehille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan