Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellekään kokemusta Lumenen huulikiiltokynästä?

Vierailija
12.05.2013 |

http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/huulet/raspberry-miracle-lip-sorbet-huulikiiltokyna

Tuosta tuotteesta siis kyse. On sen verran hintava, että olisi kiva kuulla etukäteen kokemuksia. Pysyykö hyvin ja kuivattaako huulia? Jos oikeasti toimii, niin vaikuttaa huippu tuotteelta!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana tuote!! Itse ostan aina "summer sky" eli kesä taivasta se kimaltelee upeasti huulilla ja antaa mukavasti väriä, sekä kestää kauan ja se kosteuttaa huulia ja tuntuu, kuin huulilla olisi vain huulirasvaa. Vaikka tuote onkin hintava se on ehdottomasti suosikkini! Suosittelen kaikille!

Vierailija
2/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin, käyttänyt pari kertaa. Ei tunnu kuivattavan. Ihan ok mielestäni. Näppärä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin noita sunnuntaina Itiksen Anttilassa... Vaikutti ihan kivalta koostumus, mutta värit oli taas Lumenelle tyypilliseen tapaan tosi tylsiä. Joko ihan liian vaaleita ja hentoja tai sitten liian kirkkaita. Lumenella ei koskaan ole valitettavasti sellaisia hillittyjä keskitummia tai tummia värejä tyyliin pronssinruskehtava, pehmeä malva joita itse käytän..

Vierailija
4/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin myös, että aika viileitä sävyjä olivat yhtä lukuunottamatta.

Vierailija
5/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että joku oli tyytyväinen. :) Itse en tykkää huulipunista, sillä ne kuivattaa itsellä huulia älyttömästi. Sitten taas huulikiilloista tulee monesti liian kosteutetun (=märän) näköiset huulet. Ehkäpä tuo olisi hyvä yhdistelmä.

Mitä blogeista luin kokemuksia, niin aika moni harmitteli 15€ hintaa. Sävyt oli myös pienoinen pettymys, oikeastaan kaikissa Lumenen huulipunissa sävyt ovat joko liian tätimäisiä tai sitten hennon vaaleanpunaisia, joissa väripigmenttiä ei ole juuri yhtään. Noissa kynissä näyttäisi olevan kaksi kivaa sävyä, jotka miellytti ainakin omaan silmään. -ap

Vierailija
6/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sävyt on sitten tosi erilaisia kuin tuolla kuvassa... Itse ajattelin että tuo tummin "Tuoksuvat puut" olisi mulle hyvä sävy, näytti sellaiselta ruskealta, mutta valitettavasti se oli melkoisen räikeän violetti oikeasti. Samoin nuo muutkin beige-ruskealta näyttävät oli selvästi sinipohjaisia.

Vierailija
7/7 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, voisin jopa kokeilla! Mä kyllä tykkäsin noista sävyistä, ainakin kuvassa näyttää hyvältä. Keskimmäiset ovat kesäksi kivan raikkaita ja pirteitä, viides vasemmalta on kivan pronssisen oranssi, kaksi ensimmäistä vasemmalta sekä viimeinen on aika tummia, jos niistä tykkää. Lumenen huulikiilloissa - ja punissa vaan on aika vähän pigmenttiä, huulipunaakin joutuu aika monta kerrosta laittamaan että saa vähän väriä.