Kauheeta, ton miehen kulli näkyy
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
Kommentit (122)
Joo tykkäisi. Jos kroppa muuten kestää. Jos läski maha ja rimppakintut niin kireät farkut on virhe.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:43"]
Ihan vaan ajatuksena heitän, että miltä susta tuntuis, jos naiset pukeutuisivat niin paljastaviin housuihin, että vako pullistelisi selvästi ja joustava housu menisi isojäen häppärien sisään ja perävakoon. Kauhee ajatuskin.
[/quote]
Joo, näitä tapauksia näkee aina silloin tällöin. Jotenkin se tekee huorahtavan vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:49"]
[
Joo, näitä tapauksia näkee aina silloin tällöin. Jotenkin se tekee huorahtavan vaikutelman.
[/quote]
Näin miehenä en näe tässä asiassa mitään pahaa. Päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 18:37"]
Onko roisia, jos mies pukee kireät farkut päälleen ilman kalsareita. Tykkäisivätkö naiset?
[/quote]
Onhan se rivoa, jos siitin on iso ja roikkuu valtoimenaan puolireidessä kireiden farkkujen lahkeessa. Toisaalta varmasti katsoisin tahtomattanikin ja ehkä hieman kiihottuisinkin. Tullaiset näyt eivät oikein ole terveellisiä naimisissa oleville naisille, ainakaan jos omalta mieheltä ei ole saanut tarpeeksi seksiä.
Tuli mieleen että meidän konttorilla oli kerran yleismiehenä karibian alueelta kotoisin oleva musta mies. Työasuna toimi verkkarit ja voin vakuuttaa että joka nainen siinä konttorissa oli huomannut housuissa roikkuvan grillimakkaran. Itse hän ei tuntunut kiinnittävän asiaan mitään huomiota. Mutta pakosta tuli mietittyä minkä kokoinen olisi erektiossa. Kalu oli oikeesti ISO.
Näin Kuortaneen urheiluopistolla tummaihoisen pituushyppääjän hyppytrikoissa. En ikinä unohda sitä näkyä eikä sisarenikaan. Olen joskus nähnyt untakin, jossa mies pyysi minua treffeille ja herätessään oli pillu aivan märkänä. Tuollaiset näyt vaikuttavat erityisesti nuoriin naisiin.
Herätys vaarit, nuoret naiset tuttustuvat kulleihin jo 13 - 14-vuotiaina nykyään. Ei siitä heille traumojä tule, vaikka jonkun aisa housun läpi pilkottaisi.
Nainen, mitenkä menettelet, jos kävelet vaikkapa parkkipaikalla ja vastaasi tulee mies, jonka elin seisoo jämäkästi lahkeessa? Hymyiletkö viehkosti miehelle ja katsot silmiin vai tapitatko kulli koko ajan herkeämättä?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 09:03"]
[/quote]
Onhan se rivoa, jos siitin on iso ja roikkuu valtoimenaan puolireidessä kireiden farkkujen lahkeessa. Toisaalta varmasti katsoisin tahtomattanikin ja ehkä hieman kiihottuisinkin. Tullaiset näyt eivät oikein ole terveellisiä naimisissa oleville naisille, ainakaan jos omalta mieheltä ei ole saanut tarpeeksi seksiä.
[/quote] Yhdenkään ihmisen siitin ei ole niin pitkä, että roikkuisi puolireidessä. Jo tuo 'lahkeesta' puhuminen on lähes aina erittäin harhaanjohtavaa. Peniksen voi kyllä asetella osoittamaan suuntaan tai toiseen, mutta ei se ikinä ole mitenkään korostuneesti lahkeessa, koska kenelläkään normaalilla ei ole niin pitkä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 14:24"]
Näin Kuortaneen urheiluopistolla tummaihoisen pituushyppääjän hyppytrikoissa. En ikinä unohda sitä näkyä eikä sisarenikaan. Olen joskus nähnyt untakin, jossa mies pyysi minua treffeille ja herätessään oli pillu aivan märkänä. Tuollaiset näyt vaikuttavat erityisesti nuoriin naisiin.
[/quote] Tuo kyllä todistaa naisen olevan lähempänä villiä luontoa kuin miehen. Ei mies ikinä kiinnostuisi vieraasta lajista pelkän sukuelimen takia. Muuten miehet seurustelisivat hiirten kanssa.
pyöräily shortsit jalassa kun joutuu käymään kahvilassa niin jotainhan sitä pakostakin näkyy, mutta ikinä ei minkään näköinen kokoinen nainen ole ainaskaan minua mulkoillut siihen malliin että olis muka kiinnostunut, siltikin mulla ei oo mikään prinssinakki joka hukkuu housun saumaan, en oo mitannut mutta kyllä se on riittänyt niille naisille joitten kanssa olen peuhannut sänkyhommissa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:43"]
Ihan vaan ajatuksena heitän, että miltä susta tuntuis, jos naiset pukeutuisivat niin paljastaviin housuihin, että vako pullistelisi selvästi ja joustava housu menisi isojäen häppärien sisään ja perävakoon. Kauhee ajatuskin.
[/quote]
[/quote]Kyllä noita aina silloin tällöin näkee, että kireät legginssit ovat uponneet häpyhuulten väliin, aika kiihottava näky....toisaalta jos on runsaasti häpykarvoja, niin ei housut sinne vakoon niin helposti uppoa
Tykkäis! Monet miehetkin tykkäis!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 20:57"]Nainen, mitenkä menettelet, jos kävelet vaikkapa parkkipaikalla ja vastaasi tulee mies, jonka elin seisoo jämäkästi lahkeessa? Hymyiletkö viehkosti miehelle ja katsot silmiin vai tapitatko kulli koko ajan herkeämättä?
[/quote]
Katson kullia ja sitten miestä. Ja taas kullia... Joskus vilkaisen vielä miestä ja hymyilen, tai sitten en saa katsetta haaroista irti. Kerran meinannut kävellä lyhtypylvästä päin, kun mieskin jäi tuijottamaan minua:)
N31
[/quote]minä ainakin tykäisin :)
minä käytän kesällä kireitä farkkuja inman alushousuja, on kiva katsella varsinkin kaupan kassoilla kun kassaneidit eivät saa silmiään irti isosta peniksestäni joka pullottaa.....