Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cheerleaderit ulos jääkiekkopeleistä

Vierailija
11.08.2020 |

Cheerleadereita ei enää nähdä jääkiekkopeleissä. Kukaan vaan ei tainnut kysyä tanssitytöiltä mitään.
Feministit voitti tanssitytöt hävisivät.

Kommentit (512)

Vierailija
201/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheerleaderit sopii muutenkin paremmin koripalloon.

Vierailija
202/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peleissä tarjotaan kaljaa, makkaraa tai edes kahvia? Miksi edes pelata tai tehdä mitään, miksei vain jäisi kotiin ja sänkyyn makaamaan?

Lisämyynnillä seura koittaa parantaa talouttaan. Porrashytkyminen ei tuo otteluun mitään lisää suurimmalle osalle katsojia tai seuralle.

Se on osa sitä elämystä jota kiekkomatsiksi kutsutaan, kaikille ei tärkeää mutta jokaiselle vähän jotakin. Kyllä se vapauttaa myös vähän suomalaista jäykkyyttä kun siellä on tanssiryhmä heilumassa. Näille nuorille naisille myös hieno juttu päästä esiintymään ja hankkimaan työkokemusta joka on tässä aneemisessa maassa haastavaa.

Eihän se ensinnäkään ole työ vaan harrastus. Kyllä se työkokemus kannattaa hankkia ihan jostain muualta kuin vähissä vaatteissa hyppimällä.

Kyllä se on työtä jos siitä maksetaan. Siinä joutuu olemaan esillä suurelle määrälle ihmisiä joten kyllä se on varmasti monelle voimaannuttava kokemus.

No kerroppa mikä on palkka per tunti ja mieti miten voisit opiskelemalla kunnon ammatin saada saman rahan tekemällä jotain vähemmän alentavaa työtä.

Ei kai sitä kukaan palkan takia tee. Sen ikäiselle naiselle se on mukavaa puuhaa. Eikä tarvi mennä ryhmäliikuntaan jumppaa kun käy matseissa heilumassa ja jää enemmän aikaa niihin opiskeluihin ja muuhun elämään.

Kyllähän se itsensä halventaminen on niin mukavaa puuhaa nuorille naisille niin ettei siitä edes maksaa tarvitse. No tehdäänkö sitä ansiomielessä ja työkokemusta strippariksiksi hankkien vai huvin vuoksi ltkaillen ,päättäkää jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni HIFKin kausari vaihtoon, tämmöseen feminismipaskaan ei pitäisi kenenkään lähtä mukaan! En koskaan enää tule käymään Helsingin vanhassa jäähallissa yhdessäkään pelissä!

Tekstisi paljastaa, että etpä taida olla aikaisemminkaan käynyt matseissa...

Selitäpä miten...

- eri IFK-fani

Vierailija
204/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä sen verran...

Että Cheerleaderin työ jääkiekkopeleissä ei ole ikinä hävettänyt minua. En tajua edes miksi pitäisi hävetä. Ei sinne ketkä tahansa pääse tanssimaan, vaan valitaan vetävän näköiset ja taitavat naiset. Joten se on vaan nostanut itseluottamustani että olen tullut valituksi koska kaikki halukkaat ei pääse, se nostaa myös aina itseluottamustani jos ulkonäköäni ihannoidaan ja pidetään seksikkäänä ja väitän että jokainen nainen tykkää tästä tunteesta.

En koe todellakaan olevani halpaa makkaraa, vaan kaunis, rohkea ja seksikäs ja jos joku mies sattuu minua kohtelemaan kuin halpaa makkaraa oli se jääkiekko pelissä tai baarijonossa niin tiputan sen äijän kertalaakista paikalleen!

Kyllä sinua kohdellaan kuin halpaa makkaraa aina kun itseäsi ketkutat paikoissa, joihin pitäisi olla kiva tulla, oli sitten nainen tai mies, tai jopa lapsi. 

Sinun läsnäolosi tekee tapahtumasta niljakkaan ja limaisen, ja loput ajasta tunnen myötähäpeää että suomalainen tyttö on vajonnut niin alas ja ihan vapaaehtoisesti palkatta.

Toivottavasti kasvatat oikean itsetunnon, niin ei tarvitse sitä etsiä setien lasittuneista katseista. 

Vierailija
205/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas nyt loppu mun lätkämatseissa käynti. Ei sen takia et ne pikkutyttöjen pyllyt se tärkein juttu olis mut kaikki tämä intersektionaalinen idiotismi nyt vaan on mulle liikaa. Ei fyrkkaa tällasen hötön edistämiseen.

Intersektionaalinen feminismi on tuubaa minunkin mielestäni.

Mutra tuubaa on sekin, ettei cheerleader olisi seksiobjekti.

Paljastavasti pukeutunut tyttö pyllyä pyörittämässä on himokkaiden katseiden kohde.

Ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
206/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheerleaderit ovat ihan harmiton juttu sellaisissa halleissa joissa heille on selkeä rakennettu tila jossa voivat häiritsemättä pitää esitystään. Mutta silloin jos ovat käytävillä tukkeena tai estävät jäälle näkemisen pelikatkojen aikana niin en näe heidän käytössään mitään järkeä.

Vierailija
207/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei cheerleadereitä ole peleissä, ei siellä kyllä näy sitten minuakaan enää!

Mukava katsella sorjia likkoja tanssahtelemassa otteluissa! Ei kai se keneltäkään ole pois? Muutenkin aika ilotonta meininkiä ollut koronan takia viime aikoina...

Vierailija
208/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko tehneet Hunksien kanssa sopimuksen tanssiesityksistä? Sopii brändiin paremmin.

Vierailija
209/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni HIFKin kausari vaihtoon, tämmöseen feminismipaskaan ei pitäisi kenenkään lähtä mukaan! En koskaan enää tule käymään Helsingin vanhassa jäähallissa yhdessäkään pelissä!

Tekstisi paljastaa, että etpä taida olla aikaisemminkaan käynyt matseissa...

Selitäpä miten...

- eri IFK-fani

Lukaiseppa teksti uudelleen ja jos et näe siinä mitäänepäilyttävää, niin hankala uskoa sinuakaan ainkaan HIFK:n faniksi.

Tietäjät tietää.

Vierailija
210/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taisi lähteä vuosia sitten Rebekka Naatuksen kirjoituksesta "Seksiä sedille jääkiekkokatsomoon".

Lestadiolaisen liikkeen jättänyt Naatus meni elämänsä ensimmäiseen jääkiekkopeliin ja häkeltyi tanssitytöistä ja uskalsi sanoa asian ääneen.

Vierailija
211/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin on kirjoitti:

Minun mielestäni oli ihan hyvä juttu. En ainakaan itse haluaisi että tyttäreni harrastaa "urheilua" joka on eye candy -perusteista perseenpyöritystä kun miehet " oikeasti" urheilevat. Klassinen patriarkaalinen asetelma, jolle oli sokeuduttu.

Voihan noi tytsyt mennä vaikka strippaamaan, jos tykkäävät....mun mielestä sillä tasolla liikutaan. 

Ohi, mutta tanssi, akrobatia, rankka voimistelutreenaus on urheilua.

Kaikki nuo tytöt on treenanneet lähtökohtana liikunta.

Jossain tapauksessa urheiluseura on koko perheen harrastus, junioritoiminnasta lähtien, ja isät tietää missä pojat ja tytöt on. Parempi ettette kommentoi jos ette tajua.

Aivan, tanssitytöt ovat treenanneet paljon ja heidän taitonsa ja esityksensä latistetaan pelkäksi väliaikahyppelyksi ja itsensäesittelyksi.

Vierailija
212/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään jääkiekkoihmisiä eivät cheerleaderit kiinnosta. Ne kiinnostavat ainoastaan jotain höyrypäisiä feminisminvastustajia joilla on kova tarve leimata ihmiset jotka eivät koe cheerleadereita tarpeellisiksi joksikin kiihkofeministeiksi.

Tuo on sama juttu kuin American Car Showssa. Ketään oikeita jenkkiautojen harrastajia ei enää kiinnosta koko tilaisuus, kun päähuomio on mennyt niihin autojen ympärillä pyöriviin vähäpukeisiin naisiin ja toisaalta ikuiseen eipäs-juupas -väittelyyn heidän tarkoituksestaan. Asiasta tappelevat lähinnä kahden linjan ideologit ja itse autoharrastajilta ei edes kysytä mitään.

Vierailija
213/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rebekka Naatus sen sanoi.

Tietenkin totuus osuu aina kipeästi, etenkin limaiseen setämieheen, joka on tottunut arvokonservatiivisuuteen ja patriarkaalisuuteen.

Vierailija
214/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt käy, jotta täysi-ikäinen naishenkilö tanssii hallissa omasta halustaan.

Vierailija
215/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt käy, jotta täysi-ikäinen naishenkilö tanssii hallissa omasta halustaan.

Tasa-arvo toteutui nyt niin, että naiset saivat potkut.

Vierailija
216/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäisikö täysi-ikäisen mieshenkilön päästä tanssimaan eduskunnan istuntosaliin? Jos hän itse niin haluaa.

Vierailija
217/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt näitä cheerleaderin töitä ja olen kyllä tykännyt! Harmi jos niitä ei saa enää tehdä. Mua ei yhtään haittaa se että miehet pitää mua seksikkäänä, päinvastoin. Täällä taas jotkut naiset kommentoimassa että hyvä että saadaan cheerleaderit pois jotta oman ukon katse ei harhaudu väärään suuntaan, koska olisihan se uhka tälle naiselle.

Kannattaa miettiä että miksi olisi uhka? Miksi sinulla on niin heikko itseluottamus? Mikset tee itsestäsi yhtä vetävän näköistä kuin näistä cheerleader mimmeistä?

Voisin myös tehdä mallikeikkoja vähäpukeisena autojen vieressä. Jotenkin vaan miehisyys, voimakkaat autot ja seksikkäät naiset kuuluu yhteen. Siitä ne miehet tykkää :)

Jääkiekkopelissäkin ollaan kannustamassa meidän sankareita, siis jääkiekkoilijoita, jotka taistelee voitosta!!!

Aika moni nainen siellä katsomossa tai kaupungilla on vetävän näköinen ihan kuten sinäkin, muttei silti tunne tarvetta nousta seisomaan ja tanssahtelemaan korokkeelle kaikkien nähtäväksi. Ne jotka on huomion arvoisia naisia huomataan kyllä ja ne jotka kaipaa enemmänkin huomiota nostaa itsensä sinne korokkeelle samalla kun osoittelee sormillaan miten muiden naisten itsetunto ei siihen riittäisi. Huomaatko ristiriidan?

Kyllä olen kadullakin saanut huomiota mutta mikä sua ottaa siinä päähän jos haluan huomiota myös tehdessäni cheerleader töitä? Miten se on sulta pois? Miksi huomion kalastelu ylipäätään nähdään negatiivisena asiana? Vai onko vastaus vaan " että kun se nyt ei ole vaan oikein. "

Tälläsiä perusteluja olen inhonnut iät ja ajat. Kun ei tuo ole mikään perustelu.

Huomion kalastelu on epäkohteliasta ja itsekästä. Kuvitellaanpa vaikka että olen mieheni kanssa menossa lätkämatsiin jossa sinä olet aikeissa tanssia omasta ilostasi ja huomion toivossa. Olemme siis tulleet mieheni kanssa seuraamaan peliä ja viettämään aikaa yhdessä ja sinä olet keikuttelemassa itseäsi siinä minun takanani. Ja jokakerta kun mies kääntyy katsomaan tai kommentoimaan jotain minulle hän näkee myös sinut. Minä en tykkää että olet siinä eikä mieskään välittäisi nähdä sinua kyseisessä asiayhteydessä koska ikäänkuin pilaat meidän kahdenkeskeistä tunnelmaa läsnäolollasi. Kuvitellaanpa nyt että minäkin haluaisin huomiota, joten nousisin paikaltani seisomaan ja alkaisin pyöritellä viekoittelevasti peppuani ja tempaisisin paidan pois...lähistöllä luultavasti lähes kaikkien katseet kiinnittyisivät nyt minuun tehden sinun huomioiden kalastelusta haastavampaa...ehkäpä sinunkin pitäisi nyt ottaa paita pois saadaksesi huomiota?

Vapaa maa, joten jokainen saa hakea huomiota jos niin haluaa. Miksi meidän muiden pitäisi tanssia sinun pillisi tahtiin?

Kas kas, professori pauli rautiainenkin paikalla. Muistuta nyt vielä että elämme oikeusvaltiossa ja tanssityttöjen poistaminen on diktatuuria.

Vierailija
218/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin on kirjoitti:

Minun mielestäni oli ihan hyvä juttu. En ainakaan itse haluaisi että tyttäreni harrastaa "urheilua" joka on eye candy -perusteista perseenpyöritystä kun miehet " oikeasti" urheilevat. Klassinen patriarkaalinen asetelma, jolle oli sokeuduttu.

Voihan noi tytsyt mennä vaikka strippaamaan, jos tykkäävät....mun mielestä sillä tasolla liikutaan. 

"Kaikki cheerleaderit olivat aluksi miehiä. 1920-luvulla tilanne muuttui, kun naisetkin pääsivät yliopistoihin. Toisen maailmansodan aikaan naisten määrä kannustusjoukoissa yleistyi miesten sotiessa."

Klassinen patriarkaalinen asetelma tosiaan. *tirsk*

So? Tuskinpa seksiä oli liitetty mukaan kun miehet jumppasivat jossain polvihousuissa. Eiköhän minihamoset ja pikkupöksyjen vilauttelu tulleet mukaan vasta kun annettiin naisille lupa "urheilla". Joten mikä siinä ei ole sovinistista?

Vierailija
219/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuivathan Linnanmäeltä aikanaan ns. 'vedenneidotkin' (joita sai palloilla pudotella altaaseen.)

Vierailija
220/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäisikö täysi-ikäisen mieshenkilön päästä tanssimaan eduskunnan istuntosaliin? Jos hän itse niin haluaa.

Speedoissa.