Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä annat vaimollesi vastineeksi peppuseksistä? ...

Vierailija
11.08.2020 |

Äläkä sano että suuseksiä, koska se on vastine sinun saamastasi suuseksistä.

Kommentit (471)

Vierailija
441/471 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miks ihmeessä se peppuun paneva mies ei vois runkata vaimolleen orgasmia, jos kerran ilmeisesti homotkin tekevät näin? Miksi nainen joutuu tekemään tämän itse?

Homot voi vaihtaa osia kätevästi, siinä on se ero. 

Eli tääkö on sun ongelmasi, sä et halua runkata itseäsi seksin aikana koska toisen se pitäisi tehdä? 

Mä puhun nyt ihan yleisellä tasolla. En ymmärtänyt kommenttiasi yhtään, siis mikä estää heteromiestä runkkaamasta vaimossn peppupanon aikana?..... saako vaimo siinä jotain hyvää osakseen liikaa niin että se pitäisi pystyä vaihtamaan toisinpäin? Ja kyllähän se miehen kannalta pystytäänkin... häh..?..

Eikö koko ketjun idea ollut juuri se, ettei toinen saa saada enempää/liikaa hyvää osakseen vaan tasaisesti pitäisi mennä?

Juu? Onko tässä siis susta nyt joku suurikin todennäköisyys että nainen nauttii miestä enemmän jos näin toimitaan? ...

Onhan tässäkin ketjussa moni todennut, että heidän suhteessaan se on juuri se nainen, joka sitä peppuseksiä haluaa, koska saa siitä todella voimakkaita orgasmeja. Nauttivat siis selvästi enemmän kuin se mies. Vai eikö se olekaan ongelma jos se enemmän nauttiva on nainen?

No kai siihen kumminkin yleensä se klitorisstimulaatio tarvitaan. Samoin kuin miehelle penisstimulaatio. Ja molemmat kai toivovat ettei tarvitse itse masturboida, paitsi ehkä jotenkin poikkeuksena molemmat. Toki jos toinen selvästi nauttii seksistä vähemmän ja suostuu säännöllisesti jonkinlaiseen yksipuoliseen vaivannäköön vain toisen tyydyttämiseksi, niin kuin on tälläkin palstalla juttua ollut että joku mies vain naisen tyydyttää ja jää itse ilman, niin tuleehan siinä sitä tyydyttäjää surku jos hän ei saa vastinetta milloinkaan. Ja jos sanoo olevansa onnellinen vain toisen tyydyttäjänä, niin tulee tunne että onkohan kaikki ihan kohdillaan kuitenkaan. Kyllä minä ihan oikeasti tasa-arvoa kannatan, en kummankaan sortamista.

Jos kannatat tasa-arvoa niin miksi kyseleyt vain sen naisen orgasmin perään ja juhlit jos nainen saa enemmän kuin mies?

Öö tota... koska elän tosimaailmassa?.. jossa keskitytään todellisiin ongelmiin enkä keksittyihin. Ja jos nyt tollanen tilastopoikkeus on kuin tuo mies, joka saa vain hinkata munallaan klitorista eikä muuta, niin kyllä vastasin itse myös hänelle että piä puoles. Mutta ei tuo mikään niin laaja ongelma ole että siitä omaa ketjua kannattaisi aloittaa.

Tuo viesti kertoo aika paljon asenteestasi. Miehille ei voi olla todellisia ongelmia tai jos nyt jollain miehellä joku ongelman tapainen on, niin se on sellainen yksisarvinen, ettei siitä kannata keskustella. Voi huoletta jatkaa paasaamista miten vain naisilla on ongelmia ja miehet eivät arvosta tasa-arvoa kun eivät tätä täysin allekirjoita.

No minunko pitää perustaa keskusteluketju jokaisesta mahdollisesta tämän maailman seksiongelmasta? Eiköhän se nyt riitä, että minä itse kumminkin vastasin siihen, aika vähän siihen vastauksia tuli joten tein enemmän kuin 99,99 99 prosenttia tämän foorumin keskustelijoista.

Ei siitä omaa ketjua tarvitse perustaa. Mutta ei olisi tarvinnut tässä ketjussa epäillä jokaista viestiä, jossa todettiin naisen sitä itse nautintonsa vuoksi haluavan.

Mitenkäs nää asiat nyt liittyy toisiinsa?

Vierailija
442/471 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tässä ihan tasa-arvoisesti ajattelen, älä huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/471 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos nainen ehdottomasti vastustaa orgasmin saamista peppusekseissä tai jollain muulla vastaavalla tavalla, niin ei sitä kannata hänelle väkisin yrittää tehdä. Mutta mitä tässä nyt kyselin, niin ei kukaan vastustanut...

Vierailija
444/471 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä toisten nautinoista huolta kanna. Koita yksinäisyydessäsi vaikka sormella miltä mikäkin tuntuu. JOS joskus satut jonkun miehen löytämään (mitä vahvasti epäilen) voit sitten kiukutella hänelle.

Täysi syyhän se onkin vittuilla tämän ketjun ainoalle tasa-arvoa kannattavalle ihmiselle. Mitähän arvoja sinä kannatat? Miksi seksiin ei pitäisi kuulua tasa-arvo myös orgasmin shteen? Onko siinä jotain erityistä vastustamisen aihetta?

Ketjun ainoalle ihmiselle joka on niin asenteellinen että väkisin hakee jotain negatiivista muiden viesteistä. Miksi et voi vain hyväksyä, että monelle se molemminpuolinen nautinto on useimmille ihan itsestäänselvyys. Sen takia eivät jaksa sinun syytöksiäsi.

No miten ne naiset siitä voi nauttia jos eivät saa orgasmia? Jos orkulla ei ole väliä niin sittenhän mieskin voi lopettaa sen anaaliseksin ilman orgasmia ja ottaa rennosti loppuillan. Ne jotka sanoi että heidän vaimonsa laukeavat anaaliseksissä voimakkaasti, niin heistähän sanoinkin että hieno homma. Mikä tässä on se ongelma niinku sun mielestä?

Luuleetko että orgasmi tarvitsee saada välttämättä anaaliyhdynnässä tai emätinyhdynnässä? Ei kuule tarvitse. Nainen joka tykkää peppupanoista, nauttii siitä vaikkei orgasmia siitä saisikaan. Otan esimerkin, suutelulla ja hyväilyillä alkaa. Käsin kiihotetaan toista, sitten suuseksiä molemmille. Sen jälkeen siirrytään kiihkeään vaginayhdyntään, ja siitä peppuun. Mies voi laueta peppuun, päälle tai laueta myöhemmin esim suuhun. Naiselle sormetetaan tai nuollaan orgasmi yhdynnän jälkeen. Tai ollaan loppu 69:ssä, ehkä siirrytään takaisin vaginayhdyntään. Kuinka vain tekeekin, tyydytyksen molemmat saavat kunhan huomioidaan kumpainenkin. Ei seksi rakettitiedettä ole, sääli jos joillain on traumoja tai huonoa se.

Vierailija
445/471 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä ainakin oon jo ihan tarpeeks monta kertaa sanonu kannattavampi tasa-arvoa. Mikset vastaa tuohon klitoriksenhinkkaajamiespointtiini mitään?

Mitä siihen pitäisi sanoa? Että kun olet puoli ketjua lytännyt miehiä ja epäillyt heidän kertomuksiaan, niin nyt yhdellä kommentilla oletkin muuttunut oikeaksi miestenoikeuksien etulinjan taistelijaksi?

En varmaan ole joku joksi mua luulet. En ole missään lytännyt miehiä. Tee ylläpidolle rekistetöintipakkoanomus, jos sua kiinnostaa enempi ihmiset täällä kuin asiat.

Joo varmaan taas minua tarkoittavat , sitä vänkääjää. No en kyllä  minäkään tajua mitä nämä mihet vonkuaa ja väittää. Peppuseksiä pitä saada  ja sitten vastinetta antaa vaimolle? Mutta tavallisessa lähisseksissä ei saa soremakaan liikautta naisen hyväksi? Niinkö? Ota nyt näistä lahnamiehistä selvää... Vaativat parempaa orgasmia, tekemättä itse yhtään mitään! Ja naiselle 0 orgasmia.. Johan on helvatti!

Vierailija
446/471 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä toisten nautinoista huolta kanna. Koita yksinäisyydessäsi vaikka sormella miltä mikäkin tuntuu. JOS joskus satut jonkun miehen löytämään (mitä vahvasti epäilen) voit sitten kiukutella hänelle.

Täysi syyhän se onkin vittuilla tämän ketjun ainoalle tasa-arvoa kannattavalle ihmiselle. Mitähän arvoja sinä kannatat? Miksi seksiin ei pitäisi kuulua tasa-arvo myös orgasmin shteen? Onko siinä jotain erityistä vastustamisen aihetta?

Ketjun ainoalle ihmiselle joka on niin asenteellinen että väkisin hakee jotain negatiivista muiden viesteistä. Miksi et voi vain hyväksyä, että monelle se molemminpuolinen nautinto on useimmille ihan itsestäänselvyys. Sen takia eivät jaksa sinun syytöksiäsi.

No miten ne naiset siitä voi nauttia jos eivät saa orgasmia? Jos orkulla ei ole väliä niin sittenhän mieskin voi lopettaa sen anaaliseksin ilman orgasmia ja ottaa rennosti loppuillan. Ne jotka sanoi että heidän vaimonsa laukeavat anaaliseksissä voimakkaasti, niin heistähän sanoinkin että hieno homma. Mikä tässä on se ongelma niinku sun mielestä?

Luuleetko että orgasmi tarvitsee saada välttämättä anaaliyhdynnässä tai emätinyhdynnässä? Ei kuule tarvitse. Nainen joka tykkää peppupanoista, nauttii siitä vaikkei orgasmia siitä saisikaan. Otan esimerkin, suutelulla ja hyväilyillä alkaa. Käsin kiihotetaan toista, sitten suuseksiä molemmille. Sen jälkeen siirrytään kiihkeään vaginayhdyntään, ja siitä peppuun. Mies voi laueta peppuun, päälle tai laueta myöhemmin esim suuhun. Naiselle sormetetaan tai nuollaan orgasmi yhdynnän jälkeen. Tai ollaan loppu 69:ssä, ehkä siirrytään takaisin vaginayhdyntään. Kuinka vain tekeekin, tyydytyksen molemmat saavat kunhan huomioidaan kumpainenkin. Ei seksi rakettitiedettä ole, sääli jos joillain on traumoja tai huonoa se.

Hyvä noin, en äsken lukenut , sori.

Vierailija
447/471 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tärkeä näkökulma puuttuu pitkälti tästä keskustelusta. Ja se on se, että pepp&sek&i nähdään yksipuolisesti jonain mitä mies tekee naiselle. Itse ajattelen pepp&sek&in olevan kumppanin an@@li@lueen tyydyttämistä eri tavoin. Ja meillä sitä tehdään molemmin päin, minä miehelle ja mies minulle. Ylipäätään teemme asioita, mistä tulee nautintoa ja mistä kumpikin pidämme. Niistä on tärkeä myös keskustella, koska itsellä ainakin mielihalut ovat hyvin kausiluonteisia. Toisinaan ”mikään” ei ole liian rajua, ja toisinaan kaipaa hyvin hellää, herkkää ja vähäeleistä rakastelua. Ei noissa hommissa pitäisi olla kyse mistään valtapeleistä vaan rakkaudesta, nautinnosta ja aikuisten leikeistä. Kasvakaa siis aikuisiksi, kohdatkaa avoimella uteliaisuudella niin omat kuin toisenkin halut ja tarpeet. Kommunikoikaa ja kokeilkaa. Rakastakaa ja tutustukaa OMIIN rahoihin. Silloin ei tarvitse niitä rajoja toisten puolesta määritellä ja asettaa.

Vierailija
448/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä olen juhlinut sitä että nainen saa enemmän kuin mies??......

Näin nimettömänä kun viestitellään, niin en tosiaan voi tietää olitko se juuri sinä. Enkä jaksa koko ketjua kahlata uudelleen läpi saadakseni sanatarkan lainauksen viestistä, mutta jotenkin näin se meni. Mies kertoi juuri naisen olevan se joka siitä peppuseksistä heillä saa todella voimakkaita orkkuja ja siihen vastattiin, että hyvä - sittenhän kaikki on kunnossa. Että näin se pitää mennäkin.

Toisissa viesteissä on alettu tivaamaan orkkujen voimakkuuksista, jos on kerrottu molempien nauttiva tai naisen sitä peppuseksiä pyytävän. Tulee vaan sellainen vaikutelma, että niin kauan kun on epävarmaa kumpi nauttii enemmän, koetaan tilanne ongelmalliseksi ja epätasa-arvoiseksi. Sitten kun on selvää, että nainen nauttii enemmän, on tasa-arvo toteutunut ja kaikki hyvin.

No jaa. Ei sillä miehellä ainakaan kuukautisia ole. Tämä pitää hänen saldonsa jo luultavasti naisen saldon yläpuolella. Varsinkin jos saa jotain yksipuolisia seksihoitoja vaimon mekkojen aikaan. Sitten kun saadaan vielä tämä tasan niin....

Tuo nyt on sellainen tilastoharvinaisuus, ettei tuollaisesta kannata edes puhua.

Tän foorumin jutuista päätellen ainakin todella yleistä pikemminkin.

Vierailija
449/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että avioliitoissa ei peppuseksiä harrasteta. Näkemykseni perustuu ukkomiehistä saatuun kokemukseen.

Vierailija
450/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SinkkuN kirjoitti:

Luulen, että avioliitoissa ei peppuseksiä harrasteta. Näkemykseni perustuu ukkomiehistä saatuun kokemukseen.

Harrastetaan kyllä, mulla on kokemusta kahdesta avioliitosta. 

Mutta silleen kyllä varmaan totta toi sun näkemyksesi, että erään vastaeronneen sinkkuaikojen tuttavuuden muistan, joka halusi peppuseksiä testata ja tykkäsi kyllä. Ei ollut sitä liitossaan ollut halunnut kun ei ollut luottamusta siihen toiseen. 

Vierailija
451/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisiko se anaalihomma hänelle jotenkin huonompaa muka jos saisi siitä orkun? Tässä ketjussahan se on kuulunut kuvaan monilla.

Ja ei tarvi pelätä että olisi seksi toisilla huonompaa tai traumoja koska ei ole peppuseksiä. Kyllä on herkkänahkaista porukkaa nää anaaliheikit.

Vierailija
452/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet ole perinteisesti ostaneet naiselle lahjoja?

Itse haluaisin nyt esimerkiksi yhdet vintage käärmeennahkabootsit, ja jos saisin ne niin voisin antaa jonkin aikaa vaikka useamman kerran viikossa peppua.

Vierailija
453/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin nyt esimerkiksi yhdet vintage käärmeennahkabootsit, ja jos saisin ne niin voisin antaa jonkin aikaa vaikka useamman kerran viikossa peppua.

No mistä päin sä olet? 

Vierailija
454/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä päin sä olet? 

Hki, miksi niin?

Vierailija
455/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä päin sä olet? 

Hki, miksi niin?

Tre, harmi. 

Olisi tuo voitu varmaan jotenkin järjestää. Siis jos olet muuten mukava ja kiva! :) 

Vierailija
456/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan palkkioksi naiselle spermat suuhun.

Vierailija
457/471 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

03 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä päin sä olet? 

Hki, miksi niin?

Tre, harmi. 

Olisi tuo voitu varmaan jotenkin järjestää. Siis jos olet muuten mukava ja kiva! :) 

Aa siis joo, tarkoitin että parisuhteessa voisin tehdä noin :D

Kyllä minulla on varaa ostaa itse kenkäni eli en sinkkuna ala persettä myymään, mutta olen vähän pihi joten parisuhteessa voisin mennä lahja-meiningillä joissain jutuissa jos mies haluaisi jotain mitä en itse niinkään (esim. useamman kerran viikossa peppuseksiä).

Vierailija
458/471 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

03 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä päin sä olet? 

Hki, miksi niin?

Tre, harmi. 

Kyllä minulla on varaa ostaa itse kenkäni eli en sinkkuna ala persettä myymään, mutta olen vähän pihi joten parisuhteessa voisin mennä lahja-meiningillä joissain jutuissa jos mies haluaisi jotain mitä en itse niinkään (esim. useamman kerran viikossa peppuseksiä).

Pointtina se, että toi sun ajatuksesi on kiva - ainakin minusta tollaset leikit on antoisia monella tasolla. Ja ehkä sustakin, mikä on hyvä! 

Ja hei, ei myyminen ole kiva juttu. Mutta toi olisi lisä jos kemiat olisi muuten toimineet. Harmaa alue. =) 

Vierailija
459/471 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

03 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä päin sä olet? 

Hki, miksi niin?

Tre, harmi. 

Pointtina se, että toi sun ajatuksesi on kiva - ainakin minusta tollaset leikit on antoisia monella tasolla. Ja ehkä sustakin, mikä on hyvä! 

Ja hei, ei myyminen ole kiva juttu. Mutta toi olisi lisä jos kemiat olisi muuten toimineet. Harmaa alue. =) 

Noh kiva tietää, että noinkin ajattelevia miehiä on kuitenkin olemassa. :)

Jotenkin yllättävää, vaikka kyllähän maailmaan tietysti monenlaisia mahtuu.

Vierailija
460/471 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei tuota anna, mutta jos antaisi niin antaisin hänen tehdä itselleni melkein mitä tahansa. No antaisin jo nyt, mutta häntä ei mikään ”ihmeellinen” kiinnosta, ikävä kyllä. Terkuin sadomaso switchaaja...

Antaisit tehdä sinulle mitä tahansa? Kysymys oli mitä sinä annat vastineeksi peppuseksistä.

Mutta hyvin kuvaavaa että mies ei tajua seksistä yhtään mitään. Luulee että nainen saa nautinnon siitä että tekee jotain miehelle ja sitten miehet vielä ihmettelee kun vaimoa ei kiinnosta seksi!

Ja en minäkään antaisi anaalia, olen kiinnostunut vain heteromiehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän