Meillä taitaa olla oikea kummitus - blogikirjoitus
Moikka,
olen huomannut täällä selaillessani että tältä palstalta löytyy jos jonkinnäköistä tietäjää ja paljon erilaisia ihmisiä, joten nyt pyydän teiltä apua :D
Tilanne on siis se, että kaipaan neuvoja, koska luulen, että kotonani ei ole kaikki ihan normaalisti... Olen siis aika varma että siellä asuu aave. Tästä on muistaakseni ollut täällä ketjuja muidenkin kokemuksista, mutten nyt löytänyt niitä.
Tein blogikirjoituksen aiheesta ja ajattelin nyt linkata sen tänne, koska en jaksa muokata tuota tekstiä nyt tänne sopivaksi. Toivottavasti joku jaksaa lukea ja varsinkin asiasta tietävät auttaa, niin hullua kuin tämä onkin...
http://fannikatariina93.blogspot.com.es/2013/08/ghosts-and-other-stuff.html#
Kommentit (53)
Surullista huomata, miten ahdasmielistä ja ilkeää porukkaa täällä on. Ja kasvattavat vielä lapsia.
Huh, tämä vauvapalsta on maailman parasta viihdettä kun joka ketjussa on joku pieni sanasota meneillään! Kokemuksia kummitusjutuista saa edelleen jakaa :)
- ap
onko nyt joku blogikisa menossa, missä etsitään blogeille lukijoita? Muutenhan 20v tyyliblogisti tuskin vauvapalstalta haalisi kävijöitä.
Kummituksia on ja joskus ne tekevät elämän hankalaksi, Jonain yönä se ruutupaitamies on ihan vieressäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 14:28"]
onko nyt joku blogikisa menossa, missä etsitään blogeille lukijoita? Muutenhan 20v tyyliblogisti tuskin vauvapalstalta haalisi kävijöitä.
Kummituksia on ja joskus ne tekevät elämän hankalaksi, Jonain yönä se ruutupaitamies on ihan vieressäsi.
[/quote]
Hmm, suoraan sanottuna kun mä oon tässä katsonut miten näitä bloggaajia täällä ruoditaan, niin en kyllä haluaisi kokea samaa. Oon kuitenkin myös huomannut kuinka paljon täällä keskustellaan kaiken maailman asioista, mikseipä sitten myös paranormaaleista ilmiöistä? Uskon, että täällä vauvapalstalla käy vanhempaa porukkaa kuin vaikka demi.fissä = heillä on siis suuremmalla todennäköisyydellä enemmän kokemusta näistä jutuista. Niin ja tietty olis kiva saada niitä kivoja lukijoitakin, en kiistä sitä :)
PS. En ole tyyliblogisti ja Heikki-Haamulla oli raitapaita eikä ruutu. ;)
Tapansa tämäkin mainostaa blogiaan...
Täällä pyörii henkiä riesaksi asti. Ei niistä tarvi välittää. Helpompaa niistä on olla välittämättä, kun oivaltaa niiden olemassaolon. Ei kukaan jaksa kummitella tyypille, jota ei kiinnosta.
Oletko varma, että olit täysin hereillä? Jos näit valveunta? Itse pelkään kamalasti yliluonnollisia asioita vaikken koskaan vielä ole tötmännytsemmoiseen. Yksi yö kumminkin näin kun tyttö meni istumaan vaatekasaan tuoliin mikä on sängyn päädyssä. Tuntui että olisin ollut hereillä mutta en ollut. Voihan se olla että se sun harri onkin oikea!
Jos joku on nähnyt kummituksia niin ei kukaan voi totuudella väittää ettei niitä ole, ihan vaan sillä perusteella ettei itsellä ole kokemusta.
Ja telepatiaa on ihan tutkittukin, toisilla ihmisillä eivai ole kykyä nähdä ja kokea kaikkea koska ei ole uskoa.
Monesti olen tuntenut jonkun koskevan minua. Varsinkin ilta-/ yöaikaan sanon tomerasti, että "mene pois!". Sen jälkeen ei ole tuntunut enää mitään. En halua, että mua "pelotellaan" yöllä, päivällä on ihan okei jos joku tulee lähelle. Mutta kun oot ihan nähnytkin sen hengen, niin kysy siltä, mitä se haluaa. Voithan opetella vaikka espanjaksikin, miten se sanotaan. Voit myös ehdottaa tapaamista päiväaikaan johonkin tiettyyn kellonaikaan ja tiettyyn huoneeseen.
Meillä on työpaikalla (vanha talo) kummitus, joka laulaa, kävelee ja siirtelee tavaraoita. Se ei varsinaisesti ole pelottava. Ja siitä on sanonut tosi moni! Eli se ei voi olla kuvitelmaa. Siitä on siis sanonut sellaisetkin, jotka eivät ole tienneet sen olemassa olosta. Se laittaa myös valoja päälle.
Kannattaa tosiaan sanoa, sille, että lähde pois. Ehkä se ymmärtää, että se ei ole tervetullut.
Tuhannesti kiitos vastauksista!! Oon niin onnellinen että täällä muutkin ovat kokeneet samoja juttuja eli en ole ainoa. Mun poikaystävä tulee pian kotiin, sitten sanotaan sille yhdessä että mene pois. Toivottavasti auttaa... :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:18"]
Henkiolentojen kanssa pystyy kommunikoimaan useimmiten millä kielellä tahansa, koska kommunikointi henkiolentojen kanssa tapahtuu enemmän mentaalisella tasolla -ihan kuten niiden läsnäolonkin tuntee yleensä energioiden ja vastaavien vuoksi, ei suinkaan siksi että en juuri nyt tekisivät jotain fyysistä. Voitte koittaa puhua kummallakin kielellä, katsokaa miten hän reagoi.
Energia- ja mentaalitason kommunikointi pätee kyllä ihan eläviin ihmisiinkin, henkisiä olentoja olemme mekin. Esim. saatat tuntea, että joku tuijottaa sinua tai tunnet, että joku tuli samaan huoneeseen vaikka olisit silmät kiinni ja korvat tukittuna jne. Sanaakaan sanomatta tai henkilöä näkemättä on mahdollista tuntea, onko henkilö iloinen/surullinen/pelästynyt. Saatat saada puhelun henkilöltä, jota juuri 20sekuntia aikaisemmin ajattelit vahvasti jne.
Nämä ovat ihan arkisia esimerkkejä, joita löytyy paljon lisääkin ja jotka useimmiten kuitataan sattumalla. Mutta miten usean toiston jälkeen sattuma ei ole enää sattumaa? Kommunikoimme tässä maailmassa todella paljon muuten kuin fyysisellä tasolla, vaikka länsimaiseen maailmankatsomukseen se ei sovikaan. Se, että jotkut ovat tälle herkempiä kuin toiset, ei tee kenestäkään huonompaa tai parempaa. Se, että joku tämän ketjun lukija ei ole henkinen tyyppi eikä koe tällaista, ei tarkoita etteikö joku muu voisi kokea.
Avoin mieli ja uskonvapaus kaikille -minä uskon eri asiaan kuin Sinä, se ei oikeuta minua haukkumaan sinua tai sen enempää sinua haukkumaan minua.
Minä haluan vilpittömästi olla avuksi ap:lle jonka kertomusta en epäile hetkeäkään. Jos ainut asia, mitä haluatte sanoa on haukkuminen ja itsensä paremmaksi jalustalle nostaminen, on varmasti hyödyllisempää olla vain hiljaa.
[/quote]
Juu, usko vain, mutta älä esitä luulojasi muille ihmisille totuuksina.
[/quote]
Juu ole uskomatta vaan, mutta älä itse vaadi muilta samaa.
Luin tän kirjotuksen nyt ja pelottaa vaikka onkin jo aamu. hyi saakeli, minä ainakin muuttaisin pois.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:37"]
Luin tän kirjotuksen nyt ja pelottaa vaikka onkin jo aamu. hyi saakeli, minä ainakin muuttaisin pois.
[/quote]
Miksi muuttaisit pois? Henkiolentoja on olemassa kaikkialla. Joissakin enemmän, joissakin vähemmän. Jotkut ovat hyviä ja jotkut eivät. Olen itse nähnyt ja kokenut niin paljon, että en voi enää epäillä niiden olemassa oloa. Se on asia, joka pitää hyväksyä. Ja yleensä henkien kanssa voi elää sopusoinnussa.
Sano sille, että menee valoa kohti. Tai sitten voisit pyytää meedion käymään.
Onko muuten talon edellisistä asukkaista tietoa? Yleensähän nuo tapaukset ovat olleet elämänsä aikana jotenkin sidoksissa siihen paikkaan, josta eivät ole osanneet fyysisen kuoleman jälkeen luopua.
Useilla lähiystävilläni ja tuttavillani, kuten myös ihmisillä työpaikallani, on kokemuksia hengistä -myös minulla ja miehelläni- niin hyvistä kuin ns.kiusanhengistä. Emme pidä asiaa mitenkään outona, mutta ymmärrän toki sellaisia ketkä pitää outona tai pelkää, jos ei ole itse tällaisia asioita kokenut tai kukaan lähipiirissä. Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä, mutta ei saisi tyrmätä toistenkaan tuntemuksia ja kokemuksia, jotka ovat heille tosia ja jopa pelottavia.
Olen aina ollut kiinnostunut ns. yliluonnollisista asioista, mutta huomasin erilaisia henkisiä asioita alkavan aivan tipahdella syliini täyttäessäni 30v, sen jälkeen myös useat ihmiset alkoivat kertoa minulle tarinoitaan (usein tietämättä henkisyydestäni). Ihmiset alkoivat myös kysymään neuvoa erilaisissa asioissa ja vastaukset ja neuvot vaan alkoivat tulla "jostain" ja ihmiset niistä ja hoidoista kiittelivät jälkeenpäin. Lapsuuden perheeni siirtyi onneksi nopeasti vastustuksesta asian hyväksymiseen. Alkuvastustus paljastui heidän kohdallaan peloksi näitä outoja asioita kohtaan. Sen jälkeen heräsi heidän kiinnostus ja kysymykset, myöhemmin avuntarpeen tullessa ovat kehdanneet pyytää apuakin :) Kun itse tietää mitä tuntee ja kokee, ei tarvitse asioille muiden vahvistusta tai hyväksyntää, vaikka positiivinen palaute mieltä lämmittääkin. Moni lähipiiristäsi voi "herätä" näille asioille kokemuksiesi myötä. En lukenut vielä blogiasi, mutta toivon, että löydätte avun ja ratkaisun ongelmaanne. Näe tämä tilaisuutena ottaa askeleita henkisellä polullasi.
Netistä/kirjoista löytyy erilaisia neuvoja/ohjeita ei toivottujen henkien häätämiseksi ja kun niitä luet, löydät teille sopivimman tavan. Voit myös etsiä alueeltanne papin siunaamaan talon ja/tai energiahoitajan tekemään puhdistuksen. On henkilöitä ketkä tekevät puhdistuksia täysin ilmaiseksikin.
Taloa puhdistettaessa jotku esim. polttavat katajaa tai pirskottelevat siunattua vettä nurkkiin, minkä nyt kukanenkin kokee itselleen lukuisista ohjeista sopivaksi.
Voit laittaa kynttilät asunnon nurkkiin ja tontin kulmiin ja pöydälle ja omin sanoin lausua rukouksen jossa pyydät suojauksen ja pyhän hengen siunauksen itsellesi ja miehellesi ja kodillenne ja sen jälkeen kiitä henkeä, että on ollut täällä, mutta kerro hänelle, että hänen on aika mennä valoon. Pyydä hänelle siunaus ja näe miten Äiti Maria tapaa hänet ja ympäröi hänet kauniilla sinisellä valolla ja miten he kävelevät yhdessä siniseen valoon. (Diana Cooperin kirjassa Enkelit vastaavat, on rukous siirtymisen helpottamiseksi.)
Jotku hengethän eivät ymmärrä olevansa kuolleita ja toisilla on keskeneräisiä juttuja, mistä eivät saa rauhaa ja jäävät sen vuoksi häiriköimään. Jotkut lähtevät helposti, joidenkin kanssa saat tehdä enemmän töitä.
Rakkautenne ja suloinen harmonia ja yhteishenki edesauttaa hyvän energian ylläpitoa ja rakkautta kodissanne. Pyytäkää enkelten apua kotinne puhdistukseen ja suojelemiseen <3
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:18"]
Minä haluan vilpittömästi olla avuksi ap:lle jonka kertomusta en epäile hetkeäkään. Jos ainut asia, mitä haluatte sanoa on haukkuminen ja itsensä paremmaksi jalustalle nostaminen, on varmasti hyödyllisempää olla vain hiljaa.
[/quote]
Vittu mitä paskaa!
Hyödyllisintä on saada hänet luopumaan naurettavista harhakuvitelmistaan että muka jotain kummituksia olisi olemassa.
Ihan aiheesta nostan itseni jalustalle kummituksiin uskoviin nähden.
Kiitoksia ihanista vastauksista. Tanaan meille tulee "haamuarmeija" ja Heikki-haamu aiotaan haataa pois. Toivotaan etta onnistuu :)
- ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 13:22"]
Surullista lukea aikuisten ihmisten luuloista. Kasvattavat vieläpä lapsia.
[/quote]
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.