Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säilytät mielenrauhan kiusaamisen, seläntakana puhumisen

Vierailija
05.07.2023 |

ja sinusta pahojen puheiden kohteena olemisen keskellä? Minua ollaan savustamassa ulos työpaikasta enkä tiedä miten kestän. Esimies on pahaa puhuvien puolella, joten hänelle on turha valittaa. Uutta työpaikkaa olen etsinyt, mutta mitään ei löydy.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö mitään "välivaiheen" työpaikkaa, jotain määräaikaista edes toiselta alalta? Oletko jutellut vielä työterkkarille ja luottamusmiehelle? Jos olet sairaalloisessa, pilaantuneessa työyhteisössä, niin yhdistä ongelma ongelmanaiheuttajiin. Jossain muualla on enemmän normaaleja aikuisia.

Vierailija
2/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kahviin laksatiivia. Oikein paljon.

Muista olla ystävällinen ja leipoa pullaa kahvihuoneeseen.

Tyhjennä vessat vessapapereista.

Vierailija
4/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna niille minuuttiakaan elämästä ja ajastasi, tärkeimmät nollatolella vaan poliisille ja työsuojeuunhan tuo kuuluisi.

Vierailija
5/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aiheellista tuo käytös sua kohtaan?

Vierailija
6/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ovat ala-arvoista sakkia ja ongelmat ovat heidän omiaan . Ole sinä kaiken yläpuolella ja vähät välitä heidän touhuistaan . Ole asiallinen ja tee työsi ja anna pahojen puheiden mennä toisesta korvasta ulos . Kuuntele vaikka äänikirjoja kuulokkeista tauoilla . Myrkyllinen hapan ihminen myrkyttää ympäristönsä lisäksi happamuudellaan oman kehonsa . Ala sinä katselemaan pieniä hyviä asioita ja myhäile itseksesi että olet parempi kuin kiusaajasi . Kiusaajat lopettavat kun lakkaat reagoimasta .

Vierailija
9/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat ovat ala-arvoista sakkia ja ongelmat ovat heidän omiaan . Ole sinä kaiken yläpuolella ja vähät välitä heidän touhuistaan . Ole asiallinen ja tee työsi ja anna pahojen puheiden mennä toisesta korvasta ulos . Kuuntele vaikka äänikirjoja kuulokkeista tauoilla . Myrkyllinen hapan ihminen myrkyttää ympäristönsä lisäksi happamuudellaan oman kehonsa . Ala sinä katselemaan pieniä hyviä asioita ja myhäile itseksesi että olet parempi kuin kiusaajasi . Kiusaajat lopettavat kun lakkaat reagoimasta .

Ei ne lopeta. Taukoa ne voi pitää mutta koska ne on ADDIKTEJA, niin kiusaahan ne.

Vierailija
10/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niille reppanoille nauretaan. Ei ymmärrä vaikka päin naamaa vituillaan. Työyhteisön pelle yleensä

Vierailija
11/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kahviin laksatiivia. Oikein paljon.

Muista olla ystävällinen ja leipoa pullaa kahvihuoneeseen.

Tyhjennä vessat vessapapereista.

Olin kerran työpaikkavierailulla, jossa tarjottoin kahvia. Kysyin onko maitoa. Sanoivat, että on jääkaapissa. Luulin sen olleen työpaikan kustantama, koska tarjottiin ottamaan. Olin ainoa joka sitä otti. 30min sisällä minulle tuli todella kuvottava olo ja piti päästä vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan