Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä taitaa olla oikea kummitus - blogikirjoitus

Vierailija
07.08.2013 |

Moikka,

olen huomannut täällä selaillessani että tältä palstalta löytyy jos jonkinnäköistä tietäjää ja paljon erilaisia ihmisiä, joten nyt pyydän teiltä apua :D

Tilanne on siis se, että kaipaan neuvoja, koska luulen, että kotonani ei ole kaikki ihan normaalisti...  Olen siis aika varma että siellä asuu aave. Tästä on muistaakseni ollut täällä ketjuja muidenkin kokemuksista, mutten nyt löytänyt niitä.

Tein blogikirjoituksen aiheesta ja ajattelin nyt linkata sen tänne, koska en jaksa muokata tuota tekstiä nyt tänne sopivaksi. Toivottavasti joku jaksaa lukea ja varsinkin asiasta tietävät auttaa, niin hullua kuin tämä onkin...

http://fannikatariina93.blogspot.com.es/2013/08/ghosts-and-other-stuff.html#

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 18:24"]

Kiitoksia ihanista vastauksista. Tanaan meille tulee "haamuarmeija" ja Heikki-haamu aiotaan haataa pois. Toivotaan etta onnistuu :)

- ap

[/quote]

Olemattoman häätöä ei voi tapahtua, pälli!

Vierailija
22/53 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja voitte toistaa puhdistuksen kolmena päivänä, kolmen päivän välein :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki-haamu paasi pois! Tassa viela blogikirjoitus aiheesta. Kiitos kivoista kommenteistanne :)

http://fannikatariina93.blogspot.com.es/2013/08/good-bye-heikki.html

Vierailija
24/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia ei ole olemassa. Problem solved.

Vierailija
25/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:50"]

[/quote]

Toivottavasti olet oikeassa!

Vierailija
26/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille murtautuu joku sekopää aina öisin taloon?

On hullumpaakin kuultu. Joku urbaani legensa on sellaisistakin tapauksista, että omassa talossa on salaa asunut joku toinen talon omistajan tietämättä tästä. Ullakolla tai jossain vastaavassa.

Vierailija
27/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:50"]

[/quote]

Toivottavasti olet oikeassa!

[/quote]

Ei siinä mitään toivomisen varaa edes ole. Ihan fakta.

Vierailija
28/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oisin kummitus ni ihan mielelläni mä oisin tuijottamassa sua suihkussa.

Vierailija
29/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:58"]

Teille murtautuu joku sekopää aina öisin taloon?

On hullumpaakin kuultu. Joku urbaani legensa on sellaisistakin tapauksista, että omassa talossa on salaa asunut joku toinen talon omistajan tietämättä tästä. Ullakolla tai jossain vastaavassa.

[/quote]

No hyi helvetti, toivottavasti ei. Tosin toi mun näkemäni mies oli läpinäkyvä, ei siis ihminen. Ihan sairasta, voi kun se olisi murtovaras vaikka.

Vierailija
30/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt hulluna tai ei, mutta minä uskon kummituksiin ja henkiolentoihin ja muihin täysin. En näe mitään syytä, miksi en uskoisi.

Kummitukset, jotka tekevät tuollaista kiusaa ovat yleensä vaan tylsistyneitä ja ilkikurisia. Niiden kanssa kannattaa yrittää jutella ja kertoa, ettei halua tuollaista käytöstä, useimmat kyllä lopettavat kun ymmärtävät etteivät heidän kepposensa ole mukavia. Kannattaa myös suoraan kysyä mitä haluavat ja jos haluaa varmistaa, että kuulevatko sinua, se kannattaa kysyä suoraan ja pyytää esim. jotain kommunikointia.

Nämä keppostelijat ovat yleensä omasta vapaasta tahdostaan jääneet tänne kuolemansa jälkeen, koska eivät esimerkiksi halua reinkarnoitua uudelleen tähän maailmaan. Sellaiset elämän ja kuoleman välitilaan jääneet käyttäytyvät hieman eri tavalla. He eivät tajua olevansa kuolleita ja jatkavat elämäänsä esim. vanhassa kodissaan kuten aina. Nämä kummitukset eivät ole tietoisia nykyisistä elävistä asukkaista, koska eivät siis ole myöskään tietoisia siitä, että ovat kuolleet. Tällaiset kummitukset ilmenevät usein esim. tavallisina elämisen ääninä ja myös hajuina (esim. kokkausäänet ja teen ja pullan tuoksu keittiössä jne), mutta ne eivät pysty koskemaan tähän fyysiseen maailmaan.

Vierailija
31/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:03"]

Pitäkööt hulluna tai ei, mutta minä uskon kummituksiin ja henkiolentoihin ja muihin täysin. En näe mitään syytä, miksi en uskoisi.

Kummitukset, jotka tekevät tuollaista kiusaa ovat yleensä vaan tylsistyneitä ja ilkikurisia. Niiden kanssa kannattaa yrittää jutella ja kertoa, ettei halua tuollaista käytöstä, useimmat kyllä lopettavat kun ymmärtävät etteivät heidän kepposensa ole mukavia. Kannattaa myös suoraan kysyä mitä haluavat ja jos haluaa varmistaa, että kuulevatko sinua, se kannattaa kysyä suoraan ja pyytää esim. jotain kommunikointia.

Nämä keppostelijat ovat yleensä omasta vapaasta tahdostaan jääneet tänne kuolemansa jälkeen, koska eivät esimerkiksi halua reinkarnoitua uudelleen tähän maailmaan. Sellaiset elämän ja kuoleman välitilaan jääneet käyttäytyvät hieman eri tavalla. He eivät tajua olevansa kuolleita ja jatkavat elämäänsä esim. vanhassa kodissaan kuten aina. Nämä kummitukset eivät ole tietoisia nykyisistä elävistä asukkaista, koska eivät siis ole myöskään tietoisia siitä, että ovat kuolleet. Tällaiset kummitukset ilmenevät usein esim. tavallisina elämisen ääninä ja myös hajuina (esim. kokkausäänet ja teen ja pullan tuoksu keittiössä jne), mutta ne eivät pysty koskemaan tähän fyysiseen maailmaan.

[/quote]

Heh, kohtalaista huumoria tämä.

Vierailija
32/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:03"]

[/quote]

Kiitos tästä viestistä! Mä mietin, että kun asun täällä Espanjassa, niin kummituskin on varmaan espanjalainen eli puhuu sitä kieltä (hahaaa, en voi edes uskoa että tosissani mietin tätä!) niin pitäisiköhän mun pyytää poikaystävääni sanomaan sille että lopettaa?

Pelkään jotenkin että se suuttuu sitten ja hyökkää kimppuun tai tekee jotain muuta. Ihan kamala pelko koko ajan.

Vierailija
33/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pappi tekemään kodin siunaus niin kummitukset lähtevät. 

Vierailija
34/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa tällaiset jutut. Meillä meni lapsen lelu (juna) yhtäkkiä päälle istuskellessani sohvalla, lapset nukkumassa, mies ei ollut kotona, koira omassa pedissään. Säikähdin niin tuhottomasti. Lelusta pitää painaa, jotta se menee päälle. Yhtäkkiä alkoi vain musiikki soida, ja lelussa olevat jutut pyöriä niinkuin pitääkin. Mielikuvitukseni alkoi laukata oikein urakalla. Jälkeenpäin olen pistänyt sen lopussa olevien pattereiden syyksi, vähän niinkuin palohälyttimet alkavat soida, kun patterit ovat lopussa, mutta kyllä se sillon säikäytti!

Pienenä olen omassa huoneessa nähnyt valkoisen pienen hahmon pyörivän katossa. Näin isona jälkeenpäin olen tajunnut, että se johtui siitä, kun lamppu oli päällä ja sen laitto pois, näki vielä silmissä vaalean lampun hehkun. Joka sitten tietty sumeni. Tai näin mä olen ainakin selittänyt nämä itselleni ja luottanut siihen, että olen oikeassa. 

Vierailija
35/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään usko kummituksiin tai haamuihin. Mulle tuli mieleen, että joku (poikaystäväsi? kaveri?) pilailee kustannuksellasi ja sillä, että pelkäät yliluonnollisia asioita. Tuollaisen läpinäkyvän ihmisenhän voi luoda jollain hologrammi jutulla tms. Jos se kummitus tai ihminen teille pahaa haluaisi niin eiköhän se olisi jo ajat sitten teidät listinyt. Uskon siihen, että kyseessä vaan erittäin huono pila sinun kustannuksellasi.

Vierailija
36/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiolentojen kanssa pystyy kommunikoimaan useimmiten millä kielellä tahansa, koska kommunikointi henkiolentojen kanssa tapahtuu enemmän mentaalisella tasolla -ihan kuten niiden läsnäolonkin tuntee yleensä energioiden ja vastaavien vuoksi, ei suinkaan siksi että en juuri nyt tekisivät jotain fyysistä. Voitte koittaa puhua kummallakin kielellä, katsokaa miten hän reagoi.

Energia- ja mentaalitason kommunikointi pätee kyllä ihan eläviin ihmisiinkin, henkisiä olentoja olemme mekin. Esim. saatat tuntea, että joku tuijottaa sinua tai tunnet, että joku tuli samaan huoneeseen vaikka olisit silmät kiinni ja korvat tukittuna jne. Sanaakaan sanomatta tai henkilöä näkemättä on mahdollista tuntea, onko henkilö iloinen/surullinen/pelästynyt. Saatat saada puhelun henkilöltä, jota juuri 20sekuntia aikaisemmin ajattelit vahvasti jne.

Nämä ovat ihan arkisia esimerkkejä, joita löytyy paljon lisääkin ja jotka useimmiten kuitataan sattumalla. Mutta miten usean toiston jälkeen sattuma ei ole enää sattumaa? Kommunikoimme tässä maailmassa todella paljon muuten kuin fyysisellä tasolla, vaikka länsimaiseen maailmankatsomukseen se ei sovikaan. Se, että jotkut ovat tälle herkempiä kuin toiset, ei tee kenestäkään huonompaa tai parempaa. Se, että joku tämän ketjun lukija ei ole henkinen tyyppi eikä koe tällaista, ei tarkoita etteikö joku muu voisi kokea.

Avoin mieli ja uskonvapaus kaikille -minä uskon eri asiaan kuin Sinä, se ei oikeuta minua haukkumaan sinua tai sen enempää sinua haukkumaan minua. 

Minä haluan vilpittömästi olla avuksi ap:lle jonka kertomusta en epäile hetkeäkään. Jos ainut asia, mitä haluatte sanoa on haukkuminen ja itsensä paremmaksi jalustalle nostaminen, on varmasti hyödyllisempää olla vain hiljaa.

Vierailija
37/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:14"]

Inhottaa tällaiset jutut. Meillä meni lapsen lelu (juna) yhtäkkiä päälle istuskellessani sohvalla, lapset nukkumassa, mies ei ollut kotona, koira omassa pedissään. Säikähdin niin tuhottomasti. Lelusta pitää painaa, jotta se menee päälle. Yhtäkkiä alkoi vain musiikki soida, ja lelussa olevat jutut pyöriä niinkuin pitääkin. Mielikuvitukseni alkoi laukata oikein urakalla. Jälkeenpäin olen pistänyt sen lopussa olevien pattereiden syyksi, vähän niinkuin palohälyttimet alkavat soida, kun patterit ovat lopussa, mutta kyllä se sillon säikäytti!

Pienenä olen omassa huoneessa nähnyt valkoisen pienen hahmon pyörivän katossa. Näin isona jälkeenpäin olen tajunnut, että se johtui siitä, kun lamppu oli päällä ja sen laitto pois, näki vielä silmissä vaalean lampun hehkun. Joka sitten tietty sumeni. Tai näin mä olen ainakin selittänyt nämä itselleni ja luottanut siihen, että olen oikeassa. 

[/quote]

Näin toimii rationaalinen aikuinen ihminen. Lähes aina löytyy luonnollinen selitys, kun hetken pohtii. 

Vierailija
38/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellainen kokemus henkiolennosta, että asuttiin lapsena eräässä asunnossa, jossa yhdessä huoneessa aina samassa kohtaa rupesi välillä kuulumaan sellaista raskasta hengitystä, joka oli vähän pahaenteisen kuuloista ja todella selkäpiitä karmivaa. Mitään selitystä sille ei keksitty ja siskoni kanssa molemmat kuulimme sen. Edelleen inhottaa se ääni kun ajattelenkin sitä. Silloin se oli minun huoneeni missä tuo ääni kuului ja juoksin pikapikaa pois sieltä kun ääni alkoi ja ääni loppui siihen kun poistuin huoneesta.

Vierailija
39/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja nimeltä Enkeleitä hiuksissani ja sen jatko-osa Portaat taivaaseen. Kirjoittanut Lorna Byrne. Hän näkee kaikki henget ja selittää kirjoissaan, mitä ja miksi nämä jotkut kummitukset ovat maan päällä. Erittäin hyvät ja valaisevat kirjat!!!

Vierailija
40/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro. 14 pitkästä viestistä. Komppaan kyllä, että välillä tuntee toisen katseen selässään tai juurikin se telepatia puhelinsoitoissa tai vaikka siinä, että mä tiedän AINA, koska törmään erääseen ihmiseen, vaikka me ei edes pidetä yhteyttä. Mentiin kerran yhteen eri kaupungin ostoskeskukseen, ja tiesin heti sinne astuessani, että tulen näkemään sen ihmisen siellä, vaikka mulla ei ollut mitään syytä miksi ajattelisin noin - kaiken lisäksi koko paikka oli eri kaupungissa kuin missä tämä ihminen asuu, ja silti, kas kummaa, puoli tuntia ja näin hänet. Miten tollaisia juttuja selitetään järjellä?

Ymmärrän kyllä että todella rationaalisen ihmisen korvaan nämä jutut kuulostavat naurettavilta, ja odotinkin av-mammoilta tietynlaisia naljailevia kommentteja (kuten aina täällä tuntee olevan :D), mutta ei haittaa, kun täällä voi lukea myös kokemuksista ja saada neuvoja! Kiitos niistä