Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä taitaa olla oikea kummitus - blogikirjoitus

Vierailija
07.08.2013 |

Moikka,

olen huomannut täällä selaillessani että tältä palstalta löytyy jos jonkinnäköistä tietäjää ja paljon erilaisia ihmisiä, joten nyt pyydän teiltä apua :D

Tilanne on siis se, että kaipaan neuvoja, koska luulen, että kotonani ei ole kaikki ihan normaalisti...  Olen siis aika varma että siellä asuu aave. Tästä on muistaakseni ollut täällä ketjuja muidenkin kokemuksista, mutten nyt löytänyt niitä.

Tein blogikirjoituksen aiheesta ja ajattelin nyt linkata sen tänne, koska en jaksa muokata tuota tekstiä nyt tänne sopivaksi. Toivottavasti joku jaksaa lukea ja varsinkin asiasta tietävät auttaa, niin hullua kuin tämä onkin...

http://fannikatariina93.blogspot.com.es/2013/08/ghosts-and-other-stuff.html#

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht aktiivinen kummituskaveri teillä. En epäile, koska olen itsekin kokenut yhtä sun toista. Sinun sijallasi yrittäisin varmaankin selvittää, mikä ko. hengen mieltä painaa.

Vierailija
42/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala. Nyt meni mulla yöunet :P Ap:lle tsemppiä!!

t. hermoheikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:21"]

Lue kirja nimeltä Enkeleitä hiuksissani ja sen jatko-osa Portaat taivaaseen. Kirjoittanut Lorna Byrne. Hän näkee kaikki henget ja selittää kirjoissaan, mitä ja miksi nämä jotkut kummitukset ovat maan päällä. Erittäin hyvät ja valaisevat kirjat!!!

[/quote]

Kannattaa myös pyytää enkeleiltä apua, jos tuntuu että kotona on jotain epämiellyttävää. Pyydä heitä ohjaamaan henki pois ja suojelemaan teitä. Enkelit auttavat kyllä. Itse olen sen kokenut ja olen todella kiitollinen.

Vierailija
44/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:18"]

Henkiolentojen kanssa pystyy kommunikoimaan useimmiten millä kielellä tahansa, koska kommunikointi henkiolentojen kanssa tapahtuu enemmän mentaalisella tasolla -ihan kuten niiden läsnäolonkin tuntee yleensä energioiden ja vastaavien vuoksi, ei suinkaan siksi että en juuri nyt tekisivät jotain fyysistä. Voitte koittaa puhua kummallakin kielellä, katsokaa miten hän reagoi.

Energia- ja mentaalitason kommunikointi pätee kyllä ihan eläviin ihmisiinkin, henkisiä olentoja olemme mekin. Esim. saatat tuntea, että joku tuijottaa sinua tai tunnet, että joku tuli samaan huoneeseen vaikka olisit silmät kiinni ja korvat tukittuna jne. Sanaakaan sanomatta tai henkilöä näkemättä on mahdollista tuntea, onko henkilö iloinen/surullinen/pelästynyt. Saatat saada puhelun henkilöltä, jota juuri 20sekuntia aikaisemmin ajattelit vahvasti jne.

Nämä ovat ihan arkisia esimerkkejä, joita löytyy paljon lisääkin ja jotka useimmiten kuitataan sattumalla. Mutta miten usean toiston jälkeen sattuma ei ole enää sattumaa? Kommunikoimme tässä maailmassa todella paljon muuten kuin fyysisellä tasolla, vaikka länsimaiseen maailmankatsomukseen se ei sovikaan. Se, että jotkut ovat tälle herkempiä kuin toiset, ei tee kenestäkään huonompaa tai parempaa. Se, että joku tämän ketjun lukija ei ole henkinen tyyppi eikä koe tällaista, ei tarkoita etteikö joku muu voisi kokea.

Avoin mieli ja uskonvapaus kaikille -minä uskon eri asiaan kuin Sinä, se ei oikeuta minua haukkumaan sinua tai sen enempää sinua haukkumaan minua. 

Minä haluan vilpittömästi olla avuksi ap:lle jonka kertomusta en epäile hetkeäkään. Jos ainut asia, mitä haluatte sanoa on haukkuminen ja itsensä paremmaksi jalustalle nostaminen, on varmasti hyödyllisempää olla vain hiljaa.

[/quote]

Juu, usko vain, mutta älä esitä luulojasi muille ihmisille totuuksina.

Vierailija
45/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on kamalaa. Ei siksi että kummitus teitä pelottelee, toki sekin on ikävää. Mutta jos minä kuolisin ja joutuisin jäämään katselemaan vierestä kun puoliso ja lapset (+muut läheiset) jatkaa elämäänsä, ensin suree minua ja sitten pääsee elämässään eteen päin ja löytää ehkä jonkun uuden kumppanin/äitipuolen siihen. Se olisi niiin raastavaa. Ja varsinkin jos jää "vangiksi" johonkin asuntoon, johon omistajat vaihtuvat eikä siellä kohta ole enää mitään tuttua. Ahdistava ajatus.

Vierailija
46/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:27"]

Hyi kamala. Nyt meni mulla yöunet :P Ap:lle tsemppiä!!

t. hermoheikko

[/quote]

Hahaaa kiitos, sitä tarvitaan!! Nimimerkillä toinen hermoheikko...

- ap

Vierailija
47/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 12:30"]

Minusta tuo on kamalaa. Ei siksi että kummitus teitä pelottelee, toki sekin on ikävää. Mutta jos minä kuolisin ja joutuisin jäämään katselemaan vierestä kun puoliso ja lapset (+muut läheiset) jatkaa elämäänsä, ensin suree minua ja sitten pääsee elämässään eteen päin ja löytää ehkä jonkun uuden kumppanin/äitipuolen siihen. Se olisi niiin raastavaa. Ja varsinkin jos jää "vangiksi" johonkin asuntoon, johon omistajat vaihtuvat eikä siellä kohta ole enää mitään tuttua. Ahdistava ajatus.

[/quote]

Hyi helvetti, toi olis ihan järkyttävää. Pääseeköhän ne henget aina pois kun haluavat vai ovatko ne tahtomattaan jumissa tässä meidän maailmassamme?

Vierailija
48/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea aikuisten ihmisten luuloista. Kasvattavat vieläpä lapsia.

Vierailija
49/53 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 13:22"]

Surullista lukea aikuisten ihmisten luuloista. Kasvattavat vieläpä lapsia.

[/quote]

Tervetuloa meille vierailemaan ja bongailemaan läpinäkyviä miehiä! Voit sitten kertoa totuuden että mitä ne oikeasti ovat kun mä taidan sitten varmaan vain kuvitella.

- ap

Vierailija
50/53 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakat haamujutut >:)

Vierailija
51/53 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt tota blogii