Kihlat peruuntui kun sormusostopaikasta riita
Eli mä en halunnut käydä kaupungin halvimmassa ja mauttomimmassa käytäväkaupassa, josta miesystävä ostanut kihlat ja vihkisormukset exänsä kanssa. Halusin johonkin muualle, ja mielummin tyylikkäämpään paikkaan. Miksi miehet ei ymmärrä, että tällaisilla asioilla on merkitystä naiselle, ja ei tosiaan huvita hakea samasta halpispaikasta kuin edellisen kanssa.
Kommentit (31)
Oletko jotenkin parempi omasta mielestäsi?
Onko tässä nyt pointtina se, ettet halua samasta paikasta, mistä miehes eksän kanssa osti? Vai ettet halua vaan siitä kyseistä halpis paikasta?
Miksi yleistät? Mä en halunnut sormusta ollenkaan, mulle naisena se sormus ei merkannut mitään.
et ole vaimomateriaalia kultaseni. Hirveä riita noin vähäpätöisestä asiasta! Avioliitossa tulee isompiakin asioita vastaan.
Nimim.naimisissa 10 vuotta
järkevä päätös.
Nimim. naimisissa 30 v.
Ihan hyvä et purkautui, ei ollut sun arvoisesi se mies. Olen joskus myös ajatelllut, että jos mies on niin itsekäs ja ajattelematon, että epäkunnioittaisi mua halvalla ja huonolla sormuksella kun on niin isosta asiasta kyse ja sormusta kuitenkin pidetään koko loppuelämä ja se on elämän tärkein koru, niin kyllä se mies joutaisikin menemään. Oikeesti siin on kyllä iso symboliikka millaisella sormuksella mies naistaan kunnioittaa ja onko valmis panostamaan...
Just. Laittaa kyllä miettimään, että olitkohan menossa kihloihin ihan oikein perustein? Miehesi onni, ettei ehtinyt polkaista p......
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:15"]
Ihan hyvä et purkautui, ei ollut sun arvoisesi se mies. Olen joskus myös ajatelllut, että jos mies on niin itsekäs ja ajattelematon, että epäkunnioittaisi mua halvalla ja huonolla sormuksella kun on niin isosta asiasta kyse ja sormusta kuitenkin pidetään koko loppuelämä ja se on elämän tärkein koru, niin kyllä se mies joutaisikin menemään. Oikeesti siin on kyllä iso symboliikka millaisella sormuksella mies naistaan kunnioittaa ja onko valmis panostamaan...
[/quote]
Me on oltu kohta 10 vuotta aviossa, eikä mulla ole vieläkään vihkisormusta. Kihlasormuksena perinteinen sileä sormus. Mentiin aika nopealla aikataululla maistraatissa naimisiin, eikä viititty siinä hässäkässä enää sormuksia alkaa edes miettiä. Eikä ole vaan tullut hommattua sitä vihkisormusta myöhemminkään. Laiskoja kun ollaan :)
Eipä ole tullut mieleenkään että sormus olis iso asia tai että mies olis itsekäs ja ajattelematon. Avioliitto ja parisuhde on kuitenkin vähän eri asia kuin sormus joka on vaan sormus. Huonossa liitossa ei kallis sormus paljon lohduta ja hyvässä taas sellaista ei tarvita.
No hyvä kun purkaantui, kun teille on eri asiat tärkeitä, ei siitä ois mitään tullutkaan.
ei kun uutta matoa koukkuun!
Tarkistapa huviksesi kuinka monelta valmistajalta Suomessa myytävät kihlasormukset tulevat... :D Samaa roskaa myydään joka tuutista.
Toivottavasti miehesi tavoittaa tämän postauksen, sillä minulla on hänelle asiaa: JSSAP!
Mulla taas miesystävä tiukkasi että kaverilla olis myydä halvalla kihlasormukset, kun kihlaus peruuntui. Niinpä se peruuntui meidänkin, kun ei jätkä tuon vertaa tajua.
Ymmärrän kyllä jos joku halpakauppa kyseessä, siis kyllä mä mieluummin jostain oikeasta kultasepänliikkeestä kuitenkin ostaisin, tosin halvimmat nikkelittömät sieltä, mutta kuitenkin.
Ja jos sekin vielä selväksi tulis että samasta liikkeestä exän kanssa on ostettu niin taitais heti tulla vähän no thanks -fiilis.
Heh, mulla ja mun miehellä ei edes ole sormuksia. Niinkin voi naimisiin mennä, ja eakkautta piisaa :)!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:15"]
[/quote] Sulho olisi varmaan vienyt sinut kihlaillalliselle ABC:lle ja maksattanut sinulla pennilleen syomasi ruoat. Romantiikan kiemurat ei oikein suomimiehelta suju.
onko kaikkien asioiden hienous siitä kiinni kuinka iso hintalappu niissä kaupassa roikkui? En minäkään samaan paikkaan menisi kuin missä on exää käytetty, mutta kukaan ei tiedä paljonko se sormus maksoi jos ei kerro. Eikö pääasia ole se, että sormus on kaunis ja suhde voi hyvin?
Suomalaismiehet ovat yleisesti maailman piheimpiä eivätkä tajua hemmotella naisiaan, muutama hyvin opetettu yksilö löytyy, mutta hei ne naisia huonosti kohtelevat on nimen omaan teidän suomalaisten mammojen aiheuttamia eli syyttävät sormet voisi osoittaa suoraan pihien, halpamaisten miesten äiteihin! :D
Vissiin ihan hyvä, että kihlaus peruuntui. Kyllä mies ansaitsee paremman naisen.
Älä nyt järkyty mutta minulla ei edes ole kihlasormusta. Vihkisormuksenkin ostin itse (kuten myös miehen sormuksen) ja hintaa sillä oli vain 40e.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:40"]
Vissiin ihan hyvä, että kihlaus peruuntui. Kyllä mies ansaitsee paremman naisen.
[/quote]
Tuota ne suomiäidit jaksaa muuten aina toitottaa pojilleen, ei ihme että niistä tulee ihan kieroon kasvaneita jotka eivät osaa kohdella hyviä naisia muuta kuin tissiparina, koska äiti ei koskaan vieroittanut heitä omista tisseistään......
Aivan. Sormushan se on se olennaisin asia koko kihlauksessa.