Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et halua vanhempiesi tietävän jotain asiaa sinusta,se on 99% varmuudella syntiä.Omatuntosi paljastaa.

Vierailija
19.12.2025 |

Omatuntosi paljastaa sinulle,että tämä on häpeällinen teko,jos et halua siitä vanhempiesi tietävän.

Turhaa on itselleen vakuutella ja valehdella,ettei tässä ole mitään väärää.

Tätä voisi rinnastaa siihen,ettet haluaisi Jumalankaan tietävän tästä käytöksestäsi/ teostasi.

Mutta et voi mitään salata Jumalalta,Luojasi tietää ja näkee kyllä kaikki ajatuksesi ja tekosi.

Piiloon et pääse.

Eikö olisi helpottavaa ja hyvä mielenrauhan kannalta pyrkiä parempaan,kasvaa henkisesti .

Alkaa hallitsemaan omaa mieltään ja tekojaan ja pysyä hyvässä.Elämän ja kunnian tiellä.

Voit kunnioittaa itse itseäsi,joka tiedät ne synkimmätkin salaisuutesi,kun niitä ei enää ole.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä te uudet trollit olette? Tämä kommentti ei ole niin paha, mutta yleisesti av-palstalla sairas vahingonilo, naisia ja tummaihoisia halventavat kommentit ja sadistiset kommentit ottivat aivan uusia kierroksia viime päivinä.

Vierailija
2/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut vanhemmilleni esim. seksielämästäni mitään, mutta ei se tarkoita, että seksi olisi syntiä.

Vierailija
4/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa, jos 40-vuotias kertoisi vanhemmilleen kaiken omista asioistaan. Kun ei nelivuotiaskaan kerro. Vanhemmat tuskin haluavat edes tietää kaikkea.

Vierailija
5/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ala-arvoinen trollaaminen elämän ja kunnian tiellä olemista?

Vierailija
6/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Jeesus nousi takaisin taivaaseen niin hän jätti kuitenkin seurakuntansa maan päälle.

Tätä seurakuntaa meidän tulee kuunnella. 

Ihmisen omatunto taas kehittyy sellaiseksi, miksi äiti ja isä sen kasvatuksella tekee. Tämä omatunto muodostuu varhaisvaiheessa pääasiassa lapsen äidin muovaamana. Tämän takia kasvatuksen ei saisikaan olla niin hirveän ankaraa, vaan anteeksiantavaa, ettei lapselle tulisi siitä ankaruudesta taakkaa myöhemmäksi elämäksi.

Vierailija
7/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heeh, jaa, no joo... Mutta on totta, että sisäinen lapsi on seurana läpi koko elämän.

Vaikka miten olisi  omassa elämässään täysivaltainen vastuullinen aikuinen, saattaa tulla omituisia "valvotuksi tulemisen" tuntemuksia yksityisillä hetkillä.

Liittyisikö liian ankaraan kasvatukseen...

Vierailija
8/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kertonut vanhemmilleni, että minulla on syöpä, koska tiedän että se olisi heidän iän huomioiden heille liian raskasta. En tiennytkään, että joidenkin mielestä syöpä on syntiä.

Vierailija
9/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liikaa töitä ja olen uupunut. En kerro vanhoille vanhemmilleni, etteivät he huolestu. Onko uupuminen siis syntiä? 
Omat vanhempani ovat kyllä tehneet syntiä paljon enemmän kuin minä, satun tietämään. 

Vierailija
11/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se on parasta vaan hävetä koko elämänsä niin pysyy sopivan huonovointisena ja nöyränä. Onneksi kuolo korjaa ajallaan.

Vierailija
12/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset käyttävät sanaa synti kaikesta asioista jotka eivät ole heidän oman mielipiteensä mukaisia. He valitsevat uskonnostaan aina vain ne asiat jotka haluavat. Homous on pahasta, mutta katkarapuja syödään, vaikka heidän kirjansa kieltää katkarapujen syönnin 6 kertaa ja homouden vain kahdesti. 

Vierailija
13/13 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vahvasti eri mieltä.

Suojelen vanhempiani kaikilta taloudellisilta ja terveydellisiltö huoliltani, mutta eivät ne silti syntejä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi