Kihlat peruuntui kun sormusostopaikasta riita
Eli mä en halunnut käydä kaupungin halvimmassa ja mauttomimmassa käytäväkaupassa, josta miesystävä ostanut kihlat ja vihkisormukset exänsä kanssa. Halusin johonkin muualle, ja mielummin tyylikkäämpään paikkaan. Miksi miehet ei ymmärrä, että tällaisilla asioilla on merkitystä naiselle, ja ei tosiaan huvita hakea samasta halpispaikasta kuin edellisen kanssa.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:37"]
Suomalaismiehet ovat yleisesti maailman piheimpiä eivätkä tajua hemmotella naisiaan, muutama hyvin opetettu yksilö löytyy, mutta hei ne naisia huonosti kohtelevat on nimen omaan teidän suomalaisten mammojen aiheuttamia eli syyttävät sormet voisi osoittaa suoraan pihien, halpamaisten miesten äiteihin! :D
[/quote]
Ei mua tarvii rahalla vallottaa. Hemmotella mun mies kyllä osaa ja sen voi tehdä köyhempänäkin. Mä olen suht vaatimaton elli.
Nautin suunnattomasti "pihistä" miehestäni, kunhan on reilu ja mun mussukka.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:44"]
No hyvä kun purkaantui, kun teille on eri asiat tärkeitä, ei siitä ois mitään tullutkaan.
ei kun uutta matoa koukkuun!
[/quote] Minullakin tarttui monta tallaista koukkuun mutta kun en kiiskea syo niin laksin lohivesille.
Siis joo. Minä halusin sellaisen sormuksen jota voisin ylpeästi käyttää koko loppu elämäni. Mies halusi rihkamakultaa. Kallis kuitenkin ostettiin (mies oli aivan raivona - "tuonkin olisi voinut käyttää itse juhliin tai vaikka häämatkaan") mutta jälkeenpäin on sanonut että kyllä kannatti sijoittaa sellaiseen sormukseen josta itse pitää. Tosin minusta tuntuu että sinulle on nyt ongelma siinä että liike on sama mistä exän sormus on ostettu - ymmärrän kyllä senkin..
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:37"]
Suomalaismiehet ovat yleisesti maailman piheimpiä eivätkä tajua hemmotella naisiaan, muutama hyvin opetettu yksilö löytyy, mutta hei ne naisia huonosti kohtelevat on nimen omaan teidän suomalaisten mammojen aiheuttamia eli syyttävät sormet voisi osoittaa suoraan pihien, halpamaisten miesten äiteihin! :D
[/quote]
Nuo äidit tiesivät että rahaa tarvitaan muuhunkin kuin sormuksiin. Jollei rahaa ole paljoa käytössä kannattaa miettiä paljonko laittaa sitä koruihin jotka eivät ole elämisen kannalta välttämättömiä hankintoja.
Mitenkähän romanttinen mahtoi ap:n ja hänen "ei-kihlattunsa" kosinta tapahtua? Vai kärttikö ja inttikö ap niin kauan että mies antoi periksi ja lopulta suostui käymään kihlat hakemassa siitä ainoasta kihlakaupasta jonka ennestään tietää?
Miten mies kehtaa mennä samaan liikkeeseen josta ostettu sormus toiselle muijalle??! Siis ihan sairasta! :-ooo
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:15"]
Ihan hyvä et purkautui, ei ollut sun arvoisesi se mies. Olen joskus myös ajatelllut, että jos mies on niin itsekäs ja ajattelematon, että epäkunnioittaisi mua halvalla ja huonolla sormuksella kun on niin isosta asiasta kyse ja sormusta kuitenkin pidetään koko loppuelämä ja se on elämän tärkein koru, niin kyllä se mies joutaisikin menemään. Oikeesti siin on kyllä iso symboliikka millaisella sormuksella mies naistaan kunnioittaa ja onko valmis panostamaan...
[/quote] Sulho olisi varmaan vienyt sinut kihlaillalliselle ABC:lle ja maksattanut sinulla pennilleen syomasi ruoat. Romantiikan kiemurat ei oikein suomimiehelta suju.
[/quote]Ei muuten veisi, ei edes nakkikopille, tapaillut olen nimittäin aika kauan tuon jälkeenkin, mutten enää vakavalla pohjalla.
Ja tosiaan, maksan pennilleen itse ruoat ja vessapaperistakin on huutanut.
Joten ihan hyvä ettei turhaan mennyt se raha edes käytettyihin sormuksiin... (Mitenköhän ne olisi pienennetty/nimet vaihdettu)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:58"]
Miten mies kehtaa mennä samaan liikkeeseen josta ostettu sormus toiselle muijalle??! Siis ihan sairasta! :-ooo
[/quote]
No äläpä muuta sano! Mieti jos mies menee ap:n kanssa vaikka samaan ruokakauppaankin missä on käynyt exänsä kanssa....ei ole miesten hävyttömyydellä rajaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:04"]
Aivan. Sormushan se on se olennaisin asia koko kihlauksessa.
[/quote]
No on., Jos sun mies on sellainen rupuäijä, ettei halua maksaa kunnon sormusta, niin kaikilla ei ole. Mun mies onneksi kunnioittaa minua ja osti 7000 euron kihlasormuksen ja 15 000 euron vihkisormuksen.
Sormuksen hinta kompensoi miehen tuntemaa rakkautta.
no olisin mäkin vetäny herneet nokkaan. Haluatko varmasti jakaa loppuelämän sen miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:40"]
Vissiin ihan hyvä, että kihlaus peruuntui. Kyllä mies ansaitsee paremman naisen.
[/quote]
Tuota ne suomiäidit jaksaa muuten aina toitottaa pojilleen, ei ihme että niistä tulee ihan kieroon kasvaneita jotka eivät osaa kohdella hyviä naisia muuta kuin tissiparina, koska äiti ei koskaan vieroittanut heitä omista tisseistään......
[/quote]
Onneksi ei ole tuota ongelmaa. Ei tarvitse vieroittaa kun ei ole koskaan tissiä saanutkaan.