Aiotko käräyttää karanteenia rikkovan naapurisi?
Jos naapurisi tulee Ruotsista ja lähtee ulos karanteenin aikana, soitatko poliisille? Minä ainakin soitan.
Kommentit (27)
Ei mulla ole aikaa seurata muiden ihmisten tekemisiä. Taino olisi aikaa, mutta ei mielenkiintoa.
En.
Lopettakaa nyt ihan oikeasti tämä ilmianto-vouhotus. Poliisi ei voi edes tehdä asialle mitään eikä hätäkeskukseen voi tämmöisten asioiden takia soitella.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä karanteenissa ulos mennä, joten mistäs minä tietäisin, mihin hän on menossa.
Eikä kaupassakäyntiäkään ole täysin kielletty :D
Ja alapeukuttajille tässä linkki kertauksen vuoksi: https://yle.fi/uutiset/3-11270954
En tiedä yhdenkään naapurini etunimeä, saati sitten matkustamisia ja karanteeneja. Eli jäisi vasikoimatta.
Vierailija kirjoitti:
En.
Lopettakaa nyt ihan oikeasti tämä ilmianto-vouhotus. Poliisi ei voi edes tehdä asialle mitään eikä hätäkeskukseen voi tämmöisten asioiden takia soitella.
Sinäpä nyt oot hölmö, tottakai voi soittaa , näppäilee 112 tosi helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Lopettakaa nyt ihan oikeasti tämä ilmianto-vouhotus. Poliisi ei voi edes tehdä asialle mitään eikä hätäkeskukseen voi tämmöisten asioiden takia soitella.Sinäpä nyt oot hölmö, tottakai voi soittaa , näppäilee 112 tosi helppoa.
Etkö sinä hömelö käsitä, että 112 on hätätapauksia varten tarkoitettu. Älä nyt herrantähden ala tukkia linjoja naapurikyttäyksesi takia, kun joku voi tarvita ihan oikeasti apua.
Naapurisi saa mennä ulkoilemaan ja asioilleen, vaikka olisikin karanteenissä.
Jos hän on eristyksissä, asia on toinen.
No, silloin ainakin tietää, kun henkilö kertoo itse, että on karanteenissa, mutta piti tulla hankkimaan sitä tätä ja tuota.
T. Asiakaspalvelija