Mitä asioita ihmisen pitäisi tehdä edes kerran elämässään?
Kokoan ystävälle synttäri"korttia" mihin tulee lista asioista mitä ihmisen pitäisi tehdä ainakin kerran elämässään mutta päässä lyö tyhjää. Ehdottakaa! Saa olla huumoria ja vakavaakin.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:27"]
Uskaltaa lähteä huonosta ihmissuhteesta.
[/quote]
Tämä vaatisi ensin sen, että "elämässä pitää ainakin kerran olla huonossa suhteessa".
En kannata.
[/quote]
Monet ovat huonoissa suhteissa esim. lasten takia.
mennä kuutamouinnille, nakuilla kesäpäivänä rannalla, rakastella luonnonhelmassa, hullaantua rakkaudesta, pitää hyvistä ystävistä kiinni, toteuttaa yksi hurja/saavuttamattomalta tuntuva unelma, matkustaa valkoisille hiekkarannoille palmun alle, rakentaa lumilinna, ostaa itselleen jotakin ihanan luksusta ja kallista, viettää shoppailupäivä ystävien kanssa
Olla koko päivä pyjamassa (sairaspäiviä ei lasketa).
Matkustaa yksin lomamatkalle ulkomaille.
Myöskään ei pidä ottaa puolisoa, joka ei ole matkustanut yksin lomalle.
Hirveetä paskaa suurin osa vastauksista! Nössönsössön rakenna lumilinna, vittu tanssi keijuna niityllä. Huh huh.
Ihania vastauksia;) Kiva huomata että on itse tehnyt paljon asioita "kerran elämässä" listalta, toki omalla listalla on paljon muutakin. Valvottu ihana hellyydentäyteinen yö rakastetun sylissä on ehdoton! Oma unelma on moottoripyöräreissu edes kerran elämässä, nykyisin reissataan vain autolla/lentokoneella. Tuossa olisi jotain villiä.....
Sananlaskun mukaan:
"Jokaisen ihmisen tulisi kerran elämässään rakentaa talo, kasvattaa lapsi ja istuttaa puu!"
Itse olen tehnyt tuon 2/4/monta kertaa:D
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 00:14"]
Hirveetä paskaa suurin osa vastauksista! Nössönsössön rakenna lumilinna, vittu tanssi keijuna niityllä. Huh huh.
[/quote]
Mahtaa sun elämä olla perseestä kun et uskalla unelmoida saati toteuttaa unelmia...
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 08:25"]
[/quote]
Mahtaa sun elämä olla perseestä kun et uskalla unelmoida saati toteuttaa unelmia...
[/quote]
No on minunkin mielestäni vähän eri asia unelmoida kuin heittäytyä teini-ikäiseksi ääliöksi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 23:36"]
harrastaa ihan järjetöntä seksiä. sellaista että estot pois ja antaa mennä vaan! sitä "peiton alla pimeässä lauantai iltaisin" seksiä on sitten ihan tarpeeksi.
[/quote]
Tehty 100x :D
Kasvattaa itselleen ruokaa, menettää jotain tärkeää, ihastua
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 08:25"]
[/quote]
[/quote]
No on minunkin mielestäni vähän eri asia unelmoida kuin heittäytyä teini-ikäiseksi ääliöksi.
[/quote]
Hups, minä taisin heittäytyä lomalla juuri sellaiseksi. Ajatteles, 53v ja laskin kiljuen lapseni (11v) kanssa vesiliukumäessä:D Olin haaveillut siitä ja nyt uskalsin kun ei ollut liian jyrkkä mäki. Taisin laske toistakymmentä kertaa:)
Kerran elämässä: uskalla tehdä itsestäsi naurunalainen - se on vapauttavaa;D
Erota kirkosta.