Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit nyt sanoa ensimmäistä lasta odottavalle itsellesi?

Vierailija
10.05.2013 |

Ota rennosti. Anna rintaa kun se itkee. Anna nukkua kun nukuttaa ja herätä kun herää, ei nelikuisella tarvitse olla rytmiä eikä kymmenkuisellakaan. Poistukaa kotoa. Älä palstaile koko päivää. Ota itkuisuutesi ja väsymyksesi vakavasti, hae apua. Hyväksy vauvan persoona, älä ajattele millainen vauvan pitäisi olla, tai sinun äitinä. Älä pue sitä liikaa. Vuosi on lyhyempi aika kuin miltä se tuntuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa: Älä usko, kun sanotaan, että vauva muuttaa koko elämäsi ja sinut. Ei muuta. Toinen lapsi muuttaa elämää käytännön tasolla enemmän, ja lapset ylipäätään eivät muuta sinua. Kyllä ihminen on pohjimmiltaan sama, lapsia tai ei. Lapset vain tuovat selvemmin esiin sekä hyvän että pahan.

Vierailija
2/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sitä verta tulee ihan hirveästi kun nouset synnytyksen jälkeen ensimmäisen kerran synnytyspöydältä ylös suihkuun menoa varten.

- jälkisupistukset sattuvat yhtä paljon kuin synnytyssupistuksetkin

- ei ole mikään pakko antaa hoitajan painella mahaa joka kerta käydessään tarkistamassa vointisi (sattuu ihan saatanasti)

Muuten mulla meni vauva-aika niin kuin oletinkin, ei ollut vauvat mulle mitenkään niin uusi juttu ettenkö olis ollut tietoinen väsymyksestä, itkuista jne. Äidilläni oli pieniä vauvoja päivähoidossa kun mä olin kouluikäinen, siinäkin oppi jotain, lisäksi sisarillani oli vauvoja jo ennen mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee kotitöitä kun vauva nukkuu. Nuku tai lepää silloin itsekin.

Vierailija
4/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee olemaan sun elämäsi parasta aikaa, aika haikaile enää mitään muuta.

Vierailija
5/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi, kaikista ongelmista huolimatta lapsi on sittenkin terve ja pysyy sisällä loppuun asti. Älä lue liikaa vauvapalstaa ja hanki lapsellisia kavereita!

Vierailija
6/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti. Nyt!

Vierailija
7/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyssytä sitä vauvaa sylissä vaan ole paikalla. Muuten tottuu siihen ja vaatii sitä aina havahtuessaan unesta. Muistakaa tämä!!!!

Vierailija
8/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse synnytyspaikaksi se kaupungin toinen sairaala.

Vierailija
9/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta niin horkassa pelkää imetystä - kyllä se sattuu aluksi, mutta se ihan oikeasti menee ohi.

Vierailija
10/10 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kannattaa odottaa :)