Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on lomareissuilla aina yks helvetin valittaja!

Vierailija
05.08.2013 |

taas kerran erehdyin luulemaan, että voisimme tehdä edes 4 päivän reissun riitelemättä, mutta ei! Valitus kaikesta mahdollisesta alkaa jo viimeistään edellisiltana, ja perille päästyä olen jo hermoromahduksen partaalla. Yleensä kaikki junttimaiset ärähtelyt ja tiuskimiset tapahtuvat vielä väkijoukon keskellä, että oikein saa hävetä silmät päästään.

Sieluni silmin jo näin jonkun av-mamman bongaavan meidät ja kirjoittavan kauhukertomuksen perheestämme.

Kateellisena katson aina perheitä, joissa on hyväntuuliset ja leppoisat isät. Ensi kesänä matkustankin lasten kanssa kolmestaan, niin pääsen paljon helpommalla. Lapset nimittäin ovat aivan ihanteellisia matkakumppaneita.

Onko kellään muulla miestä, joka pilaa jokaisen reissun kiukuttelulla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä äijiä teillä on!

t. mies

Vierailija
22/25 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tammoisia miehia on kasvattanut teille aviopuolisoiksi? Ottakaa sen aiti mukaan seuraavalle matkalle huolehtimaan pojastaan ja te huitelette omia menojanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon naiset valittaja-ukot.....täällä parani elämä kertaheitolla sillä konstilla.Säälien kuuntelen tyttäreni kertomusta reissusta isänsä ja tämän uuden vaimon kanssa...yhtä tappelua koko kahden viikon matka heillä.....luojan kiitos se mies on nykyään jonkun muun päänsärky.Nykyiseni taas on aivan unelma...kolme vuotta kimpassa ja ei olla kertaakaan riidelty.Yhdessä asutaan ja yhteinen mukulakin jo et arkea on nähty.Kyllä niitä helmiä on,etsintää vaan!Ap:lle voimia!

Vierailija
24/25 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös erosin ikuisesta valittajasta ja nykyään olen etärakkausliitossa sellaisen miehen kanssa joka ei valita mistään.

Vierailija
25/25 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kertomukset antavat mulle voimaa ja hyviä nauruja, kiitos! Ap