Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyh, antaisitko kissan olla samalla pöydällä täytekakun kanssa?

Vierailija
05.08.2013 |

Luin pipsan blogia ja hienon kakun olivat tehneet mutta en ymmärrä tuota miks kissa päästetään pöydälle? En halua kakkuuni mitään karvoja.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kissan istuvan kakun päällä.

Vierailija
22/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:00"]

Ällöttävää antaa elukoitten kulkea pöydillä. On sitte kysymys mistä tahansa elukasta. Meillä on koira ja ei tulis mieleenkään antaa sen pomppia millään tasolla. Koira ei edes meidän ruokaillessa tule keittiöön. En pidä siitä, että kun syödään ni se norkoilee pöydän alla tai muuta vastaavaa. Anopillani on kissoja ja siellä ne kissat ovat joskus pomppineet pöydillä. Itse olen sitkeästi niitä nostanut alas, vaikka en siellä asukkaan. Ne ovat oppineet sen, etteivät pompi pöydällä. en todellakaan söisi sellaisessa paikassa yhtään mitään, missä kissat pomppivat pöydällä. Yököttävää. 

[/quote]

Onneksi et ole minun tuttaviani. Minä en haluaisi tuollaista ihmistä ystäväkseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:00"]

Ällöttävää antaa elukoitten kulkea pöydillä. On sitte kysymys mistä tahansa elukasta. Meillä on koira ja ei tulis mieleenkään antaa sen pomppia millään tasolla. Koira ei edes meidän ruokaillessa tule keittiöön. En pidä siitä, että kun syödään ni se norkoilee pöydän alla tai muuta vastaavaa. Anopillani on kissoja ja siellä ne kissat ovat joskus pomppineet pöydillä. Itse olen sitkeästi niitä nostanut alas, vaikka en siellä asukkaan. Ne ovat oppineet sen, etteivät pompi pöydällä. en todellakaan söisi sellaisessa paikassa yhtään mitään, missä kissat pomppivat pöydällä. Yököttävää. 

[/quote]

Onneksi et ole minun tuttaviani. Minä en haluaisi tuollaista ihmistä ystäväkseni.

[/quote]

En ole viestin kirjoittaja, mutta miksi ja millä perusteella? Olen 21, joka todella eläinrakas, mutta osaa myös laittaa kissoillekin "säännöt". Koiran kohdallahan keittiökielto on melkein must, jotta tietää olevansa lauman alimmainen. Pahimpia ovat ihmiset, jotka ruokkii koiraa pöydästä, sehän on kun sanoisi "Tästä lähtien sinun ei tarvitse enää kunnioittaa minua ollenkaan"

Vierailija
24/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:58"]

En ole viestin kirjoittaja, mutta miksi ja millä perusteella?

[/quote]

Jos anoppi antaa omassa kodissaan kissan olla pöydällä, siihen ei ole kenelläkään muulla nokan koputtamista. Minä tuona anoppina sanoisin pojalle, että jättää vaimonsa kotiin seuraavalla vierailukerralla, kun tämä ei kerran osaa olla toisen kodissa sen kodin säännöillä.

25/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 10:10"]

Lemmikkien paikka ei ole pöydällä, kamalaa jos ihmiset eivät osaa edes lemmikkejään ohjata ja kouluttaa niin miten heiltä onnistuu lasten kasvatus? :-o

[/quote]

Samaa mieltä että eläimen paikka ei ole pöydällä!!! Minulla on ollut 2 kissaa ja 2 koiraa ja ei kissat todellakaan ole saaneet olla keittiön pöydällä! Ne on pennusta lähtien opetettu että ei pöydälle! Samalla metodilla kun koirallekin opetetaan mitä saa tehdä ja mitä ei! Kissa on viisas eläin. Se oppii jos siltä vaaditaan.

Minusta on järkyttävää ajatella että ne käyvät hiekkalaatikollaan ja sen jälkeen tassuttelevat siellä missä sinä teet ruokaa tai syöt!

Enää minulla ei ole kissoja mutta mutsilla on 2 ja en voi sietää niitä katin karvoja kun löyhyävät pöydillä!!!

Heh, mitenkäs sitä kissaa on tarkoitus kouluttaa... :D

[/quote]

26/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööö miten toi minun teksti hyppäsi nyt lainauksiin... tulipas tosi epäselvä lauserakenne eikä pysty muokkamaan :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän