Turun ylioppilaskylässä asuneita?
Mukavat vai ikävät muistot? Mulla ainakin oli mukavaa. Kivat kämppikset 3 huoneen solussa, samojen kanssa asuttiin 3 vuotta yhdessä. Olivat mulle entuudestaan tuntemattomia mutta hyvin ottivat mukaan ja kuskasivat puoliväkisin mukaan bilettämään, muuten olisin vain lukenut kaikki illat =)
Kommentit (7)
Kaveri just muutti viime viikolla. Ei toistaseks ole kuulemma ollut valittamista. Keittiön puute solussa vaan kuulemma vikana.
Oon asunut. Mulla oli 34 neliön makuualkovillinen yksiö, ja se oli oikein mukava opiskelijakämpäksi. Hintaan kuului sähkö, vesi ja 100 megan nettiyhteys. Turun yo-kylä oli hyvä paikka yliopistossa opiskelevalle, kävelymatkan päässä sieltä ja keskustastakin.
Solussa en pystyisi millään erakkoluonteena asumaan, mutta sai sieltä yksiönkin helposti.
Ihan kivat muistot. Rauhallinen ja turvallinen alue lähellä yliopistoa. Vaihto-oppilaatkin asuivat onneksi toisella puolella kylää.
Kivat muistot asunnoista ja solun kämppiksistä. Ikävät muistot vaan kaikista niistä pusikoiden itsensäpaljastajista. Törmäsin 4 kertaa :-(
Ihanat muistot jäi. :) Asuttiin pitkään perhekaksiossa, kunnes ostettiin oma. Jäin sieltä kaipaamaan sitä ihanaa, toimivaa ja nopeaa nettiä. :)
Voi sitä aikaa. <3 Todella hyvät muistot paria ikkunoista tirkistelijää lukuun ottamatta.
Minä asuin kahdeksan vuotta v. 81-89. Aluksi kaksi vuotta solussa, sitten kolmessa eri perheasunnossa. Se oli ihanaa aikaa. Viihdyin jokaisessa asunnossa. Sijainti oli hyvä, asuminen turvallista ja paljon samassa elämäntilanteessa asuvia ystäviä lähellä. Jäi erittäin hyvät muistot.