tytär muuttaa ekaan omaan kotiin, kodin tarvikkeet?
Elikäs tyttäteni muuttaa ensimmäiseen omaan kotiin, koska pääsi opiskelamaan. Onko tässä kaikki tarvittava?
-6 syvää lautasta, 6 matalaa lautasta, 6 pikkulautasta, 6 murokulhoa, 10 mukia
-haarukoita, veitsiä. lusikoita
-paistinlastoja, leikkuulauta, juustohöylä, raastin
-leivontakulhoja
-sähkövatkain
-leivänpaahdin
-vedenketin
-kahvinkeitin
-blenderi
-mikro
-siivousvälineet
-sänky, tuoli, ruokapöytä, kaksi tuolia, kaksi kirjahyllyä, sohva
-pyykinpesukone, kuivausrumpu, asunnossa on jo valmiina tiskikone
-tv, tietokone
-4 lakanasettiä, 12 käsipyyhettä, 12 kylpypyyhettä
kaikki muut ovat jo valmiina paitsi ostamme pyykinpesukoneen, mikron, sähkövatkaimen, sängyn ja sohvan. tyttärenn vanha sänky jää lapsuudenkotiin ja saa mukaansa meidän vanhan kuivausrummun kun ostamme uuden.
Kommentit (183)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:38"]
Millä tavoin Ap on koppava? Kaikki mainitut tavarat ovat normaaleja kodin tavaroita. Jos on varaa, miksi oman nuoren pitäisi asua ankeasti, kun muuttaa yksin.
Uskon, että tyttö on saanut itse valita ja suunnitella.
Ehkä Ap:llä on kuitenkin hieman täydellisyyteen taipuva luonne? Eihän kaiken tarvitse olla valmiina siinä hetkessä, kun muuttaa!
[/quote]
en tiedä oletko huomannut mutta tällä palstalla työssä käyvä äiti on harvinaisuus. eletään sossun tuilla ja sitten kun joku työllään on ansainnut hyvän elintason niin sitä mollataan. mielestäni on ihan ok että ap:n tytär saa nauttia äitinsä ansaitsemasta elintasosta. ei kaikkien äidit ole sossuelätti yksinhuoltajia.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:38"]
Millä tavoin Ap on koppava? Kaikki mainitut tavarat ovat normaaleja kodin tavaroita. Jos on varaa, miksi oman nuoren pitäisi asua ankeasti, kun muuttaa yksin.
Ehkä Ap:llä on kuitenkin hieman täydellisyyteen taipuva luonne? Eihän kaiken tarvitse olla valmiina siinä hetkessä, kun muuttaa!
[/quote]
Minua ainakin ihmetyttää miksi äiti kyselee täällä onko listassa kaikki. Kai nyt äiti tietää mitä tarvitaan, senkus katselee ympärilleen kotonaan.