Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kurkkukipu
10.08.2020 |
Kurkku ollut viikon kipeä. Kävin viime viikolla koronatestissäkin, mutta se oli negatiivinen. Imusolmukkeet ovat vähän turvoksissa ja pikkuisen sattuu rintaan. Kuumetta ei ole. Voisiko kuitenkin olla korona? Nuhaa ei ole yhtään.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koronatestin luotettavuus on n. 50%