Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan naisystäväni syömään lihaa?

Vierailija
10.08.2020 |

Minä meistä paremmin ruokaa laitan ja hän on työnsä puolesta paljon iltoja ja viikonloppuja pois kotoa, saa siellä syödä ihan mitä haluaa mutta on tässä ylimääräistä vaivaa hänelle vegeruokia laittaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, vegaanit kannattaa kiertää kaukaa. Nirsoja nirppanokkia.

Vierailija
2/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti arvosta häntä tarpeeksi. Minulle ei ole ongelma tehdä itselleni vegaanista ruokaa ja miehelle lihaa tai kalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan mitenkään. Kyllä se muakin risoo kun mies ei syö erästä ainesosaa, josta minä pidän todella paljon, mutta en voi pakottaakaan. Joskus teen eri ruoat, joskus jätän kyseisen ainesosan pois, joskus teen ruoan vain itselleni jos jäljellä on vaikka edellispäivän ruokaa miehelle. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
4/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti arvosta häntä tarpeeksi. Minulle ei ole ongelma tehdä itselleni vegaanista ruokaa ja miehelle lihaa tai kalaa.

Hän ei tykkää laittaa ruokaa, eikä osaisikaan.

Vierailija
5/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan mitenkään. Kyllä se muakin risoo kun mies ei syö erästä ainesosaa, josta minä pidän todella paljon, mutta en voi pakottaakaan. Joskus teen eri ruoat, joskus jätän kyseisen ainesosan pois, joskus teen ruoan vain itselleni jos jäljellä on vaikka edellispäivän ruokaa miehelle. Ei se sen vaikeampaa ole.

Kyllä perheen pitäisi syödä yhdessä aina kun mahdollista.

Vierailija
6/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy asiaan miten?

Vierailija
7/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että liha kaunistaa. Niin minä olen ainaskin kuullut.

Vierailija
8/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy asiaan miten?

Ja yhteistä ruokaa.

Vierailija
9/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy asiaan miten?

Ja yhteistä ruokaa.

Allergikotkin henkensä uhalla syömään samaa kuin muut? Sinä olet hupsu.

Vierailija
10/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työnnät lihaa sen suuhun.

Vierailija
11/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä uhkailemalla.

Vierailija
12/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy asiaan miten?

Ja yhteistä ruokaa.

Allergikotkin henkensä uhalla syömään samaa kuin muut? Sinä olet hupsu.

Kun ei johdu allergiasta. Minusta eettinen kasvissyönti on hölynopölyä.

Vierailija
13/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei tykkää laittaa ruokaa, eikä osaisikaan.

No sitten opettelee. Ei voi vaatia muita kokkaamaan itselleen erikoisruokia.

Vierailija
14/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse miettinyt, mitä tekisin jos joutuisin tuohon tilanteeseen. Kasvisruoka olisi ihan ok, mutta vegaanius tekee elämästä ihan pirun hankalaa. Siksi luultavasti lopettaisin suhteen alkutekijöihinsä. En vaan jaksaisi tehdä jokapäiväisestä ruoasta niin suurta ongelmaa. Kyläilytkin olisivat ihan takapuolesta, kun pitäisi olla about aina omat eväät mukana. Aina joku Mummi olisi liivatetta tai vastaavaa ruokaan laittanut....

15/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikein mitenkään. Hän on itse päättänyt, ettei halua kuluttaa eläinperäisiä tuotteita, ja oli syy mikä tahansa, sitä kuuluu kunnioittaa kuten kenen tahansa erikoisruokavaliota. Jutelkaa, jos et jaksa enää tehdä hänelle. 

Shall I make you a cup of tea, wanderer?

Vierailija
16/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu, varsinkin kun kasvisruokavalio altistaa monille puutoksille.

Vierailija
17/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Se miten ruuanlaittonne sovitte on parisuhteen sisäinen asia, mutta toista et voi lihansyöjäksi pakottaa. Samoin kun hän ei voi sinua pakottaa kasvissyöjäksi.

Vierailija
18/18 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen polville ja laita se muna sen suuhun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän