Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on aivan kauheeta! Sairastuin 3 kk vauvan syntymän jälkeen ms-tautiin!!

Vierailija
15.07.2006 |

Alkoi tulla outoja tuntemuksia ja oireita, meni näkö, huimasi, tavarat eivät pysyneet käsissä, jalat tuntuivat raskaalta. Neurologille passittivat ja tehtiin testejä, ja tässä ollaan. Vauva nyt 6kk ja mulla oma äiti kotona auttamassa hoitamisessa :( En tiedä miten selviän tästä. Kaikki tuli niin yllättäen :( Tauti taitaa kaiken lisäksi olla aika rajua sorttia. Onko mulla kohtalotovereita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai saako piikitystä jatkaa? -ap-

Vierailija
22/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin sieltä just hivenaineanalyysin hiuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet pistoshoidon heti? Kortisonia? Minulle sanottiin, että ensimmäisen huononemisvaiheen perusteella ei anneta kumpaakaan. Jos toinen tulee niin sitten katsotaan. Mutta eipä ole vielä diagnoosikaan varma....

Vierailija
24/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneetti ja likvor puolsivat ms-tautia.

N. kuukausi meni kun kela käsitteli asian. Eli maksat " vain" omavastuuden, reilut 600 e/v.

-ap.

Vierailija
25/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkityksiä siis ei saa lopettaa kevyin perustein. Antioksidanttiklinikoiden lääkäritkin on usein korkeasti koulutettuja, itse kävin esim. Pertti Lähteenmäellä joka on lääketieteen ja kirurgian tohtori hoidattamassa väsymykseni. Voithan soittaa ja kysyä kenellä lääkärillä olisi eniten kokemusta ms-taudista.

Vierailija
26/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. msmaailma. fi/

Vierailija
27/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne en vielä ollut löytänytkään. Tuli vain kamalan paha mieli kun luin tuota raskaaksitulon suunnittelua. Meillä lapset on kaikki lapset jo saatu, mutta ovat hyvin pieniä vielä. Pelottaa, pystynkö kantamaan heistä vastuun ihan täysi- ikäiseksi saakka. Mutta sairauksillehan ei voi mitään. Täytyy toivoa parasta. T:29

Vierailija
28/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kävin minäkin lukemassa tuolta ms-sivulta tietoa taudista, se tuntuu olevan niin kovin yleinen sairaus. Onneksi sitä on sentään myös hyvänlaatuista :)

Tsemppiä vaan kaikille sairastuneille!

Vierailija
29/31 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehomaan. Kesän jatkoja!

Vierailija
30/31 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi rajuin oirein. Tilanne rauhoittui ja nyt kymmenien vuosien jälkeen ei ole tullut huonompaa kautta, eikä ehkä tule ikinä. Lieviä oireita siis vain joskus, väsymystä ja puutumista. Suurimman osa aikaa on oireeton. Ei siis kannata hermostua, ei se sairaus aina etene pahempaan päin.

Vierailija
31/31 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna joudun tutkimuksiin. Epäilivät MS:ää. En tiedä taudista oikeastaan mitään, ja olen aivan järkyttynyt - kyynärsauvoja?? Ei siihen SENTÄÄN kuole?? Mitäs sitten? Meneekö jalat alta??? Minulla on pienet lapset ja olen itse alle 30 v, meneekö tässä nyt terveyskin vielä....??? Kertokaa vähän mitä on odotettavissa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän