Kumpi on paremman näköinen, Matti vai Teppo?
Siamilaiset kaksoset ovat, ainakaan minä en tiedä mihin Matti loppuu ja Teppo alkaa, tai toisinpäin.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:28"]
Olen aiheuttanut paljon hämmennystä fanittamalla Masaa ja Tepiä ;-)
Jokseenkin epäuskoisia katseita kun olen kertonut "jumaloivani" heitä.
Ei meinaa olemus ja musiikkimaku kuulemma kohdata. Minulla on välillä räikeä irokeesi ja olen muutenkin epäsosiaalinen sisäpiireistä hyljeksitty omituisen huumorintajun omaava ikiteini. Viime kesänä sain heiltä nimmarit juuri p*rsvakoni yläpuolelle ;-)
Uskaltaisin väittää että pärjäisin pitkälle heidän tuotantonsa ulkoaosaamiskilpailussa.
Miten voi miehistä löytyä niin valtava määrä rakkautta kuin heistä sitä huokuu? Kun siihen vielä lisätään poikkeukselliset charmi, bisnestaidot, sisukkuus, musiikillinen lahjakkuus, ajattomuus ja hyvät taustajoukot niin konsepti on valmis. Harvempi avautuu heistä ylistäen mutta niinpä vain ovat myyneet puolitoista miljoonaa levyä. Tykkään ;-)
[/quote]
Loma loppuu ja väsyttää tää kaljan kittaaminen, siksi varmaan tämä vastaus sai pissit sohvalle!! =)))
Mutta olithan kuitenkin tosissasi tässä vai ihan vitsinäkö heitit?
En muista nimiä, mutta kyllähän heistä toinen on komeampi, mutta ei välttämättä komeampi kuin se toinen.
Toinen toistaan komeampia ovat. Näin heidät kerran Turussa menossa kahvilaan. Tuli kieltämättä vähän kliseinen olo. Sen jälkeen en ole Turussa käynytkään.
Anteeksi, mutta onko tämä sittenkin kenties et-lehden keskustelupalsta? Ystävällisesti tiedustellen, numero 18
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:36"]
Anteeksi, mutta onko tämä sittenkin kenties et-lehden keskustelupalsta? Ystävällisesti tiedustellen, numero 18
[/quote]Kyllä Matti ja Teppo aina jotkut Cheekit ja kaksosveljensä voittaa
ap
Kyllähän näiden kahden ääripään välille mahtuu kokonainen maailmallinen musiikkia... Onneksi, etten jopa sanoisi. 18
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 00:36"]
[/quote]Et-lehden keskustelupalstalla keskustellaan siitä, että kumpi on paremman näköinen, Walesin tiikeri vai veljensä Walesin prinssi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 19:37"]
Valitsen kaapin takana olevan naisen, vai miten se menikään ...
[/quote]
Haha, ihan hyvä valinta varmastikin.