Kumpi on paremman näköinen, Matti vai Teppo?
Siamilaiset kaksoset ovat, ainakaan minä en tiedä mihin Matti loppuu ja Teppo alkaa, tai toisinpäin.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 19:33"]
Se jolla on enemmän tukkaa ja ei silmälaseja. Unohdan aina, kumpi se niistä on.
[/quote]
Joo, mäkään en ole varma. Muistelen kuitenkin että se joka on ihan Tepon näköinen, oliskin olllut Matti.
Toivottavasti vaimot erottavat heidät toisistaan.
ap
Molemmat on karismaattisia ja komeita miehiä. Haastatteluissa Matti on enemmän mun makuun, lavalla ovat aika tasavertaisia.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 19:37"]
Valitsen kaapin takana olevan naisen, vai miten se menikään ...
[/quote]
Et sentään kaapissa olevaa naista. :)
Se on juuri niin, että Tepon näköinen on Matti :) Siitä nykyisin itse muistan.
Eli kaljumpi ja silmälasipäinen on Matti. Ja hiukset päässä on Teppo :D
Muuten eräs tuttuni myi heille kerran jotain matkaa ja oli ihan nolona, kun ei tiennyt kumpi siinä edessä oleva on. Teppo sitten kommentoi jo ennen kysymistä, että "mää ole muute si se Teppo"
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 19:47"]
Se on juuri niin, että Tepon näköinen on Matti :) Siitä nykyisin itse muistan.
Eli kaljumpi ja silmälasipäinen on Matti. Ja hiukset päässä on Teppo :D
[/quote]
Hauskaa. Minäkin ajattelen, että se kaljumpi näyttää enemmän Tepolta ja hiuksellinen Matilta. :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 19:03"]
Siamilaiset kaksoset ovat, ainakaan minä en tiedä mihin Matti loppuu ja Teppo alkaa, tai toisinpäin.
[/quote]
Seppo.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 01:19"]
Kumpikaan noista ei ole komeita, mutta ei niitä kyllä erotakaan.
[/quote]
Onhan se toinen vähän komeampi.
Seppo ei kuulu tähän joukkoon, ilkeä kolmosveli (tai pitäiskö sanoa kolmoinen) tai jotain. Tosin ihan herkkuja ovat nuorena kaikki olleet.
Ovat vähän liian vanhoja minun makuuni, mutta ovathan nuo periaatteessa molemmat ihan namuja. Iloisia, reippaita ja peruspositiivisia. Ja tekevät ihanaa musaa, sellaista tarvittaisiin tässä perheväkivallan luvatussa maassa paljon enemmänkin, jospa se psyykkaisi ihmisiä olemaan parempia toisilleen. Näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti jos sä rakkaani seisot mun vierelläin...
Sepolle ääni täältäkin. Jos veljeksiä olisi neljäskin, niin mikähän sen nimeksi olisi tullut... Teppo ja Seppo kun rimmaa, mutta mikä rimmaa Matin kanssa? Tatti.
Olen aiheuttanut paljon hämmennystä fanittamalla Masaa ja Tepiä ;-)
Jokseenkin epäuskoisia katseita kun olen kertonut "jumaloivani" heitä.
Ei meinaa olemus ja musiikkimaku kuulemma kohdata. Minulla on välillä räikeä irokeesi ja olen muutenkin epäsosiaalinen sisäpiireistä hyljeksitty omituisen huumorintajun omaava ikiteini. Viime kesänä sain heiltä nimmarit juuri p*rsvakoni yläpuolelle ;-)
Uskaltaisin väittää että pärjäisin pitkälle heidän tuotantonsa ulkoaosaamiskilpailussa.
Miten voi miehistä löytyä niin valtava määrä rakkautta kuin heistä sitä huokuu? Kun siihen vielä lisätään poikkeukselliset charmi, bisnestaidot, sisukkuus, musiikillinen lahjakkuus, ajattomuus ja hyvät taustajoukot niin konsepti on valmis. Harvempi avautuu heistä ylistäen mutta niinpä vain ovat myyneet puolitoista miljoonaa levyä. Tykkään ;-)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:25"]
Sepolle ääni täältäkin. Jos veljeksiä olisi neljäskin, niin mikähän sen nimeksi olisi tullut... Teppo ja Seppo kun rimmaa, mutta mikä rimmaa Matin kanssa? Tatti.
[/quote]
Patti, Katti, Watti... tai Hattivatti!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:32"]
Komeita olleet nuorina :)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/c/c9/S_Matti_ja_Teppo.jpg
[/quote]
Se jolla on enemmän tukkaa ja ei silmälaseja. Unohdan aina, kumpi se niistä on.