Miehesi on lähdössä viikonloppuristeilylle
harrastusporukan kanssa ja mukaan lähtee myös naisten harrastusryhmä, mitä ajattelet tai teet?
Kommentit (21)
No en mieti tai ajattele asiaa todellakaan sen kummemmin. Jatkan omaa elämääni täällä lasten kanssa miehen risteilyn ajan ihan tavallisesti.
Kuskaan miehen terminaaliin, annan poskelle pusun ja toivotan mukavaa matkaa.
Kuskaan miehen terminaaliin, annan poskelle pusun ja toivotan mukavaa matkaa.
Kuskaan miehen terminaaliin, otan poskeen ja toivotan mukavaa matkaa.
Palstallako ei ole yhtään mustasukkaista av-mammaa, vai eikö kukaan kehtaa vain tunnustaa? ap
Meillä se olen minä, joka menen harrastusporukan kanssa ja myös miesporukkaa tulee aina mukaan. Mies on vähän mustis, mutta vain vähän, hyvällä tavalla (jos nyt näin voi sanoa).
Minä olen siitä mustasukkainen, että on niin hyvä ystävä eksänsä ja tämän perheen kanssa.-
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 18:36"]
Palstallako ei ole yhtään mustasukkaista av-mammaa, vai eikö kukaan kehtaa vain tunnustaa? ap
[/quote]
Yleensä ihmiset on sen verran fiksuja, että pariutuu sellaisen ihmisen kanssa, johon oikeasti voi luottaa! Sinä et ilmeisesti ollut näin fiksu?
Meillä se olen minä, joka menen harrastusporukan kanssa ja myös miesporukkaa tulee aina mukaan. Mies on vähän mustis, mutta vain vähän, hyvällä tavalla (jos nyt näin voi sanoa).
Minä olen siitä mustasukkainen, että on niin hyvä ystävä eksänsä ja tämän perheen kanssa.-
10, Mitä minä tähän asiaan liityn, teen vain lauantai-iltani iloksi tutkimusta av-mammojen mustasukkaisuudesta eläytymismenetelmää käyttäen. ap
Se, että naisryhmä lähtee ei muuta tilannetta miksikään. Toivon, että miehelläni olisi hauskaa sen kerran kun menee johonkin.
Mitä ajattelen? No että miehelle tulee varmaan mukava reissu samanhenkisten kavereiden kanssa.
Mitä teen? Toivotan hyvää matkaa ja pyydän tuomaan taxfreesta kuoharipullon seuraavaks iviikonlopuksi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 20:33"]
En saanut haluamiani vastauksia. Olen hyvin hyvin vihainen. ap
[/quote]Sinähän ilkimys olet, t. The real ap. ;)
Kunnon av-mamman käsikirjasta opittujen niksien mukaan köytän patteriin kiinni! Jos ei ymmärrä anteeksi pyytää suunnitelmiaan niin jätän sen paskan,ansaitsen parempaa.
Meillä mies ei varmasti lähtisi, sitä kun ei saisi kirveelläkään tuollaisille viikonloppuristeilyille. Muutaman kerran ollaan oltu lasten kanssa laivalla ja lasten kanssa matka näyttää juuri ja juuri menevän, mutta ei muuten. Mun puolesta saisi lähteä ja lasten kanssa viettäisimme mukavan viikonlopun. :)
Olin juuri viikonloppuristeilyllä ja olihan siellä yhtä jos toista harrasteporukkaa liikkeellä. Sormus sormessa mies kysyi, että mennäänkö harrastamaan lapsen tekoa. =)
Etkö luota mieheesi?