Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia jäyniä olette tehneet ikäville työkavereille? :D

Vierailija
10.08.2020 |

Kerätään tähän hauskimmat jutut.

Itse muistan, kun vuosia sitten saimme uuden, yliahkeran, hieman hölmön tulokkaan uskomaan, että eräs ihan rutiiniasia oli sellainen, että se piti laskea ja tarkistaa monen mutkan kautta. Tämä uskoi ja teki noin koko se ajan, jonka paikassamme viihtyi.

Jostain syystä lähti vajaan vuoden päästä 😳

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tietäisi kuinka jonkun varastavan julkisella paikalla ei ole oikeutta laittaa häntä vahingoittavaa silti.

Niin ja ei ole oikeutta laittaa sähköä aitaan, koska joku voi saada sydänkohtauksen jos kokee siihen. Eikä myöskään ole oikeutta laittaa piikkilankaa, koska joku asiaton joka haluaa tulla aidan yli vaikka se on kiellettyä, voi saada pipin siitä.

Vartiokoiran käyttäminen se vasta laitonta onkin, siis että varas vahingoittuu jos murtautuu toisen kotiin ja siellä onkin koira joka puree? Tai jos joku yrittää käydä toisen kimppuun kadulla ja koira puree.

Pippurisumutekin on hengenvaarallinen tuote, jos joku on allerginen pippurille.

Noissa on aina varoittelut. Toisin kuin ansassa jonka sinä viritit. Älä yritä kusettaa älykkäämpiäsi mukaan rikoksiin.

Vierailija
62/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tiedättekö mitä? Voin syödä esim lentokoneessa pähkinöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chili ei ole myrkky ja siihen ei maailmassa ole varmaan kuollut kuin 1-2 ihmistä ääriolosuhteissa

Kyllä se myrkyksi lasketaan jos turpoaa suu ja nielut. Ja kun teet tahallasi vaikka omillakin välineillä, se ratkaisee. Purkin voi ottaa vaikka vieraileva lapsi.

Lopeta jo, kantasi on tullut selväksi, suurin osa ei ole samaa mieltä kanssasi, vaan pitävät varastelua lähtökohtaisesti vääränä ja varas ottaa ihan itse riskin siitä, että varastamansa syötävä voikin sisältää jotain muuta kuin mitä varas luulisi.

Opetus on, että älä varasta, varsinkaan syötävää jos sinulla on allergioita.

Et voi laittaa toista vahingoittavaa varkaallekaan tahallisesti. Laki vaan menee niin on ihan sama montako olet manipuloinut mukaan.

Kukaan ei voi tietää että omat eväät varastetaan juuri tänään, joten jokainen saa tehdä juuri sellaiset eväät kuin haluaa, ei tarvi miettiä onko joku työkaveri allerginen jollekkin aineelle.

Vierailija
64/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko chili-sanan laittaa kiellettyjen sanojen listalle? Nyt lopettakaa se chilistä jankkaaminen. Aloittakaa oma ketju siitä.

Vierailija
65/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja voit syödä niitä vaikka vieressä istuva sanoisi olevansa erittäin allerginen.

Vierailija
66/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chilin laittaminen on pahoinpitely siellä missä sitä ei olla ilmoitettu, Jos ollaan virietty vielä ansa on tuomio varma.

Olen siis tämä joka terästi oman kahvinsa chilillä, purkki on minun omassa lokerossa, siinä lukee nimeni ja tussilla vielä älä koske.

Työkaverilla ei ole mitään asiaa varastaa minun tarvikkeitani.

Varastaminen on lievempi rikos kuin myrkyttäminen ja ansa, tajua tämä. Vaikka hän varastaisi niin et saa myrkyttää silti. Asia on hoidettava laillisin keinoin, ei rikoksella. Jos teet rikoksen vastaat siitä itse.

No kuule ei ole ansa! Jos teen tomaattivoileivöt itselle evääksi ja joku tomaattiallerginen syö ne niin onko se minun vika?

Minä en ole myrkyttänyt ketään, laitan omaan kahviini vaikka koiranpaskaa jos haluan. Ei oleminun vastuulla jos joku sen varastaa.

Kyllä se vaan on ansa kuten kerroitkin tahallasi laittaneesi vierasta ainetta että jää kiinni. Teko ratkaisee ja aikomuksellisuus ja millä keinoin. Et mitenkään selviä oikeudessa jos toinen älyää sinne viedä.

En ole missään vaiheessa kertonut tahallani laittavani sinne vierasta ainetta. Ja mitä vierasta ainetta voi muka purkissa olla jos siinä ei edes lue mitä siellä on.

Kuten sanoin se on oma purkkini missä lukee vain nimeni ja teksti älä koske.

En voi millään tietää etukäteen että sen joku varastaa.

Joten älä jaksa lässyttää. Vai väitätkö että jos mulla on rasiassa tomaattia ja joku allerginen sen syö niin mua syytetään? Kuinka pösilö olet?

Itse sanot laittaneesi tahallaan sinulta varastaneelle purkkiin jotain josta ei tiedä. Tuossa voi käydä pahastikin. Ajatuksesi on rikollinen.

Olet vainoharhainen. Pysy kotona ja syö omat evääsi. 

Vierailija
67/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään laki tai säädös ei koske allergeenejä omissa eväissä. Ei mikään.

Se tahallisuus joka tuossa kerrottiin on rikollista, usko jo. Se katsotaan että hyväksyt toimintaperiaatteeksi myrkyttelyt. Saat varmasti tuomion.

Vierailija
68/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chilin laittaminen on pahoinpitely siellä missä sitä ei olla ilmoitettu, Jos ollaan virietty vielä ansa on tuomio varma.

Olen siis tämä joka terästi oman kahvinsa chilillä, purkki on minun omassa lokerossa, siinä lukee nimeni ja tussilla vielä älä koske.

Työkaverilla ei ole mitään asiaa varastaa minun tarvikkeitani.

Varastaminen on lievempi rikos kuin myrkyttäminen ja ansa, tajua tämä. Vaikka hän varastaisi niin et saa myrkyttää silti. Asia on hoidettava laillisin keinoin, ei rikoksella. Jos teet rikoksen vastaat siitä itse.

No kuule ei ole ansa! Jos teen tomaattivoileivöt itselle evääksi ja joku tomaattiallerginen syö ne niin onko se minun vika?

Minä en ole myrkyttänyt ketään, laitan omaan kahviini vaikka koiranpaskaa jos haluan. Ei oleminun vastuulla jos joku sen varastaa.

Kyllä se vaan on ansa kuten kerroitkin tahallasi laittaneesi vierasta ainetta että jää kiinni. Teko ratkaisee ja aikomuksellisuus ja millä keinoin. Et mitenkään selviä oikeudessa jos toinen älyää sinne viedä.

En ole missään vaiheessa kertonut tahallani laittavani sinne vierasta ainetta. Ja mitä vierasta ainetta voi muka purkissa olla jos siinä ei edes lue mitä siellä on.

Kuten sanoin se on oma purkkini missä lukee vain nimeni ja teksti älä koske.

En voi millään tietää etukäteen että sen joku varastaa.

Joten älä jaksa lässyttää. Vai väitätkö että jos mulla on rasiassa tomaattia ja joku allerginen sen syö niin mua syytetään? Kuinka pösilö olet?

Itse sanot laittaneesi tahallaan sinulta varastaneelle purkkiin jotain josta ei tiedä. Tuossa voi käydä pahastikin. Ajatuksesi on rikollinen.

Jaa kerrotko missä viestissä näin sanon! Vastaan puolestasi: en missään!

Vierailija
69/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tietäisi kuinka jonkun varastavan julkisella paikalla ei ole oikeutta laittaa häntä vahingoittavaa silti.

Niin ja ei ole oikeutta laittaa sähköä aitaan, koska joku voi saada sydänkohtauksen jos kokee siihen. Eikä myöskään ole oikeutta laittaa piikkilankaa, koska joku asiaton joka haluaa tulla aidan yli vaikka se on kiellettyä, voi saada pipin siitä.

Vartiokoiran käyttäminen se vasta laitonta onkin, siis että varas vahingoittuu jos murtautuu toisen kotiin ja siellä onkin koira joka puree? Tai jos joku yrittää käydä toisen kimppuun kadulla ja koira puree.

Noissa on aina varoittelut. Toisin kuin ansassa jonka sinä viritit. Älä yritä kusettaa älykkäämpiäsi mukaan rikoksiin.

Koita myös ymmärtää, että sinulle vastaa useampi kuin yksi ihminen. Minä en ole laittanut mitään ansaa kenellekkään, omassa työpaikassani työnantaja tarjoaa kahvit.

Vierailija
70/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tahallisuus joka tuossa kerrottiin on rikollista, usko jo. Se katsotaan että hyväksyt toimintaperiaatteeksi myrkyttelyt. Saat varmasti tuomion.

Missä sanotaan että tahallaan laittaa? Ei yhtään missään joten lopeta jo! Hävisit!

Vierailija
71/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes tahallisuus ei tee chilin laittamisesta rikollista. Se ei ole myrkkyä.

Vierailija
72/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi jos joku sanoo olevansa hengenvaarassa ja saa vielä reaktion. Äläkä yritä vaihtaa puheenaihetta. Lentsikassa et virita ansaa tahallaan (toivottavasti) ja jos niin vielä osoittautuisi jotakuta kohtaan, voisit unohtaa lentämisen.

Vierailija
73/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole virittänyt mitään ansaa, myös minun purkissa on selvästi varoitus älä koske!

Lopetetaanko jo vai keksitkö vielä jotain?

Vierailija
74/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rikollista tuo periaate ja teko kuten täällä kuvattiin, Ja chili voi aiheuttaa pahankin reaktion, Silloin se täyttää jo pahoinpitelyn.

Vierailija
75/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole virittänyt mitään ansaa, myös minun purkissa on selvästi varoitus älä koske!

Sanoi kyllä suoraan virittäneesi sen tarkoituksella sen ansan jo.

Vierailija
76/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäikö levy päälle? Kyllä. 

Sua on jo useasti kehotettu pysymään omissa eväissäsi. sama pätee muihin "lainaajiin"

Vierailija
77/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on rikollista tuo periaate ja teko kuten täällä kuvattiin, Ja chili voi aiheuttaa pahankin reaktion, Silloin se täyttää jo pahoinpitelyn.

Mikä periaate! Mitään rikollista tässä ei ole, sinä vain keksit itse päästäsi että kirjoittaja olisi tahallaan laittanut chiliä kahviinsa.

Vierailija
78/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi kyllä suoraan virittäneesi sen tarkoituksella sen ansan jo.

Jaa missä? Sun mielikuvitusjuttuja taas, kerro viestin numero!

Vierailija
79/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toivon ap:n olevan mielikuvituksen päällä ja tämä aloitus ei ole totta.

Ja toi chili-juttu, sopikaa ennemmin, kuin satutatte toisianne ennestään.

Vierailija
80/151 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chili ei ole myrkky ja siihen ei maailmassa ole varmaan kuollut kuin 1-2 ihmistä ääriolosuhteissa

Chili ei ole myrkky, mutta yksi tavallisimmista allergian aiheuttajista. Pähkinä toki vielä tavallisempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme