Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele maat missä olet käynyt.

Vierailija
03.08.2013 |

Minkä ikäinen olet ja mikä oli suosikki kohteesi?

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Tanska

42v, Suomi

Vierailija
2/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan maat joissa olen viipynyt yli vuorokauden eli ei lasketa välilaskupaikkoja tai läpiajomaita.

Suomi

Ahvenanmaa :)

Ruotsi

Viro

Slovakia

Tsekki

Portugali

Venäjä

Suomi ehdoton ykkönen, en suuremmin pidä matkustamisesta, mutta työn vuoksi on vähän pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Saksa

Berliini oli ihana.

Suomalainen 30v.

Vierailija
4/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tehdä av-ennätyksen, mahikset on aika hyvät. Tähänhän kaikki haluaa vastata  jostain syystä. Mä en jaksa. Eka matkani oli joskus 40 vuotta sitten ja onhan tullut reissattua paljon, mutten jaksa niitä nyt luettelemaan alkaa. Kaikista matkoista huolimatta parasta on aina ollut mummolassa kesällä :)

Vierailija
5/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Tanska, Saksa, Viro

50v jollei Suomea lasketa niin Saksa

Vierailija
6/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v ja suosikki maa on Japani. Olen matkustellut mm. Japani, Kiina, Filippiinit, Vietnam, Laos, Kambotsa, Thaimaa, Malesia, Etelä Korea, Kenia, Marokko, Jordania, Usa ja paljon Euroopassa.

Haluasin käydä Islannissa, Skotlannissa, Etelä Amerikassa, Meksikossa ja Japanissa

Vierailija
7/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro, Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Ranska, Alankomaat, Belgia, Tsekki, Unkari, Italia, Iso-Britannia, Espanja, Kreikka, Kypros, Liettua, Venäjä

Ikää on 39v ja ekat 9 maata käytiin läpi, kun olin lapsi.

Vierailija
8/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä, Ruotsi, Norja, Viro, Latvia, Liettua, Ukraina, Kroatia, Itävalta, Tsekki, Sveitsi, Italia, Ranska, Espanja, Irlanti

Mongolia, Kiina, Japani, Thaimaa, Laos, Vietnam, Kambodza, Malesia, Singapore, 

USA

Mongolia, Laos, Usa ja Espanja jääneet eniten mieleen.

Vierailija
9/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Latvia, Liettua, Venäjä, Puola, Saksa, Tanska, Iso-britannia, Irlanti, Tsekki, Itävalta, Sveitsi, Ranska, Monaco, Italia, Vatikaani, Malta, Kypros, Kreikka, Kroatia, Bulgaria, Turkki, Serbia, Slovenia, Espanja, Portugali, 

Egypti, Dominikaaninen tasavalta, Kanada, Israel, Yhd. arabiemiirikunnat.

Ikä 25v.

Suosikkikohteet: Sveitsi, Kroatia

Vierailija
10/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Norja, Venäjä, Viro, Tanska, Ranska, Espanja, Kreikka, Itävalta, Kypros, Iso-Britannia ja USA.

Siinä ne taisivat olla. Suomesta Kreikkaan luetelluista maista olen käynyt useamman kerran. Ikää 22v.

Vierailija
11/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopasta muut maat paitsi Irlanti, Islanti, Moldova, Albania, Puola, Ukraina, Liettua ja Valko-Venäjä. Virossa kävin sen ollessa vielä

Neukkujen osa, joten varsinaisen Venäjän alueella en ole käynyt.

Muualla olen käynyt seuraavissa maissa: USA (jossa olen asunutkin), Kanada, Kiina, mukaan lukien Hong Kong, Marokko, Israel, Turkki.

Suosikkini on USA ja siellä erityisesti Grand Canyon ja NYC - viimeksi mainitusta erityisesti sen sillat.

Vierailija
12/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro, Ruotsi, Itävalta, Saksa, Italia, Kreikka, Espanja, Ranska, Sveitsi, Vatikaani,

Sveitsi, Turkki, Portugali, Bulgaria, Tunisia, Egypti, Jordania, Arabiemiraatit, Intia, Thaimaa, Kiina, Hongkong 

Suosikki Hongkong :)

Ikä 24v.

Vierailija
13/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v. ja käynyt melkein kaikissa Euroopan maissa, listalta puuttuu lähinnä joitain pikkuvaltioita (Andorra, Luxemburg, Liechtenstein, Monaco) sekä muutama Itä-Euroopan ja Balkanin maa (Albania, Valko-Venäjä, Turkki, Makedonia). Euroopan lisäksi olen käynyt Kiinassa sekä Yhdysvalloissa.

Suosikkikohteeni on Islanti kokonaisuudessaan, Venäjä (Moskova ja Siperia, etenkin Baikal-järven seutu), Pariisi sekä Kööpenhamina.

Vierailija
14/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs on teidän unelma kohteena sitten? :)

Minulla Peru,Etelä-Afrikka ja Kambotsa.

T.Ap

Vierailija
15/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te matkustaneet! Itse en ole käynyt juuri missään ja mietin, että kuinka usein te matkustatte ja miten pitkiä aikoja? Työ- vai huvimatkoja? Olen vähän kade... omat maat on:

Kreikka

Espanja (vain Teneriffa)

Ranska

Iso-Britannia

Kroatia

Montenegro

Bosnia

Itävalta

Ruotsi

Viro

Suosikkini on Ranskasta Cannes ja jostain syystä pidän kovasti Tukholman tunnelmasta.

Vierailija
16/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitto, Ruotsi, Viro. Aika vähän. En tykkää lentää enkä välitä aurinkomatkoista, joten näihin on jäänyt. aika ja raha kohtaavat vasta nyt, kun entisenä pätkätyöläisenä ja paljon sekä työn ohessa että erikseen opiskellessa tänä kesänä oli ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kunnon palkallinen loma. Mutku on kotimaassakin niin paljon näkemättä. 

Vierailija
17/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi

Viro

Kenia

(Tansania)

Portugali

Kanada

USA

Turkki

Kreikka

Vierailija
18/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikki Norja.

Vierailija
19/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:27"]

Ruotsi

Viro

Kenia

(Tansania)

Portugali

Kanada

USA

Turkki

Kreikka

[/quote]

18 jatkaa. Olen 31-vuotias. "Tietysti" paras kohteista oli Kenia, siellä sain 13-vuotiaana viettää melkein koko kesän (2 kk). Mutta jotenkin viimekesäinen Kreikka kolahti tosi lujaa. Ikävä sinne on kova, ja ensimmäistä kertaa tuntui, että jossain tapahtui virhe, ja mun olis oikeasti kuulunut syntyä kreikkalaiseksi.

Vierailija
20/158 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:24"]

Neuvostoliitto, Ruotsi, Viro. Aika vähän. En tykkää lentää enkä välitä aurinkomatkoista, joten näihin on jäänyt. aika ja raha kohtaavat vasta nyt, kun entisenä pätkätyöläisenä ja paljon sekä työn ohessa että erikseen opiskellessa tänä kesänä oli ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kunnon palkallinen loma. Mutku on kotimaassakin niin paljon näkemättä. 

[/quote]

Unohdin ikäni, yli 40. Nimenomaan olen siis käynyt Neuvostoliitossa, Leningradissa. Taisi olla 1980, jos oikein muistan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi