Miehelläni on kaikki ne piirteet, joita olen aina pitänyt turn offina
Lyhyt, keskivartalolihavuus, ujous, nössöys, lyhyt pinnaisuus, nalkuttaminen, kaverittomuus, saamattomuus, huumorintajuttomuus...
MITEN mä olen joskus tuohon raskastunut ja mennyt naimisin?? Ok, sillä ei ollut sitä vatsakumpua vielä silloin ja muuten on komea, mutta silti. Mikä mut on saanut jättämään huomioimatta nuo kaikki epämiellyttävät piirteet??
Nyt kun sen tietäisin, niin olisin ikionnellinen. On meinaan hiukan hukassa koko rakkaus ja olisi ihan kiva rakastua uudelleen.
Kommentit (8)
Koska parisuhteessa pitää myös hyväksyä ne ihmisen huonot piirteet.
Rakkaus on sokea;) Onko siitä muuten kauan, kun tapasitte?
Ei ole edes paksu, ihan normaali.
Enkä ollut epätoivoinenkaan silloin, nuori kyllä. Aina sain miehen, jonka halusin.
Mutta tuohon mä sitten rakastuin...
Kyllä nuo "viat" hyväksyn, mutta aika tiukkaa just nyt tekee.
ap.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:07"]
Rakkaus on sokea;) Onko siitä muuten kauan, kun tapasitte?
[/quote]
Niin se taitaa olla.
Äkkiä laskettuna 13v. Siitä 10v naimisissa.
No ei se aina niitä ns. pinnallisia seikkoja katso. :) Oman pääni on tällä hetkellä hitusen saanut sekaisin sellainen ihminen, josta joskus ajattelin, että ei kyllä varmastikaan ole vähääkään minun tyyppiäni millään tavalla. Mutta tuossa taannoin hieman paremmin aloimme tutustumaan ja huomasin, että onkin tosi mukava ja minulla on hyvä olla hänen lähellään. :)
Ylämäki, alamäki -ydessä kulkien. Päivä se on vielä huomennakin, jospa sitten ne hyvät puolet painavat vaakakupissa enemmän. Tai jos ei vielä ihan huomenna, niin sitten viikon päästä, tai ensi kesän keskiviikkona. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu:)
t.#5
Olitko epätoivoinen silloin, kun rakastuit? Olisiko ollut muita miehiä jonossa silloin?