Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni äiti jaksaisi pakata 5 lasta viikonlopuksi reissuun isän kanssa

Vierailija
02.08.2013 |

Kuinka moni äiti jaksaisi pakata 5 lasta viikonloppureissuun isän kanssa siitä ilosta, että saisi olla sitten yksin koko viikonlopun? Vaipat, peitot, patjat, hammasharjat, vaatteet, varavaatteet, eväät jne? Ja hoitaa kaiken yksin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mikä tässä oli pointtina? Mieluummin mä pakkaan viis tenavaa reissuun kun vietän viikonlopun niitten kanssa. Nautin yksinolosta.

Sitäpaitti jos selviää arjen viiden lapsen kanssa niin pakkaaminen on helppo nakki.

Vierailija
2/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se isä selviää 5 lapsen kanssa viikonlopun reissussa, jollei se osaa pakatakaan? Ja kuka ne tavarat taas hälle siellä toisessa päässä pakkaa, että pääsee raukka takas kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää kaikki viisi lasta alle kouluikäisiä. Meinaan vain, että meillä koululaiset pakkaavat kamansa ihan itse. 

Mihin lomapaikkaan muuten pitää patjatkin viedä???

Ja juu, kyllä jaksaisin. 

Vierailija
4/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaisin. Minulla neljä lasta ja vähän väliä pakkaillaan ties minne. Tosin harvoin isänsä kanssa vain matkustelevat. Osa lapsista pakkaa tietty jo itse, kun ovat kouluikäisiä.

Vierailija
5/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä kumpi olisi helpompaa:

A. Pakata viiden lapsen kamat viikonloppua varten ja viettää kaksi päivää ylhäisessä yksinäisyydessään,

vai

B. Pakata viiden lapsen kamat ja omat kamat ja viettää kaksi päivää viiden lapsen kanssa reissussa?

Jaa, enpä tiedä...

Vierailija
6/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hoidat jo muutenkin ne 5 lasta arjet ja viikonloput, älä ota lisää työtä enää että sitten isää varten teet vielä kaiken valmiiksi. Anna se homma isälle.

Vierailija
7/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 alle kouluikäistä. Kiitos hyvistä pointeista!

ap

Vierailija
8/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: mies veis ne lapset anoppilaan ja äitinsä hoitais niitä?

Vierailija
9/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:21"]

Miten se isä selviää 5 lapsen kanssa viikonlopun reissussa, jollei se osaa pakatakaan? Ja kuka ne tavarat taas hälle siellä toisessa päässä pakkaa, että pääsee raukka takas kotiin?

[/quote]

No sitä tässä vähän jännäänkin, että kun ei ole tottunut kovin usein vahtimaan pieniä, niin onko varmasti riittävän skarppina näiden kanssa, etenkin kun ovat välillä veden äärellä.

ap

Vierailija
10/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:38"]

Annas kun arvaan: mies veis ne lapset anoppilaan ja äitinsä hoitais niitä?

[/quote]

No melkein. :-) Sukuloimaan. Enkä tiedä, laittaako koululaiset (yläasteikäiset) vahtimaan pienempiä koko ajaksi. Vähän on luottamuspulaa tässä mukana, toisaalta eihän isien tarvitse hoitaa asioita samalla tavalla kuin äitien, asioissa on useampia puolia.

Vierailija
11/17 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, jos mies suostuis ni ilomielin pakkaisin. Mutta toisaalta, ei se saa ajaa tuota meidän autoa, johon kaikki mahtuis. Monesti oon pakannu nämät omat kuus mukaani kaikkine kamppeineen yksin. Ja oon sitä mieltä ei se lähteminen ja pakkaaminen mitään, mutta se kotiutuminen ja kaiken purkaminen paikoilleen, pyykkääminen jnejne...

Vierailija
12/17 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain laiska pa ska ei jaksaisi

Vierailija
13/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? eihän tuo ole isokaan homma. Ihmettelen, miten se isä pärjää niiden viiden kanssa yksin kokonaisen viikonlopun, kun pienin/pienimmät vielä vaipoissa.

Vierailija
14/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Varmaan se sama äiti, joka on noin monta lastakin jaksanut tehtailla!

Vierailija
15/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos et jaksa pakata, jätät sen isän niiden muksujen kans kotiin ja lähdet itse reissuun viikonlopuksi. Kaksi hotelliyötä tekee joskus ihmeitä.

2

Vierailija
16/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii, tekisin sen onnesta soikeana!

Vierailija
17/17 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 23:08"]

Hä? eihän tuo ole isokaan homma. Ihmettelen, miten se isä pärjää niiden viiden kanssa yksin kokonaisen viikonlopun, kun pienin/pienimmät vielä vaipoissa.

[/quote]

??? Varmaan ihan samalla lailla kuin äitikin pärjää ???