Olisiko Näkijää paikalla?? Eräs asia ei anna rauhaa!
Hei! Jos täällä olisi näkijää paikalla, tahtoisin tietää, onko minulla ja eräällä miehellä mitään yhteistä tulevaisuudessa tulossa?? Asia vaivaa ja tahtoisin saada jonkinlaisen mielenrauhan edes hetkeksi. Kiitos jo etukäteen
Kommentit (11)
harjoittetteleva näkijä vastaa: yrität kovasti miellyttää miestä, mutta hänellä taitaa olla omia perhekuvioita selvittämättä. olet hänelle jonkinlainen lohduttaja. sinuna en odottelisi liika vaan eläisin omaa elämää. et voi muuttua miksikään muuksi kuin mitä olet, joko riität sellaisena tai sitten et. luota itseesi, onnellisuutesi ei muista kiinni.
Kiitos kovasti vastauksesta mutta mitä käytännössä tarkoittaa harjoitteleva näkijä??
Jos tarkennan hieman taustoja: Olen parisuhteessa jossa kaikki on hyvin. Rakastan miestäni, mutta on eräs kaveri/tuttu, jota näen erittäin harvoin yhteisten ystäviemme kautta. Näinä harvoina kertoina välillämme lentää kipinöitä, päädymme yleensä viettämään tiiviisti koko illan yhdessä niin, että aika lentää siivillä.
Tämä mies pyörii sitten mielessäni pitkään tapaamisen jälkeen, vaikka tiedän ettei mitään tapahdu. Minä en aiokaan tehdä aloitetta tai mitään muutakaan miehen suhteen, voimakkaat tunteet vaan vaivaavat mieltäni. Jopa täysin ulkopuoliset ovat sanoneet nähtyään meidät istumassa vierekkäin, että me tulemme päätymään yhteen, tämä on häiritsevää myös.
Nyt lähinnä tahtoisinkin kuulla, josko joku voisi heti sanoa, ettei mitään ole tulossa jotta saisin mielenrauhan. Epätoivoista kyllä, mutta en nyt keksinyt muutakaan levotonta mieltäni rauhoittamaan.
näen ihmisille välillä asioita tarkastiki, mutta en aktiivisesti toimi näkijänä, siksi sanon että harjoitteleva.
kerroit tossa aika paljon, joten se sekoittaa mun näkemisiä, alkuperäisen kysymyksen luettuani näin asian kuten sen kirjoitin. tarkennuksesi perusteella luulisi, että olet ihastunut mieheen ja haluat miellyttää häntä. mies nauttii huomiosta, mutta on itse sitoutunut ja ei varmaan suunnittele mitään vakavaa. oma tilanteesi taitaa olla sellainen, että kaipaat jännitystä ja seikkailua, vaikka kuvaat parisuhdettasi onnelliseksi.
joidenkin ihmisten välillä on kipinää ja itse täytyy tietää, mitä sille asialle haluaa tehdä. älä kuitenkaan liian näkyvästi hakeudu miehen seuraan, sillä asiaa kommentoivat taitavat tuntea myös miehesi, eivätkä välttämättä ihan puhtaasta sydämestä kommentoi ja kannusta suhdettasi uuteen mieheen. olet vähän naiivi nyt.
Kerrohan näkijä (harjoitteleva) vieläkö eräs mies kaipaa minua, jonka kanssa on kipinöinyt?
En hakeudu lainkaan hänen seuraansa, tapaamme tosiaan harvoin, aivan yllättäen muutaman kerran vuodessa ystävien illanvietoissa. Voit hyvinkin olla oikeassa siinä, että ihastumista on ja ehkä jopa tosiaan tahdon miellyttää häntä. itse en koe sitä niin. Kommentoineet henkilöt eivät ole edes tavanneet miestäni, ovat tuttuja minulle noiden samojen ystävien kautta, siksi heidän kommenttinsa tuntuvatkin oudoilta, olenhan heille lähes tuntematon ihminen
Minun täytyy myös pohtia tuota jännityksen kaipuuta, että voisiko sitäkin olla pelissä mukana. Kiitos joka tapauksessa vastakusestasi, annoit ainakin näkökulmaa asiaan jos ei muuta.
Perhettä meillä ei kummallakaan ole, olemme suht nuoria vielä.
Onko parisuhteessasi kuitenkaan kaikki hyvin? Tai jos uskot menneisiin elämiin, voisiko teillä olla yhteinen tausta sitä kautta ja siksi tunnet niin voimakkaasti häntä kohtaan? Sinustahan se on kiinni, jos haluat, että välillänne syntyy jotain, teet aloitteen asian suhteen. Ihminen kun itse voi vaikuttaa tulevaisuuteensa :)
Minä olen onnellinen avomieheni kanssa, en keksi mitä muuta kaipaisin elämääni. Mutta tuo toinen mies sekoittaa pääni useaksi kuukaudeksi tapaamisemme jälkeen. Minulla on hänen numeronsa, mutta koskaan en ole aikonut tehdä mitään asian suhteen, enkä aio nytkään. Äh, en tiedä mitä tällä aloituksella oikeasti hain, jotan kummallista vastausta tai päätöstä asialle kai....
Jotkut ihmissuhteet kannattaa ehkä jättää vain fantasioiden tasolle :) Ehkä voisi miettiä, mikä hänessä on se, mikä sekoittaa sinut? Voisiko se olla jokin ominaisuus, joka itseltäsi on hukassa?
Minun olisi selvästi pitänyt kysyä tätä täällä jo aikaisemmin, saan niin fiksuja vastauksia, kiitos kaikille! Tosiaan, tämä taitaa ja saakin jäädä fantasiaksi, hyvä niin... Siitä minulla ei ole hajuakaan, miksi hän saa minut tuntemaan näin. Ei ole varsinaisesti edes lainkaan tyyppiäni.
Eipä taida olla, täytyy varmaan palata asiaan illemmalla...
Ap