Min, kk-koulutettu, olen retkahtanut raksamieheen... Voiko kestää?
Siis aivan jumalaista seksiä. Ihana mies. Mutta aina sanotaan, että mies pitäisi löytää omasta sosiaaliluokasta...
puhuminen on toistaiseksi jäänyt vähän vähemmälle, vaikka samalla aaltopituudella ollaan...ainakin seksin suhteen :-).
onko kokemuksia, onko edes teoriassa mitään mahiksia jatkon suhteen?
Kommentit (28)
Ap, voi olla, että tiedän, mitä tarkoitat. Aloituksestasi tuli heti mieleeni tämä vuosien takainen kokemukseni, josta kerroin aikaisemmin.
12 (joka kirjoitti myös kommentit 17 ja 21)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:20"]
Sin ja raksamies olette varmasti just passeli pari enkä tekstisi perusteella usko, että teillä mitään tasoeroa on henkisellä puolella.
[/quote]
joo, sanoinhan, että kyllä me samalla aaltopituudella olemmekin. Hän on fiksu tyyppi, leikkaa nopeasti. haluan, että otatte kantaa av-väitteisiin, joiden mukaan koulutustason oltava sama.
Ap
[/quote]
Itse olen insinööri. Olin koulutusaikana työharjoittelussa - omasta halustani, koska halusin nähdä ruohonjuuritason työtä - duunareiden seassa pari kuukautta. Sieltä löytyy kyllä suurimmat ääripäät ihmisten älyllisissä tasoeroissa. Osa on todella fiksuja ja leikkaa nopeasti. Myös nuoremmilla, vanhemmilla on toki se ongelma, että vielä 40-ja osin 50-luvullakaan syntyneet eivät ole päässeet koulutukseen kovin helposti tai kotona on ollut asenne "ei".
Sin ja hän pärjäte varmasti yhesä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:12"]
On mahdollisuuksia, mutta todella, unohda tuo valmiiksi pessimistinen asenne.
Mulla on maailman paras palomies miehenä, itselläni on kaksi akateemista loppututkintoa. Tätä onnea on kestänyt jo 15 vuotta.
[/quote] Eikö palomiehelläkin ole yksi alempi korkeakoulututkinto?
[/quote]
Ei ole.
Mieheni on DI ja minä olen "vain" merkonomi, mutta en kyllä todellakaan mieti sitä, että miten voimme olla näin hyvä ja rakastava pari vaikka mies on akateeminen ja minä en. En ole mikään tyhmä tai yksinkertainen ja olen kyllä koulutukseeni nähden todella vaativassa ja hyvässä duunissa :) Niitä tyhmiä ja yksinkertaisia löytyy ihan kuules joka sosiaaliluokasta... Voiko joku oikeasti ajatella, että suhde ei voi toimia VAIN siksi, jos toinen on korkeasti koulutettu ja toinen ei? Että pitäisi olla saman tasoiset koulutukset? Kyllä suhteen toimivuuden kannalta on tärkeintä se mitä korvien välistä löytyy ihan noin arkielämässä :) Ja turhaa sitten tähän vetää, että se nyt on normaalia, jos mies on korkeammin koulutettu kuin se, että nainen on korkeammin koulutettu... Hah... Tiedän muuten erään nuoren lääkäriopiskelijanaisen, joka seurustelee putkimiehen kanssa. Siis omg hei.
Samanlainen huumorintaju on tärkeintä ja keskinäinen kemia. Mullakin (akateemisella) on duunarimies. Joissakin asioissa mieheni on jopa mua fiksumpi. Meillä on vain ollut erilainen tausta mistä johtuen olemme päätyneet jo nuoruudessa täysin erilaisille koulutuspoluille.
Viestisi osoittaa, että sin korkeakoulutettu et oikein taida olla ihastuksesi tasolla ;)
Mikäs ongelma tuo on? Minun miesystävä on kolmesti eronnut. Ihmisellä on eri elämänvaiheita ja niissä on erityyppisiä kumppaneita. En minäkään olisi häntä halunnut lapsiperheen isäksi, mutta itsenäisen naisen sielunkumppanina ja rakastajana hän on paras mahdollinen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:43"]
Sitä arvelinkin, että ap:lla tunnepuoli hannaa vastaan jostakin syystä. Kahdesti eronnut mies kyllä herättää omat epäilynsä: miksi hän ei ole kelvannut kahdelle vaimolle aikaisemmin tai miksi hän ei ole kelpuuttanut vaimojaan loppuelämäksi?
[/quote]