Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko synnytyksen jälkeen kesti, että sinun teki mieli seksiä?

Vierailija
17.08.2013 |

Oliko jokaisen synnytyksen jälkeen sama aika vai heittelikö paljon?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimollani kesti ainakin 12 vuotta tai kauemminkin, en tiedä tarkemmin kun 12 vuoden jälkeen erottiin niin siihen mennessä eivät palanneet. Tuskin ovat vieläkään kun ei ole uutta ukkoa ottanut  :D  .

Vierailija
2/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta, jolloin halusin toisen lapsen. Tärppäsikin onneksi heti. Toisen jälkeen vielä pidempään. Halut palasi, kun palasin töihin ja tunsin taas olevani oma itseni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 16:07"]

Puoli vuotta, jolloin halusin toisen lapsen. Tärppäsikin onneksi heti. Toisen jälkeen vielä pidempään. Halut palasi, kun palasin töihin ja tunsin taas olevani oma itseni. 

[/quote]

Ei sulla mitkään halut palautunut.. Halusit vaan toisen lapsen. Jos on seksuaalisia haluja, niin se tarkoittaa sitä, että haluaa harrastaa seksiä muussakin, kuin lapsenteko tarkoituksessa.

Vierailija
4/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää :)

Vierailija
5/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 16:07"]

[/quote]

Ei sulla mitkään halut palautunut.. Halusit vaan toisen lapsen. Jos on seksuaalisia haluja, niin se tarkoittaa sitä, että haluaa harrastaa seksiä muussakin, kuin lapsenteko tarkoituksessa.

[/quote]

Kiitos selvennyksestä, en olisi tuota itse tajunnutkaan ;) 

Vierailija
6/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolitoista vuotta. Lapsi valvotti aivan tajuttomasti, synnytyksestä palautuminen kesti yli vuoden (yhdyntä sattui vaikka käytettiin liukkaria) ja imetyksen aikana (vähän yli vuosi) halut oli täysin nollilla. Miehen mieliksi meillä oli harvakseltaan seksiä noin 6kk synnytyksestä alkaen, mutta vasta tuossa 1,5v kohdalla se alkoi tuntua kivalta ja aloin itse haluta sitä.

Vierailija
7/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta on toistaiseksi kulunut...

Vierailija
8/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon jälkeen alkoi himottaa ihan jumalattomasti. Nyt kolme viikkoa mennyt ja tekis jo mieli kokeilla mutta taitaa jännittää liikaa... Miehelle olen poskihoitoa antanut.

Vierailija
9/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puoli vuotta, ja sen jälkeen oli taas monen kuukauden tauko. Eikä ne ekat kerratkaan mitään ihanaa olleet, en oikein muista oliko edes varsinaisesti haluja, tuntui vaan että olis jo aika. Nyt lapsi on 4,5 vuotta, ja vieläkin seksiä harrastetaan ehkä kerran parissa kuukaudessa, voi olla pitempiäkin taukoja. Eikä mieskään ole edes yrittänyt tuon useammin.

Vierailija
10/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole halut koskaan (neljä synnytystä) kadonneet. Pari päivää synnytyksestä jo tehnyt mieli. Noin 10 päivää synnytysten jälkeen uskaltauduttu kokeilemaan yhdyntää, käsihommeleita jo sitä ennen.

Vierailija
11/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän päästä jo tehnyt mieli ja kovasti. Viikko maltettu.

Vierailija
12/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kun kotiin pääsi niin tuntui halut, neljä viikkoa kuitenkin odotettiin varsinaista yhdyntää tikkien takia. Tämä siis ekan synnytyksen jälkeen...

Vierailija
13/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä kohta vuosi eikä vieläkään palanneet. Tää on ihan perseestä.

Vierailija
14/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä synnytyksestä on yli kolme vuotta, eikä oikestaan ole tehnyt seksiä mieli. Miehelle olen kyllä antanut kun sitä on haluttanut, mutta en itse ole siitä saanut juuri mitään irti. Tilanne ei harmita.

Vierailija
15/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti teki mieli kun lähdin laitokselta vaimoni luota kotiin, oli hiukan kohmelokin vielä edellisillan varpajaisten jälkeeen.Onneksi eräs tuttavaperheen nainen piipahti kylässä ja auttoi miestä mäessä (puutteessa) . Eli seuraavana päivänä mulla. illalla oli vielä isommat juhlat mutta se on jo asia erikseen...

Vierailija
16/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti samana iltana kun olin synnyttänyt. :D Teki ihan kamalasti mieli seksiä ja olis tehnyt mieli käydä ukon kimppuun. Ja minä ku pelkäsin kuollakseni, että mun halut katoaa kokonaa pitkiksi ajoiksi.

Vierailija
17/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymän jälkeen vasta parin viikon kuluttua. Repesin silloin vähän ja oli alapää reilun viikon hellänä. 2,5 viikkoa synnytyksen jälkeen uskalsin kokeilla. kuopuksen jälkeen kolmantena päivänä teki mieli, Mutta miehellä meni 2 viikoa ennen kuin halusi itse. ite olin valmis jo paljon aikaisemmin. Miestä hieman ahdisti ajatus, sillä oli erehtynyt katsomaan alapäähän ku pää oli pihalla :D

Vierailija
18/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme vuotta meni. En ollut ikinä tajunnut miten jotakuta ei voi haluttaa ja eikö voi vaan harrastaa, jos ei itse tee mieli. Mutta se halujen puute oli sellaista mitä en voinut kuvitellakaan. Onneksi se lopulta meni ohi-

Vierailija
19/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ensimmäisen jälkeen viikko synnytyksestä teki jo mieli. Kolmannen jälkeen meni monta kuukautta.

Vierailija
20/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:24"]

Heti samana iltana kun olin synnyttänyt. :D Teki ihan kamalasti mieli seksiä ja olis tehnyt mieli käydä ukon kimppuun. Ja minä ku pelkäsin kuollakseni, että mun halut katoaa kokonaa pitkiksi ajoiksi.

[/quote]

Näin täälläkin. 10 päivää maltettiin odottaa :D