Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Min, kk-koulutettu, olen retkahtanut raksamieheen... Voiko kestää?

Vierailija
02.08.2013 |

Siis aivan jumalaista seksiä. Ihana mies. Mutta aina sanotaan, että mies pitäisi löytää omasta sosiaaliluokasta...

puhuminen on toistaiseksi jäänyt vähän vähemmälle, vaikka samalla aaltopituudella ollaan...ainakin seksin suhteen :-).

onko kokemuksia, onko edes teoriassa mitään mahiksia jatkon suhteen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mahiksia jos asenne on valmiiksi tuo.

Vierailija
2/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteeni on hämmentynyt. ei kai se voi mikään este olla? 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollisuuksia, mutta todella, unohda tuo valmiiksi pessimistinen asenne.

Mulla on maailman paras palomies miehenä, itselläni on kaksi akateemista loppututkintoa. Tätä onnea on kestänyt jo 15 vuotta.

Vierailija
4/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:12"]

Mulla on maailman paras palomies miehenä, itselläni on kaksi akateemista loppututkintoa. Tätä onnea on kestänyt jo 15 vuotta.

[/quote]

olen ilmeisesti roikkunut liikaa av:lla ja uskonut liikaa mammoja...:-). On tässä muutakin hämmentävää, mutta nyt kyselen tästä eroavuudesta.

ap

Vierailija
5/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sin ja raksamies olette varmasti just passeli pari enkä tekstisi perusteella usko, että teillä mitään tasoeroa on henkisellä puolella.

Vierailija
6/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:12"]

[/quote] Eikö palomiehelläkin ole yksi alempi korkeakoulututkinto?

Vierailija
7/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:20"]

Sin ja raksamies olette varmasti just passeli pari enkä tekstisi perusteella usko, että teillä mitään tasoeroa on henkisellä puolella.

[/quote]

joo, sanoinhan, että kyllä me samalla aaltopituudella olemmekin. Hän on fiksu tyyppi, leikkaa nopeasti. haluan, että otatte kantaa av-väitteisiin, joiden mukaan koulutustason oltava sama. 

Ap

Vierailija
8/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää jos teillä on samanlainen huumorintaju ja haluatte tutkia tämän maailman menoa yhdessä. Ettehän te ole samassa työpaikassa.

Jos homma menee niin vakavaksi että aletaan tehdä yhteistä taloa, anna miehesi rakentaa ja kannusta häntä hellien. Hän jättää sisustuspuolen sinulle luultavasti sovinnolla, älä koe sitä hylkäämisenä.

Aina kannattaa muistaa että monet duunarit hurahtavat jossain elämänvaiheessaan akateemiseen opiskeluun.

Vierailija
9/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikin sattua, että vielä kaikista duunareista raksamies... olisit nyt ees keksiny vaikka putkimies...   lol

Vierailija
10/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:05"]

Siis aivan jumalaista seksiä. Ihana mies. Mutta aina sanotaan, että mies pitäisi löytää omasta sosiaaliluokasta...

puhuminen on toistaiseksi jäänyt vähän vähemmälle, vaikka samalla aaltopituudella ollaan...ainakin seksin suhteen :-).

[/quote]

Siis OIKEESTI, mä en tajuu mikä sun ongelmas on ? Etkö sä ota ihmisiä ihmisinä, tutustu ja rakastu ? Ammatin mukaanko sä valitset ihmiset elämääs ? Anna mun kaikki kestää, mikä ***** prinsessa !

Vierailija
11/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmän päälle pelkkä jumalainen seksi ei riitä, kuten näköjään tiedätkin jo jollakin asteella. Itselläni oli vastaavanlainen tilanne hieman nuorempana, myös tämä mies oli duunari, minä kk-opiskelija. Seksiä oli ja huomaavaisuutta yllin kyllin - itse asiassa enemmän kuin koskaan olin keneltäkään mieheltä saanut.

Lopetin kuitenkin suhteen, sillä tunsin itseni lähinnä roistoksi. Toinen tuntui olevan korviaan myöten rakastunut, mutta minä en välittänyt hänestä juuri yhtään. Myöskään asenteeni hänen taustaansa kohtaan ei ollut paras mahdollinen. Minä kuitenkin kaipasin vakiintunutta suhdetta, mutta en halunnut vakiintua tuon miehen kanssa. Siksi oli parempi lopettaa ennemmin kuin myöhemmin kaikesta miehen jumaloimisesta huolimatta - tai oikeastaan juuri sen vuoksi. 

Vierailija
12/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:23"]

Voi kestää jos teillä on samanlainen huumorintaju ja haluatte tutkia tämän maailman menoa yhdessä. Ettehän te ole samassa työpaikassa.

Jos homma menee niin vakavaksi että aletaan tehdä yhteistä taloa, anna miehesi rakentaa ja kannusta häntä hellien. Hän jättää sisustuspuolen sinulle luultavasti sovinnolla, älä koe sitä hylkäämisenä.

Aina kannattaa muistaa että monet duunarit hurahtavat jossain elämänvaiheessaan akateemiseen opiskeluun.

[/quote] Jotenkin huvittava kommentti. Eipä taida paljon rakentamisesta ymmärtäviä naisia löytyä, eikä miehen 'alempi' koulutus aiheuta rakennustaitoja itsessään. Se on opeteltava kirjoista ja lukemalla, ja kirjojen pitää olla ajan tasalla.  

Sisustus taas kiinnostaa ehkä paria homoa, mutta ei muita miehiä. Tämäkään ei liity koulutukseen. Nainen saa tuossa tahtonsa läpi joka asiassa.

Vierailija
13/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yläkoulun opettaja ja mieheni on raksayrittäjä. tavatessamme hän oli vain yksi "pojista" raksalla/raksoilla. välillä tuskittelen mieheni hitautta tiettyjen asioitten kanssa - henkisellä tasolla siis - mutta on paljon sellaista, jossa hän on minua älykkäämpi. meillä tosin on paljon yhteistä muuten, luemme molemmat mielellämme, olemme kiinnostuneet klassisesta musiikista ja teatterista. sitten taas on niitä eroavaisuuksiakin; minä harrastan paljon liikuntaa siinä missä mies haluaa lojua sohvalla television ääressä.

pidän erilaisuuttamme rikkautena siinä missä yhteneväisyyksiämme liimana, joka pitää meidät kiinni toisissamme. en ole kertaakaan miettinyt, josko minun täytyisi valita itselleni korkeakoulutettu kumppani, saati sitä, olisiko mieheni onnellisempi lähihoitajan kanssa.

Vierailija
14/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen esim. monia taiteilijoita, jotka ovat taustaltaan duunareita. Itsellänikin on sellainen ja kaikki hänen naisensa ovat olleet akateemisia.

Vierailija
15/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aina sanoo että puoliso pitää olla omasta sosiaaliluokasta? Eikö luokka-ajattelu ole ihan keskiajalta?

Minä en koskaan ole pitänyt koulutusta minään kriteerinä, vaan sitä millainen se ihminen itse on. Kyllä meillä ainakin on suhde kestänyt hyvin, minulla yliopistotutkinto ja miehellä toisen asteen tutkinto. Mitä väliä? 

Vierailija
16/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:24"]

[/quote]

Siis OIKEESTI, mä en tajuu mikä sun ongelmas on ? Etkö sä ota ihmisiä ihmisinä, tutustu ja rakastu ? Ammatin mukaanko sä valitset ihmiset elämääs ? Anna mun kaikki kestää, mikä ***** prinsessa !

[/quote]

Jos mies ei oikeasti natsaa, niin hän ei natsaa. Ei siinä ammatit tai oppiarvot oikeasti paina mitään, tämä nyt vain on muodostumassa kynnyskysymykseksi, koska ap ei todennäköisesti pysty kiintymään mieheen. Olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa. 

Ihmisten tunne-elämä ei tosiaankaan toimi kovin loogisesti tai suorviivaisesti. Olen siis hylännyt minua jumaloivan miehen, koska oli näitä kynnyskysymyksiä. Vastaavasti olen ihastunut miehiin, joihin ei oikeasti olisi pitänyt ihastua. Yhden kanssa menin naimisiinkin, vaikka järki yritti inistä, ettei kannata. 

- 12 -

Vierailija
17/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

väitätkö, ettei koulutuserolla ole mitään tekemistä minkään kanssa? Tuo mies on duunari, minä olen akateeminen kolmannessa polvessa. Juu, olen tutustunut, ja nyt jarruttelen rakastumista - vaikka minua viedään jo oikein kovaa tällä hetkellä. En halua rakastua korvia myöten, joa tällä ei ole mahdollisuuksia... Siinä vain loppupeleissä satuttaa itsensä.

itseasiassa tämä koulutusero on vain yksi ongelma. Mies on myös jo kahdesti eronnut....

ap

Vierailija
18/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietityttää samat asiat. Me olemme seurustelleen jo useita vuosia ja olimme alunperin "samalla tasolla". nyt itse olen pian maisteri ja toisella on ammattitutkinto. Kieltämättä emme aina ymmärrä toisiamme. Hän ei arvosta saati ymmärrä opiskelua. Yleissivistyksemme ovat erittäin kaukana toisistaan, kuten valitettavan moni muukin asia. 

En tiedä miten käy ja onko todella tämä kouluttautumisen (intressien, tavoitteiden, kunnianhimon, tietämyksen...) ero merkittävä vai ei. 

Vierailija
19/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 16:39"]

[/quote]

[/quote]

Jos mies ei oikeasti natsaa, niin hän ei natsaa. Ei siinä ammatit tai oppiarvot oikeasti paina mitään, tämä nyt vain on muodostumassa kynnyskysymykseksi, koska ap ei todennäköisesti pysty kiintymään mieheen. Olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa. 

Ihmisten tunne-elämä ei tosiaankaan toimi kovin loogisesti tai suorviivaisesti. Olen siis hylännyt minua jumaloivan miehen, koska oli näitä kynnyskysymyksiä. Vastaavasti olen ihastunut miehiin, joihin ei oikeasti olisi pitänyt ihastua. Yhden kanssa menin naimisiinkin, vaikka järki yritti inistä, ettei kannata. 

- 12 -

[/quote]

sinä taidat tietää mistä puhun. Koen ensimmäistä kertaa sellaista jumalointia, etten ole aiemmin saanut. Taidan siis puhua ihan väärästä asiasta...

ap

Vierailija
20/28 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä arvelinkin, että ap:lla tunnepuoli hannaa vastaan jostakin syystä. Kahdesti eronnut mies kyllä herättää omat epäilynsä: miksi hän ei ole kelvannut kahdelle vaimolle aikaisemmin tai miksi hän ei ole kelpuuttanut vaimojaan loppuelämäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi