Myönnän, että mulla oli vähän erilainen mielikuva lentokapteeneista (Tinder treffit)
Olin eilen lentokapteenin kanssa Tinder treffeillä. En ole mitenkään lentokapteenien, uniformujen tms. perään mutta myönnän, että ehkä mulla oli lentokapteeneista jotenkin erilainen käsitys. Tämä mies puhui KOKO AJAN Game of Thronesista (en ole katsonut) ja samoin joistain muista Netflix/HBO sarjoista, joita maraton-katsoo. Muuta ei sitten vapaa-ajalla teekään, vain katsoo noita sarjoja. Kolmen tunnin ajan mies vaan pauhasi noista sarjoista eikä yhtään pystynyt näkemään, että mä olisin yrittänyt puhua muistakin asioista. Aivan kuin tämä mies olisi elänyt jossain rinnakkaistodellisuudessa noiden lohikäärmeidensä kanssa.
Kommentit (239)
Kun ei se matkustajakoneen lentäminen loppujen lopuksi todellakaan mitään adrenaliinipaukkuja tuottavaa Top Gun -meininkiä ole, niin pitäähän sitä rinnakkaistodellisuus olla lentäjilläkin.
Lentokapteenit ovat aika julkisia henkilöitä ja tunnistetaan esim oman ammattikunnan piirissä joten taisit juuri syyllistyä yksityiselämää koskevan tiedon levittelyyn. Jos mies huomaa voi olla että suuttuupi. Jos puhuu toisesta tunnistettavasti ( ja ei julkisuuteen itse pyrkivästä, siellä olevasta jen)
Taivaallinen bussikuski, riittää että osaa painella nappeja tietyssä järjestyksessä ja tietokoneet hoitaa käytännössä loput. Totaalisen yliglorifioitu ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Lentokapteenit ovat aika julkisia henkilöitä ja tunnistetaan esim oman ammattikunnan piirissä joten taisit juuri syyllistyä yksityiselämää koskevan tiedon levittelyyn. Jos mies huomaa voi olla että suuttuupi. Jos puhuu toisesta tunnistettavasti ( ja ei julkisuuteen itse pyrkivästä, siellä olevasta jen)
Oletko psykiatrisen hoidon piirissä?
Vierailija kirjoitti:
Missä todellisuudessa sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se matkustajakoneen lentäminen loppujen lopuksi todellakaan mitään adrenaliinipaukkuja tuottavaa Top Gun -meininkiä ole, niin pitäähän sitä rinnakkaistodellisuus olla lentäjilläkin.
Joo ymmärrän sen, että joku hömppä tv on työn ohelle juuri sopivaa. Itse teen mielenterveyskuntoutujien kanssa töitä ja vapaa-ajalla mullakin on omat guilty pleasureni, kuten esim. täällä palstailu, c-tason julkkisjuorujen lukeminen jodelissa tai katsomalla jotain Tempparit-tasoista roskaa. Mutta en mä noista ikinä pitäisi kolmen tunnin monologia treffeillä ihmiselle, joka ei ole asiasta kiinnostunut! Lisäksi oli jotenkin surullista, ettei tuolla kaverilla taida olla elämässä mitään muuta kuin ne fantasiaohjelmat, joiden hahmot on hänelle ikään kuin kavereita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä hoidossa?? Olen tietoinen noista asioista sattumoisin. Älä juoruile ihmisistä joitten työtäkin voit haitata. Vinkkinä vaan.
Muistaakseni oli aika iso prosentti lentäjiä jotka todettiin aika narsistisiksi.
Yleisesti siis. Kyseistä ihmistä en tiedä tuntevani.
Näitä netflix-maratoonareita alkaa olla ihan hirveästi, ammatista viis. Että kaikki vapaa-aika maataan sängyssä katsomassa sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän sen, että joku hömppä tv on työn ohelle juuri sopivaa. Itse teen mielenterveyskuntoutujien kanssa töitä ja vapaa-ajalla mullakin on omat guilty pleasureni, kuten esim. täällä palstailu, c-tason julkkisjuorujen lukeminen jodelissa tai katsomalla jotain Tempparit-tasoista roskaa. Mutta en mä noista ikinä pitäisi kolmen tunnin monologia treffeillä ihmiselle, joka ei ole asiasta kiinnostunut! Lisäksi oli jotenkin surullista, ettei tuolla kaverilla taida olla elämässä mitään muuta kuin ne fantasiaohjelmat, joiden hahmot on hänelle ikään kuin kavereita.
ap
Sinun ei kannata olla kyllä hoitotöissä jos et osaa pitää suutasi kiinni tuollaisen ammattikunnan kohdalla. Mies taisi täyttää ihan tahallaan noilla jutuilla treffinne enkä yhtään ihmettele luettuani tämän, miksi.
No tyhmempikin tajuaisi jo että olit hänestä epäkiinnostava. Niele se. Tapasit älykkään miehen ja et yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä hoidossa?? Olen tietoinen noista asioista sattumoisin. Älä juoruile ihmisistä joitten työtäkin voit haitata. Vinkkinä vaan.
Miten jonkun randomlentäjän työtä haittaa se, että me tiedämme hänen pelaavan aika lailla viatonta nettipeliä? Tai miksi lentäjä olisi jotenkin julkinen henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Juokse hönö puuta päin.
Huonosti piilotettu MINÄ olin AIDON LENTOKAPTEENIN kanssa treffeillä (ja edes se ei vastannut unelmiani) -ketju.
Vierailija kirjoitti:
Näitä netflix-maratoonareita alkaa olla ihan hirveästi, ammatista viis. Että kaikki vapaa-aika maataan sängyssä katsomassa sarjoja.
Sängyssä viihtyminen on ihan ok, kun siinähän voi viihtyä kaksinkin. Mutta nämä pelituoli- ja es-runccarit, hyi olkoon.
Kyllähän se varmasti on niin että kaikki lentäjät katsoo hulluna GoTsia koska yksi lentäjä katsoi.
Yhden lentokapteenin tiedän. Aikamoinen juoppo, toivottavasti ei ole joskus kapteenina omalla lennolla. Taisi ratistakin kärähtää, erot ym.
vähän epäilen että oli lentokapteeni
kuulostaa lähinnä animeharrastajalta
Vierailija kirjoitti:
Taivaallinen bussikuski, riittää että osaa painella nappeja tietyssä järjestyksessä ja tietokoneet hoitaa käytännössä loput. Totaalisen yliglorifioitu ammatti.
Jostain syystä sinne on testit, joita vain harvat läpäisevät.
Ai että ihan lentokapteeni 👍