Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän, että mulla oli vähän erilainen mielikuva lentokapteeneista (Tinder treffit)

Vierailija
09.08.2020 |

Olin eilen lentokapteenin kanssa Tinder treffeillä. En ole mitenkään lentokapteenien, uniformujen tms. perään mutta myönnän, että ehkä mulla oli lentokapteeneista jotenkin erilainen käsitys. Tämä mies puhui KOKO AJAN Game of Thronesista (en ole katsonut) ja samoin joistain muista Netflix/HBO sarjoista, joita maraton-katsoo. Muuta ei sitten vapaa-ajalla teekään, vain katsoo noita sarjoja. Kolmen tunnin ajan mies vaan pauhasi noista sarjoista eikä yhtään pystynyt näkemään, että mä olisin yrittänyt puhua muistakin asioista. Aivan kuin tämä mies olisi elänyt jossain rinnakkaistodellisuudessa noiden lohikäärmeidensä kanssa.

Kommentit (239)

Vierailija
21/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Olet se sama tyyppi, joka kysyi aiemmin naisten mielipiteitä "tykkään netflixmaratooneista ja passka läpän heitosta ja haluan naisen salille tsemppaamaan" - tinderprofiilistasi.

Vierailija
22/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jotain jonnea ahistaa, kun lentokapuja ja -perämiehiä on oikeasti olemassa ja ne oikeasti treffailee tavallisia naisia. Ja taistelusukeltajat, lennonjohtajat, kirurgit jne. Mäkin olen ollut kaikkien noiden kanssa kaffella. Ja parin it-miljonäärin.

Nehän on tavallisia miehiä eikä mitään jeesuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaallinen bussikuski, riittää että osaa painella nappeja tietyssä järjestyksessä ja tietokoneet hoitaa käytännössä loput. Totaalisen yliglorifioitu ammatti.

Jostain syystä sinne on testit, joita vain harvat läpäisevät.

Mitä sitten. Minunkin alalleni pääsee noin 2% hakijoista.

Vierailija
24/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaallinen bussikuski, riittää että osaa painella nappeja tietyssä järjestyksessä ja tietokoneet hoitaa käytännössä loput. Totaalisen yliglorifioitu ammatti.

Jostain syystä sinne on testit, joita vain harvat läpäisevät.

Mitä sitten. Minunkin alalleni pääsee noin 2% hakijoista.

Halveksitko itseäsi?

Vierailija
25/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokapteenit ovat aika julkisia henkilöitä ja tunnistetaan esim oman ammattikunnan piirissä joten taisit juuri syyllistyä yksityiselämää koskevan tiedon levittelyyn. Jos mies huomaa voi olla että suuttuupi. Jos puhuu toisesta tunnistettavasti ( ja ei julkisuuteen itse pyrkivästä, siellä olevasta jen)

Juokse hönö puuta päin.

Juoksehan ihan tykönäsi. lentokapteeneilla on aika insidepiirit ja ap on taatusti tavannut viimeisen kapteeninsa koska on hölösuinen lärpättäjä.

Vierailija
26/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä sekin, että Tinder-treffeillä on helppo sanoa olevansa lentokapteeni.

Vierailija
27/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden opistotasoinen tutkinto. Suomeksi amis. Mutta joo.

Vierailija
28/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alotus on provo. Olen itse lentokapteeni, eikä kenenkään tuntemani lentokapteenin (tai edes lentoperämiehen) tarvitse olla tinderissä. Flaksi käy hyvännäköisten lentoemojen ja muidenkin keskuudessa jatkuvalla syötöllä, usko pois.

Vierailija
29/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vain typerys julistaa täällä jos treffikumppani ei keskittynyt sinuun vaikka oli älykäs. Se tarkoittaa ap vaan että "yritän tässä osoittaa sinulle ettet ole kiinnostava". Tyhmä.

Vierailija
30/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu.

Vierailija
31/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden vuoden opistotasoinen tutkinto. Suomeksi amis. Mutta joo.

Tämä. Oikeasti kaksi vuotta. Ammattikoulututkinto. Tosi hienoa 🙄

Vierailija
32/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ap joka juoruilee saa kivaa kohtelua emoiltakin sitten varmaan. Kusipää joka juoruilee on noissa piireissä piankin leimattu.

Vierailija
33/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä alotus on provo. Olen itse lentokapteeni, eikä kenenkään tuntemani lentokapteenin (tai edes lentoperämiehen) tarvitse olla tinderissä. Flaksi käy hyvännäköisten lentoemojen ja muidenkin keskuudessa jatkuvalla syötöllä, usko pois.

Itsellä on kyllä lentäjiä ollut tindermatcheina. Meinaatko, että ovat oikeasti menevätkin sinne kentälle siivoamaan vessoja 48 h vuoroon, kun lähtevät "lennolle"?

Vierailija
34/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas joillekin osuu paljon näitä monologin pitäjiä ja aina just sama kolme tuntia ja omat harrastukset kyseessä.

Luulisi, että monologi taipumus selviäisi teksteistä, kun toinen ei ole yhtään kiinnostunut sinusta, vaan kertoilee omia juttujaan pitkissä viesteissä, kysymättä mitä sinulle kuuluu ja mikä sinua kiinnostaa. Tietty, jos tavataan jo heti lähipäivinä matchista, niin tämä jää välistä.

Omat kokemukset tinder-treffeistä on se, että kumpikin osapuoli yrittää pitää keskustelua yllä, vaikka toki niitä hiljaisia - outoja - hetkiäkin aina välillä tulee. 

Vierailija
35/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipediasta voi helposti tarkastaa lentokapteenin arvonimen saaneet, sen myöntää presidentti ja ansiot ilmailun alalla pitää olla huomattavat.

Katso ap listasta onko deittisi siellä ja sinä, jonka tekstiä lainasin voit myös katsoa onko nimesi siellä. Vähän epäilen, että kumpikaan on mutta elämä on ihmeellistä.

Koneissa on muuten lentäjät, tarkemmin ilmaistuna kapteeni ja perämies.

Vierailija
36/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepajee, ihan tavallisia ihmisiähän nekin ovat. Meidän naapurissa asu lapsuudessa/nuoruudessa perhe, jossa isä oli lentokapteeni ja toinen pojista myös kouluttautui samaan ammattiin ja perustylsempää perhettä olis vaikea ollu löytää. Sallittakoon heille omat tylsät GoT-höpsähdyksensä ja muut.

Vierailija
37/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään lentäjä ollut, tollo!

Vierailija
38/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että oli oikeasti lentokapteeni? Näyttikö lentolupakirjan?

Mä itse olin myös parikymppisenä treffeillä jonkun wannabe-poliisin kanssa. Luuli kai että menisin sänkyyn sen kanssa, kun niin kovasti mainosti "ammattiaan".

Sanoin sille sitten aspergerille tyypillisellä suorapuheisuudellani, että ei kyllä uskoisi sun olevan poliisi (tajusin vasta jälkeenpäin että sehän oli tosi tökerösti sanottu 😆) ja passitin sen ulos kun pyysi lopulta ihan suoraan että mentäiskö sänkyyn.

Ei oikein napannut täysin karismaton, poliisia roolipelaava 1,65-metrinen sintti.

Vierailija
39/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Legendaarinen lentokapteeni on käytännössä ilmojen bussikuski. Ei sen ihmeellisempää.

Duunarin hommia, ja palkatkin ovat alkaneet dropata.

Vierailija
40/239 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on vain paremman luokan bussikuskeja. Mitä oikein odotit? Saitko kullia kuitenkin? Sehän on Tinder-treffien päätarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi