Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näsisneulan ravintolan vauvaviha

Vierailija
01.08.2013 |

Vauvan ruokailu on Näsinneulalle häpeällinen, likainen, sairas toimitus joka pitää hoitaa vessassa. Eli lapsi syököön paskahuusissa. Siitä pienelle ihmiselle hieno alku elämään Näsinneulan ravintolassa.

http://www.iltalehti.fi/perhe/2013073017309374_pr.shtml

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa,olen imettänyt tuolla! Tosin kahvilan puolella :-) kukaan ei tainnut edes huomata omaa seuruetta lukuunottamatta.

Vierailija
22/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ollut kyse vauvan ruokailusta vaan imettämisestä. Vauva voi ruokailla sivistyneesti imemällä maitonsa pullosta. Äidin päätös, tekeekö vauvan ruokailusta sivistyneen. Kotona voi imettää. Kotona voi mennä alusvaatteissa hakemaan jääkaapista lenkin pätkän ja jyystää sen sohvalla. Ravintolassa ei voi välttämättä käyttäytyä niin kuin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kaikkia niitä ruokaravintoloita, joissa ikäraja on ehdoton 12/14/16 vuotta. Näihin olen törmännyt etenkin Alppikohteissa. Ihan tavallisia ruokaravintoloita, jotka ovat rajanneet asiakaskuntansa tällaisella kriteerillä, ja siihen ei tehdä poikkeuksia. Niissä voi ruokailla rauhassa ilman vinkuvia ja ryntäileviä lapsia. Ilman kiirettä, turhaa sähläystä.

kyse ei ole lapsivihasta, vaan ravintolaprofiilista. Perhe- ja lastenravintolat ovat sitten erikseen.

Vierailija
24/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

McGourmet, säälipointsit sulle, ei hyvällä.

t tälle keskustelulle kikatteleva =)

Vierailija
25/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luoja täällä on älykästä tämä keskustelu tänään.

Mun mielestä ravintoloissa, busseissa, puistoissa, kauppakeskuksissa jne, on saatava imettää. Lyön vetoa että tämä mamma on hihhuloinut nännit paljaana siellä raflassa, koska muuten en voi ymmärtää kenenkään reaktiota tai viereisen pöydän miesten reaktiota. Itse imettelin aina vessassa tai muuten melko piilossa, koska imetys oli aika häsläämistä ja siinä kyllä sai olla aika tissit levällään kun kumien kanssa pelasi...

Imetys sinänsä ei ole kenenkään täyspäisen mielestä häiritsevää, koska siinä on vauvan pää tissien edessä ja koko toimitus on hiljainen ja rauhallinen.

Vierailija
26/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se ravintolasta poistettu huonotapainen naikkonen kanssasisarineen veti oikein herneenpalon nekkuunsa... Ei sitten tullut vauva-palstalta myötätuntoa? :-D

Onhan se kamalaa, ettei se julki-imetys olekaan kanssaihmisten mielestä sallittua, vaan syvästi paheksuttavaa... Kenelle tämä oli yllätys? Hormonihuuruisille mammoille?

Vierailija
27/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 10:52"]

No nyt se ravintolasta poistettu huonotapainen naikkonen kanssasisarineen veti oikein herneenpalon nekkuunsa... Ei sitten tullut vauva-palstalta myötätuntoa? :-D

Onhan se kamalaa, ettei se julki-imetys olekaan kanssaihmisten mielestä sallittua, vaan syvästi paheksuttavaa... Kenelle tämä oli yllätys? Hormonihuuruisille mammoille?

[/quote]

Miksi imettäminen julkisilla paikoilla on syvästi paheksuttavaa?

Vierailija
28/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse imettänyt kolme lasta, eikä kertaakaan tarvinnut imettää ravintolapöydässä. Eikä vessassa. Eikä olisi tullut pieneen mieleenkään imettää julkisesti.  Ja kuitenkaan en joutunut nököttämään kotona neljän seinän sisällä. Nämä jotka imettävät julkisesti,  haluavat näyttää tissinsä muille, oman miehen katse ei enää riitä.

Vierailija
29/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 10:52"]

[/quote]

Miksi imettäminen julkisilla paikoilla on syvästi paheksuttavaa?

[/quote]

Mietipäs miksi... syitä on turha alkaa listaamaan uudestaan, tuollahan ne on aikaisemmissa keskusteluissa jo kerrottu. Joku osa kotikasvatuksesta on jäänyt sulta puuttumaan, jos tosissasi tätä kyselet...

Vierailija
30/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettäminen on tosi rumaa. äidit luulevat vielä raskauden jälkeenin olevansa jumalaisen kauniita ja viehättäviä maitoa tihkuvine utareineen mut ei ei ei... imetys julkisilla paikoilla ei ole kivan näköistä eikä mitenkään luonnollista. 

Vierailija
31/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 10:59"]

Olen itse imettänyt kolme lasta, eikä kertaakaan tarvinnut imettää ravintolapöydässä. Eikä vessassa. Eikä olisi tullut pieneen mieleenkään imettää julkisesti.  Ja kuitenkaan en joutunut nököttämään kotona neljän seinän sisällä. Nämä jotka imettävät julkisesti,  haluavat näyttää tissinsä muille, oman miehen katse ei enää riitä.

[/quote]

Ehkä se mieskin on kyllästynyt katsomaan, kun se himoimettävä mamma väkipakolla tunkee tissiään sen kaksivuotiaansa suuhun... johan siinä mielenkiinto jo lopahtaa.

Onhan se aika säälittävää, että elämän ainoa saavutettu meriitti on täysimetys kaksivuotiaaksi saakka...

Vierailija
32/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa ei tunnuta ymmärtävän sitä, että imettää voi ainakin kahdella tavalla. Siten, ettei se häiritse ketään ja sitä ei edes huomaa tai sitten siitä voi tehdä ohjelmanumeron koko ravintolasalille. Tämä jälkimmäinen showtapahtuma on se yleisesti paheksuttiin tapa.

Muistaako kukaan sitä hälinää, joka syntyi siitä, kun kehitysvammaisten retkiryhmä poistettiin hieman tasokkaammasta ruokaravintolasta? Osan mielestä siinä poljettiin vammaisten oikeuksia, osan mielestä oli aivan oikein poistaa häiritsevän ( joskin tahattoman) käytöksen takia. huutaminen ja ruualla sotkeminen, yksityisten ruumiinosien esittely ja muu sählääminen ei kuulu kaikkiin paikkoihin. 

Omalla rahalla ruokailevat käyvät näissä kalliimmissa paikoissa suhteellisen harvoin, parinsadan euron henkilökohtainen ravintolahinta on useimmille meistä sellainen, että haluaisi nauttia siitä ruuasta ja juomasta ilman mekastusta ja toisten ruumiineritteiden katselua.

Vierailija
33/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaviha? :D

Voi naurettava pässinpää :D

Vierailija
34/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 10:59"]

[/quote]

Ehkä se mieskin on kyllästynyt katsomaan, kun se himoimettävä mamma väkipakolla tunkee tissiään sen kaksivuotiaansa suuhun... johan siinä mielenkiinto jo lopahtaa.

Onhan se aika säälittävää, että elämän ainoa saavutettu meriitti on täysimetys kaksivuotiaaksi saakka...

[/quote]

Vaikka lukisin miten moneen kertaan, en näe kirjoitetun että imettänyt kaksivuotiaaksi asti?

Vierailija
35/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella seksuaalinen nainen ja pidän seksistä. Olen kokeilunhaluinen ja minulla on ollut paljon miehiä. Usein ajatellaan, että konservatiiviset naiset eivät kestä katsoa imettämistä julkisesti, mutta minä olen kaukana konservatiivisestä, enkä silti halua nähdä imetyshetkeä julkisilla paikoilla. Olen imettänyt kaksi lastani , vuoden verran molempia, ja tämän pystyi hyvin tekemään piilossa katseilta.

Jotenkin minulle on tullut tunne, että nämä jotka imettävät julkisesti, heidän seksielämänsä ei ole tyydyttävää. Haetaan huomiota miehiltä imettämisen avulla, kun sitä ei muutoin saada.

Vierailija
36/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Näsinneulan ravintolassa 4-vuotiaan lapsen kanssa. Lapsille oli oma samanlainen muutaman ruokalajin menu kuin aikusille, johon oli valitu aikuisten ruokalistasta ehkä parhaiten lapsiin uppoavat annokset; oli maa-artisokkakeittoa, vasikanlihaa ja jälkiruuaksi jäätelöannos jossa oli käsintehdyt hienot suklaakoriseet sun muut. Tarjoilija passasi leikki-ikäistä kuin aikuista ja kaikki meni hienosti. Nyt kymmenvuotias lapsi muistaa tuon ravintola-illan yhä, vaikka on monta kertaa sen jälkeen syönyt yhtä pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
37/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä halua katsella kun sitä maitoa roiskuu sieltä tissistä ympäriinsä. Kyllä mua allottäisi syödä jos vieressä imetetään vauvaa tissi paljaana ja maitoisena.

Vierailija
38/38 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2013 klo 08:51"]

Vauvan ruokailu häritsee maksavia muslimiasiakkaita

[/quote]

Ja ihan meitä kunnon ihmisiä myös.

Imettäkää muualla kuten hyviin tapoihin kuuluu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi