auttakaa laihdutus asiassa
eli paino on 70kg ja pituus 170, laihtumismetodi on kalorilaskuri joka antaa päivittäiseksi kalorimääräksi 1200. Tuolla pitäisi laskea 1kg viikossa tahtia. En vain tiedä kun paino tulee tosi hitaasti alas. olen aloittanut 14.7 ja silloin painoin 73kg. Haluan vaan päästä timmiin kuntoon ja vatsamakkaroista eroon. Mutta miten? Hirveä roikkuvatsa vielä lapsista joista vanhin 9v. Tuntuu hirveän hitaalta vauhdilta.
tässä eiliset syömiset.
eli ruisleipä, margariinilla (vähän) ja kurkkua, kahvia rasvattomalla maidolla.
kotitekoinen lehtipihvi jossa vähän maustevoita ja uunikasviksia
proteiinipatukka
ceasar salaatti kahvilasta ja kookos smoothie.
2 kertaa lenkki eilen.
Kommentit (23)
kokeile käyttää sitä pullukkasarjan konjakkia. Uhotaan, että se toimii huomaamatta.
http://www.hyvaolo.com/2013/04/mita-on-konjak-laihdutusvalmiste.html
Itse olen laihtunut noin. 1,5kg viikossa, nyt yhteensä yhteensä 9kg. Viikossa pidän kaksi lepopäivää, joka toinen päivä 5km kävelylenkki, juosten ylämäet ja ihan peruskotijumpalla, selät, reidet, vatsat ja punnerukset.
Aamiaseksi munakasta(merisuola/oliiviöljy), kanaa/lihaa/kalaa kasviksilla lounaaksi, välipalaksi ruisleipää kinkulla ja lounasta vastaavaa päivälliseksi, välipalaksi ruisleipää kinkulla/juustolla ja iltapalaksi rahkaa mehukeitolla. Lisäksi juon maitoa ja vettä.
OT:
Ap on kooltaan 170cm ja 70 kg ja haluaa laihtua, häntä on luultu raskaana olevaksikin kun on niin "lihava". Itse taas pidän tavoitepainonani tuota 70 kiloa ja olen samanpituinen.... Nyt kuitenkin vielä painoa yli 90 kiloa...