Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockan kantiksena olevat viking nilkkurit ei mennyt lapselleni jalkaan

Vierailija
15.08.2013 |

4v kyseessä. En kertakaikkiaan saanut kenkää pojalle jalkaan kun kenkä ei "auennut" riittävän löysälle. Onko muut törmänneen samaan ongelmaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sovitin itse tänään Sokoksessa aikuisten Viking-nilkkureita. Ne olisi olleet sellaiset hauskat kumpparit, jotka näytti ihan koripallotossulta. Vaikka kuinka kenkälusikan kanssa ähersin, en saanut nilkkuria jalkaan. Nilkan kohta ei vaan venynyt tarpeeksi, jotta olisi saanut jalan saapikkaaseen. Naurettava suunnitteluvirhe. Koitin kokoa isompaakin, ei mennyt.

Vierailija
2/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingit sopii loistavasti mun kapeajalkaiselle lapselleni. Kengissä on eroja. Sovittamalla löytyy se sopiva. Itselläni on leveä jalka, joka vaatii ihan erityyppisen kengän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sovittelin 8v pojalle kaikki Vikingin varsi-kengät ja sanoi kaikista, että ahtaat. Tähän asti tykännyt viikkareista, mutta tämän syksyn mallit huonoja. Ostettiin Superfitit, niistä sanoi heti että tykkää.

Vierailija
4/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa oli, mutta meni kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingit sopii kun on kapea ja MATALA jalka.

Vierailija
6/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sillä edellisissä malleissa on mennyt leveäjalkaisemmillekkin. Huono kehitys jos alkavat tehdä liian kapeita.

Vierailija
7/7 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 21:48"]

Joo. Sovitin itse tänään Sokoksessa aikuisten Viking-nilkkureita. Ne olisi olleet sellaiset hauskat kumpparit, jotka näytti ihan koripallotossulta. Vaikka kuinka kenkälusikan kanssa ähersin, en saanut nilkkuria jalkaan. Nilkan kohta ei vaan venynyt tarpeeksi, jotta olisi saanut jalan saapikkaaseen. Naurettava suunnitteluvirhe. Koitin kokoa isompaakin, ei mennyt.

[/quote]

Mä luulen, että kyse on jostain jutusta tämän vuoden mallissa. Mulla nimittäin on entuudestaan yhdet vikingin tavalliset kumpparit ja yhdet matalat kumpparinilkkurit ja ne menee jalkaan ihan hyvin.

T. tuon yllä olevan kommentoinut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan