Silkkimekkoja kalliossa 300 euroa kappale
700000 liikevaihto
Yrittäjälle jäi palkkaa 13000/vuosi
Se on reilu tonni per kk
Ostaisitteko
Kommentit (19)
Voisin ostaa jos olisi mulle sopivia. 300€ kangaskaupassa ei välttämättä saa edes materiaaleja mekkoon - (jollei silkki ole jotain tosi ohutta huivisilkkiä)
Voisin ostaa. Aika kivan näköisiä on. Ei vain ole nyt mitään sellaista juhlaa näkyvissä mihin tarvisin tuollaista, enkä viitsi ihan kaappiin ostella turhaan.
Millä rahalla tuo nainen pärjää? Eihän tonnilla maksella vuokria sun muita.
Ostaisin ehdottomasti, jos asuisin Helsingissä ja tarvitsisin mekkoja. Rakastan silkkiä, ja tuollaiset uniikit pienet värikkäät erät puhuttelevat minua. Mutta asun maakunnassa ja minulla on silkkiä ja mekkoja yli tarpeen. Toivon kaikkea hyvää yrittäjälle.
Teetätin mekon, maksoi huimasti enemmän kuin 300 euroa.
Ostaisin, jos asuisin Helsingin arvoalueella.
Pari paitaa voisin ostaa jos tekisin muuta kuin etätyötä-en kyllä huomannut, että olisi myynnissä niitä. Nyt ei tarvetta tuollaiselle. Enemmän olen kokenut, että vaatteet, joita käyttää jatkuvasti kannattaa olla laadukkaampia. Harvoin käytetyt voivat olla suhteessa halvempiakin, eli en ostaisi jotakin 500 euron vaatetta, jota pidän pari kertaa vuodessa.
Silkki on kallis ja ihana kangas, joten hinta kohdillaan. Jos sopiva väri ja mahdollinen kuviointi, niin voisin hankkia kevään juhlia varten. Naiset, nyt pitää kuluttaa ja leninkejä ei ole koskaan liikaa. Rikkaille miehille vinkkinä, ostakaa tuohon liikkeeseen lahjakortteja.
Mulla ei olekkaan silkkimekkoa. Voisi olla kiva.
Silkki on ihana materiaali. Kuumalla vilpoinen ja kylmällä lämmittävä.
Pitää vaan muistaa pestä silkkipesuaineilla, ettei menetä kiiltoaan.
Off topic mutta miten silkistä saa kunnolla kainalohiet pestyä? 😅 Eikö se vaadi jonkin 30 asteen pesun hellävaraisella aineella?
Kauniita mekkoja, kiinnostaa että yrittäjä ostaa luksustehtaiden ylijäämää ja pitää tärkeänä että pääsee koskettamaan materiaalia. Voisin kuvitella että mekot on paksua, hyvälaatuista silkkiä josta kyllä maksan tuollaisen hinnan mielelläni.
Vaikuttaa tosi hyvältä!
Minusta tuo hinta on sikaräkähalpa. Ted Bakerin polyesterirättikin maksaa sen kolme sataa. Ja jokainen harrastajaompelija, joka on joskus ostanut silkkiä ja koettanut ommella sitä, tietää mistä maksaa.
Kunnollinen silkkimekko on about ikuinen, jos ei repeydy tai tuhoudu punaviinillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei olekkaan silkkimekkoa. Voisi olla kiva.
Ainakin raakasilkin kanssa täytyy olla varovainen. Pesulakaan ei saanut hamettani puhtaaksi, poistoon meni.
Vierailija kirjoitti:
Off topic mutta miten silkistä saa kunnolla kainalohiet pestyä? 😅 Eikö se vaadi jonkin 30 asteen pesun hellävaraisella aineella?
Aluspusero mahtuu tuollaisen alle, tai sitten dödö mikä estää hikoilun.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen silkkimekko on about ikuinen, jos ei repeydy tai tuhoudu punaviinillä.
Eikä ole. Silkki ei kestä kovin paljoa vesipesua, ja jos taas ei pese, hiki ja ihon rasva tuhoaa sen helposti. Mutta toki ihana materiaali ja aivan ykkönen juhlavaatteissa, jos eettinen puoli ei haittaa.
Itse tykkään neuloa sellaisesta silkistä, joka on kerätty toukkia tappamatta. Se on karkeampaa mutta yhtä ihanan tuoksuista ja tuntuista.
70 000 euron liikevaihto, eikä 700 000 euron liikevaihto!