Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa jotain ihanaa laihtumisesta! Jotta saisin tsemppiä!

Vierailija
31.07.2013 |

On vaikea motivoitua, mutta voisi auttaa, jos kertoisitte jotain itse kokemaanne ja konkreettista hyvää laihtumisesta.

Ei mitään "oot sitten terveempi ja olo on kevyempi"

Tai tottakai saa niinkin laittaa, mutta tiiättekö, OMIA kokemuksianne ja tuntemuksianne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisena pysyt terveempänä.

Vierailija
2/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka mutta onhan se oikeesti ihanaa kun voi laittaa mitä thansa päälle ja näyttää hyvältä. Tai no ehkä joku koko trikoopuku näyttää kaikkien päällä huonolta... Aamulla on parasta kun vatsa on ihan kuoppa ja litteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa kun en enää tunne tytiseväni villisti kuin jällkiruokahyytelö keskivartalon seudulta, kun liikun, tanssin, juoksen tai harrastan seksiä. ikävä tunne. on myös kivaa tuntea olevansa jäntevämpi, kevyempi ja energisempi, kyllä sen vaan tuntee vaikka klisee onkin.

Vierailija
4/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaessa saa ja ennenkaikkea pitääsyödä. Laihdutus ei ole sama kuin nälässä kituuttaminen ilman ruokaa. Hyvä oikea ruoka ja säännöllinen ateriointi kuuluvat laihdutukseen. Lihominen on huonon ruoan syömistä, laihtuminen hyvän ruoan syömistä.

Liikunta saa endorfiinit hyrräämään. Lenkin jälkeen olo on pitkään hyvä.

Lihakset kasvavat silmissä, kun yhdistää oikean ravinnon jossa paljon proteiinia lenkkeilyyn ja punttisaliin.

Ihanaa kun vatsamakkarat katoaa ja maha tuntuu litteältä, kaikki liikkuminen ja toiminta on helpompaa keveämpänä.

Vaatteet ei kiristä vaan entiset kinnaavat vaatteet näyttävät hyvältä ja rennon löysiltä päällä. Voi ostaa uusia vaatteita, kun kaupasta löytyy valikoimaa.

Vierailija
5/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Seksiä harrastaessa ei huomaa läskien hyllyvän, heittäytyy rohkeammin, nauttii enemmän + peilistä katsoessa kiihottuu eikä ällöty

- Vaatteet voi ostaa lähes sovittamatta

- Ei tuu huono omatunto jos sattuu syömään vähän överisti kun muuten on keho hallinnassa

- Helpompaa seistä ryhdissä ja olla muutenkin "esillä"

- Voi istua ilman että yrittää jollain peittää vararengasta

- Kaikki liikunta muuttuu nautinnollisemmaksi mitä kevyempi kantamus

Vierailija
6/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva istua niin ettei housunnappi kiristä vyötäröä tai tissit pursu yli liiveistä. Ensi on ihanaa, kun kaapista löytyvät vaatteet jäävät väljiksi (ennen kaikki puristi) ja naftit "sit kun mä laihdun" -vaatteet mahtuvat päälle. Seuraava steppi on se, kun voi shopata uusia.

Kokemuksen mukaan ilman jotain sysäystä laihdutus ei kuitenkaan ala. Itsellä sysäys oli se, kun pelastusliivien (itse ostetut) yläraja meni rikki...

Vierailija
7/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu on yhtä nautintoa, ei mitään "isojen tyttöjen" mallistoa vaan normaaleista rekeistä valitset mieleisen vaatteen, sovitat ja ostat. Mä jäin ihan koukkuun kun laihduin yli 30kg, nyt oon jo vähän rauhoittunut. Toisaalta painokaan ei ole enää pudonnut joten ei ole ollut tarviskaan :) Bmi 27

Vierailija
8/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyöräilin tänään ja tunsin eri lihakset, kroppa on kevyt ja tottelee. Se on uskomattoman hyvä tunne, tuntuu upealta olla tässä kropassa. Tunnen sen suorituskyvyn ja lihakset ja ne ovat kunnossa. 

Seksi on x 3 entiseen verrattuna.

Paras on kuitenkin se, että nautin ruoasta enemmän kuin koskaan. Syön enemmän määrällisesti mutta kaloreita menee hitusen vähemmän kuin ennen. Ruoan jälkeen ei ole raskas eikä turvonnut olo.

Laihduttaminen ei totisesti ole mikään kuuri tai kärsimys - vaan sen kaikkien osa-alueiden parannus. Terveenä on kiva olla olemassa. Muuta ruokatottumuksiasi ja perehdy vähän enemmän asiaan, jos tuntuu että joudut taistelemaan laihtumisesi kanssa.

Vierailija
9/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nostaa istuessa jalan rennosti toisen päälle kun reidet on kapeammat. Reidet ei hankaa yhteen epämiellyttävästi suihkun jälkeen.

On ihanaa, kun ei hävetä uimarannalla bikineissä.

Polkupyörällä ajaminen ei hierrä takamusläskejä.

Vierailija
10/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energisempi olo. Kun liikkuu ja syö hyvin, keho voi hyvin. Unenlaatu on parempaa ja herääminen helpompaa. Urheilun ei tarvitse olla aina rankkaa salitreeniä tai hikijumppaa, vaan rauhallinen kävelylenkki luonnossa tekee hyvää keholle ja mielelle.

Vierailija
11/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyötyä koko laihtumisesta. Kaikki ihanat vaatteet piti laittaa kierrätykseen ja seuraava kierroskin on jo jäämässä isoksi. 

Vanhat tutut ja entiset työkaverit eivät enää tunne.

Ennen marjanpoiminenkin tuntui kovalta työltä ja kyykkimisen jälkeen lihakset olivat tosi kipeät, niin kuin olisi todella tehnyt raskastakin työtä, nyt ei tunnu missään.

Kädet lyhenevät, kun laihtuu, ainakin takeista tulevat hihat liian pitkiksi.

Naamaan tulee juonteita ja ryppyjä.

Ei siis mitään hyötyä kaiken 25 kilon menetyksestä :)

Vierailija
12/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyötyä koko laihtumisesta. Kaikki ihanat vaatteet piti laittaa kierrätykseen ja seuraava kierroskin on jo jäämässä isoksi. 

Vanhat tutut ja entiset työkaverit eivät enää tunne.

Ennen marjanpoiminenkin tuntui kovalta työltä ja kyykkimisen jälkeen lihakset olivat tosi kipeät, niin kuin olisi todella tehnyt raskastakin työtä, nyt ei tunnu missään.

Kädet lyhenevät, kun laihtuu, ainakin takeista tulevat hihat liian pitkiksi.

Naamaan tulee juonteita ja ryppyjä.

Ei siis mitään hyötyä kaiken 25 kilon menetyksestä :)

Vierailija
13/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele se tunne, kun katsot uutta minääsi kokovartalopeilistä: timmi, litteä masu, kiinteä ja lihaksikas mutta kuitenkin naisellisen pehmeä pylly, jäntevät jalat ja timmit käsivarret. Mikään ei hölsky, ei makkaran makkaraa, ei selluliittiä eikä mitään muutakaan turhaa, vain varsinainen kissa.

Mä katson edelleen joka päivä vähintään kahdesti päivästä itseäni kaikessa rauhassa peilistä, keikistelen, poseeraan ja ihailen, on ihanaa olla näin kuuma pakkaus.

Mikään ei voita tuota tunnetta.

(-25 kg)

Vierailija
14/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä voi käyttää hameita ja mekkoja ilman rumia legginssejä kun reidet ei enää hankaa yhteen!

Vierailija
15/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nivelvaivat helpottuivat, väsymys meni pois,olen hyväntuulisempi ja energisempi töissä ja kotona. Pidän itsestäni enemmän. Ja en pudottanut kuin muutaman kilon, nyt olen ihan normipainoinen, tosin haaveessa vielä pari kiloa pois. 

Vierailija
16/16 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien aikaisempien kesälomien jälkeen olen lukenut naistenlehdistä, "näin lähtee kesäkilot -jutut". Nyt ei tarvitse, koska olen laihduttanut kesän aikana kymmenisen kiloa. Ensi viikolla töihin ja ennen sitä etsin vaatekaappiini uutta vartaloani hivelevät releet :)

Mies himoaa kuin viisitoista vuotta sitten, vaikka ei myönnä mitään. Kaupassa ja kaupungilla vieraat miehet katsovat perään.

Kerroin täällä av:lla projektistani kesän alussa, monet dissasivat ja epäilivät, etten onnistu.