Te, jotka olette tavanneet sielunkumppanin
Kuinka pitkän tuntemisen vaati, että tajusit hänen olevan sielunkumppanisi?
Kommentit (26)
Ekalla tapaamisella tuli tunne. Ihan sama mitä sanoin niin toinen kykeni samaistumaan, oli kokenut saman asian tai ajatteli samalla tavoin. Oli alusta alkaen helppo olla oma itsensä ja meidän ekat treffit kestivätkin 7 tuntia. En olisi vielä silloinkaan halunnut lähteä. Hän sanoi myöhemmin ettei saanut mua ajatuksistaan vaikka miten yritti, mitä ei siis muiden kanssa käynyt.
Oltu yhdessä vuodesta 2017 ja nyt taas saatiin esimerkiksi sama ihminen tulokseksi vaalikoneesta, tehtiin eri päivinä ja toisistamme tietämättä. On meillä toki erojakin, mutta kaikista tärkeimmät arvot sun muut jaetaan. Ehkä isoin ero meillä on se että minä olen ekstovertti, hän intovertti.
Sielunkumppanuutta todennäköisempänä pitäisin että toinen on vain sieluton ja mielistelevä tapaus, jolla ei ole mitään omaa tahtoa. Jotkut sitten tällaisista saa jonkun VAU SIELUNKUMPPANI-elämyksen kun toinen vaan myötäilee.
Vierailija kirjoitti:
Sielunkumppanuutta todennäköisempänä pitäisin että toinen on vain sieluton ja mielistelevä tapaus, jolla ei ole mitään omaa tahtoa. Jotkut sitten tällaisista saa jonkun VAU SIELUNKUMPPANI-elämyksen kun toinen vaan myötäilee.
Mä vastasin tuossa ylempänä ja me ollaan kumpikin nimenomaan järkyttävän itsepäisiä. Meidän väittelyt saattaa kestää tuntikausia, kun kumpikaan ei peräänny ja kierrokset vain nousee. En silti vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin, kun tunne on molemminpuolinen
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, jos et ole koskaan tavannut sielunkumppania.
Ensimmäiset viitteet siitä saa jo heti ensitapaamisella. Tulee sellainen tunne, että voi vapaasti olla oma itsensä. Keskustelu sujuu luontaisesti ja tuntuu kuin olisi aina tuntenut toisen. On vain hyvä olla toisen kanssa.
Joskus tuo tunne katoaa, kun tutustuu toiseen paremmin. Mutta niinpäin ei ole koskaan käynyt, että tuo tunne olisi tullut vasta jonkin ajan kuluttua. Se on aina läsnä alusta asti.
Oletko ap sama, joka oli kahden tapaamisen jälkeen varma että mies on sun sielunkumppani, mutta mies ei halunnutkaan samaa, vaan vetosi että säikähti tunteitaan?
Me oltiin heti ekasta tapaamishetkestä sitoutuneita toisiimme. Ajatukset on samat, tiedetään aina mitä toinen ajattelee. Ollaan tiimi. Vaikea selittää. Ollaan kyllä todella erilaisia - minä puhelias, mies hiljainen jne, mutta halutaan samoja asioita elämältä ja arki helppoa. Ei tarvitse pyytää mitään, kun toinen on siinä jo auttamassa. Eletään elämää yhdessä😊
Kyllä sen tietää heti. Toinen vaan on niin samanlainen kuin itse. Suorastaan ajatustenlukija monessa asiassa. Tavattiin mieheni kanssa 30 vuotta sitten ja muistan ihmetelleeni, miten helppoa toisen kanssa on olla ja miten toinen vaan on niin kaikin puolin sopiva.
0 sekuntia. Sormileikiä ,,,, siis vain sormet, tönitiin toisiamme , potkitiin toisiamme ..... onneksi asia ei mennyt pidemälle. Tykästyn liian nopeasti pitkiin naisiin.
Sielunkumppanuuteen ei aina liity parisuhde.
Nuoruuden poikaystäväni kaverin tyttöystävä oli sielunkumppanini. Emme edes tavanneet montaa kertaa, mutta se oli taianomaista ja sen tunsi heti. Muuttivat sitten toiselle paikkakunnalle, emmäkä enää koskaan tavanneet.
Paras ystäväni. Tajusin sen heti.
Löysin sielunkumppanin viime kesänä. Se oli seuramatka jolle olimme molemmat lähteneet yksin kun matkaseuraa ei ollut. Jo sen viikon aikana tunsimme olevamme samalla aaltopituudella. Olemme pitäneet tiiviisti yhteyttä siitä saakka. Tapaamme viikottain. Voisi sanoa että olemme sydänystäviä. Olemme molemmat miehiä, iältämme 27 ja 29. Ja selvyydeksi: meillä ei ole romanttista eikä seksisuhdetta.
- M27 -
Käytännössä heti.
Katseet, silmät, ääni, eleet.
Ennenkaikkea se tunne, että olen tullut kotiin. Tässä tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni. Tajusin sen heti.
Samoin! Naurettiin heti ensitapaamisella parhaan kaverini kanssa, että ollaanpa me sielunsiskokset - aivan samanlaisia!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää heti. Toinen vaan on niin samanlainen kuin itse. Suorastaan ajatustenlukija monessa asiassa. Tavattiin mieheni kanssa 30 vuotta sitten ja muistan ihmetelleeni, miten helppoa toisen kanssa on olla ja miten toinen vaan on niin kaikin puolin sopiva.
Ei välttämättä samanlainen. Voi olla myös lähes vastakohta, jolloin täydentää toinen toistaan.
Parikymmentä vuotta.
Ajattelin, että hän pyörii eri piireissä, vähän fiksummissa kuin minä, mutta näköjään on eri mieltä.
Eikös sen aisti ennen kuin edes kunnolla tunnetaan.